Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 500 7.2 Vath

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 500 7.2 Vath

    Daca E 500-le de mai jos face furori printre useri , ia priviti la asta
    HTML Code:
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119262040&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&maxFirstRegistrationDate=1995-12-31&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=CRUISE_CONTROL&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=8

    Pretul e pe masura
    Attached Files
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

  • #2
    Aici adevarata bijuterie, nu ce am vazut pana acum. Sunt curios cum au rezolvat problema racirii motorului si cum au reusit sa monteze radiatorul imens capabil sa raceasca v12-le intre farurile w124-lui.

    Comment


    • #3
      Bijuterie ce mai, fara cuvinte, km putini, (era criza si in Germanica).
      Last edited by SEBASTIAN 77; 01-08-2011, 10:57 AM.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Ce sa mai zici ?!Super masina :X
        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

        Comment


        • #5
          Mai ce sa zic super masina dar de ce nu sunt si manuale???

          Comment


          • #6
            E cam înghesuit motorul ăla acolo.. nu știu cum se comportă la un drum mai lung! În rest, mașina arată într-un fel..

            Comment


            • #7
              Eu ma pus un video cu masina asta in miscare ... din pacate acel video a fost sters de pe Youtube ...

              Acum vad ca este altul :



              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #8
                Originally posted by AndreiM View Post
                E cam înghesuit motorul ăla acolo.. nu știu cum se comportă la un drum mai lung! În rest, mașina arată într-un fel..

                Crezi ca va incepe motorul sa dea din filtrele de aer , sa isi faca loc mai bine ?
                Tot acolo ramane motorul . Era o gluma , no offence .

                300zxtt : mai are si 2 racitoare de ulei , in bara , asa cum are si 300 e 24 (bine , 300-le are decat unul )
                Mercedes . (punct)
                Mercedes w 124 300 e (1989)
                Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                Lexus IS 300 (1999)
                Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                Comment


                • #9
                  Din punctul meu de vedere,superba!Nu ma pricep la mecanica sau alte cele dar arata impecabil si parerea mea e ca au facut o treaba foarte buna si impecabila.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    E foarte bine executata treaba, insa cu racirea apei sa stiti ca nu prea a iesit... N-au avut loc. Radiatorul e mai inalt cu cateva randuri si mai lat cu 2 centimetri. Sa iesi cu ea dumunica, si eventual la cate-o intalnire merge, dar masina asta-i ca un bibelou de portelan fin...
                    Oricum, merita laude!
                    oasis - it's good to be free!!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dan_c View Post
                      E foarte bine executata treaba, insa cu racirea apei sa stiti ca nu prea a iesit... N-au avut loc. Radiatorul e mai inalt cu cateva randuri si mai lat cu 2 centimetri. Sa iesi cu ea dumunica, si eventual la cate-o intalnire merge, dar masina asta-i ca un bibelou de portelan fin...
                      Oricum, merita laude!
                      De probleme cu racirea a avut parte si E500 dar si S600 datorita greutatii instalarii unui radiator de mari dimensiuni. Parerea mea e ca masina aceasta e exact cum ai zis, un bebelou de portelan fin....si atat. Masina va merge bine numai in linie dreapta, virajele mai stranse ar pune probleme , masina avand un puternic efect subvirator datorita greutatii foarte mari a motorului v12.

                      Originally posted by trancealot View Post
                      300zxtt : mai are si 2 racitoare de ulei , in bara , asa cum are si 300 e 24 (bine , 300-le are decat unul )
                      E300 are loc si pt un radiator imens, dar la modelul asta cam greu sa ai o racire corecta.

                      Comment


                      • #12
                        Salutam! Am gasit si eu niste poze(E500 7,3 Brabus):
                        Attached Files
                        Last edited by tumar; 01-25-2011, 20:58 PM.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Mamă-mamă, ce herghelie în grajdu' ăla
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Asta deja nu se poate numi motor, ci mai degraba o uzina de motoare
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Fratilor asa da masina.
                              Cand apesi acceleratia ti se lipesc falcile de tetiera.
                              Nota 20

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF