Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Metodo di programmazione

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Metodo di programmazione

    Salut colegi. Astazi dupa nu stiu cati ani am vrut sa rasfoiesc cartea masinii mele.Din una dintre pagine mia cazut un cartonas pe care scrie"metodo di programmazione".
    Acest cartonas este de la alarma,ea fiind MED.Pe o parte sunt desene care arta ca trebuie deschisa usa de la sofer,contactul pus si apesi de N ori pe telecomanda si se intampla ceva,asa ar trebui.Am facut acest lucru si spre suprinderea mea chear se auzeau ceva sunete,cum ca sar fi activat,dezactiva. Acum va rog cine stie sa imi spuna,traduca urmatoarele propozitii,ca chear nu stiu italiana.Vreau sa aflu la ce foloseste.

    OPZIONI
    1.!-esclusione radar e sensori opzionali
    2.-fuori servizio
    -ripristino servizio
    3.-inserimento automatico del blocco motore
    -esclusione dell inserimento automatico del
    blocco motore
    4.-esclusione delle segnalazioni acustiche
    -ripristino delle segnalazioni acustiche
    5.-antidisinserimento accidentale
    -disabilitazione antidisinserimenti accidentale


    P.S am masina din 1996,dar habar nu am avut de acestea optiuni.

  • #2
    Salut. Acela cartonas este asa numitul ghid rapid al utilizatorului(alarmei) si se refera la unele functii de baza adica activarea si dezactivarea acestora. Adica:1 activarea/dezactivarea senzorilor optionali;2 intrare rapida in modul service al alarmei;iesirea din acest mod;3activare/dezactivare functie de blocare motor;4 activare/dezactivare functie de semnalizare acustica a alarmei si nu ma refer la "tipetele" ei in caz de declansare;5 este asa numita functie de auto armare a alarmei ;activarea si dezactivarea acestei functii. Despre asta e vorba in linii mari in cartonasul tau. Ai grija cum te "joci" cu programarea acestor functii ca alarma mai are si altele ceva mai avansate,daca le are pe astea.Daca vrei mai multe detalii referitoare la problema asta ,da-mi de veste.ca e prea mult de scris

    Comment


    • #3
      Multumesc foarte mult pt ajutor.Daca poti sa imi spui mai multe iti raman dator.Ce mai poate face aceasta,ma crezi ca am crezut ca am decat inchidere centralizata,niciodata nu a "tiuit" sau sa faca altceva.La ce sunt de folos acele chei speciale ale masini,de la alarma?

      Comment


      • #4
        Cheia aceea de profil rotund banuiesc dezactiveaza alarma adica o opreste complet si se utilizeaza in general pentru momentele in care lucrezi la masina si nu vrei sa te mai "deranjeze" alarma in intervalul acesta de timp spre exemplu interventii pe partea de electrica ce necesita punerea sau scoaterea bornei bateriei de mai multe ori.Partea cu cheia imi spune ca tu ai modelul de alarma cu goarna incorporata ce se situeaza in compartimentul motor sau pe undeva pe acolo. Modelul asta (adica tipul asta de alarma)are un dezavantaj zic eu major prin faptul ca are incorporat in el un pachet de acumulatori care dupa un timp crapa si care duc la o functionare haotica a alarmei ulterior .alarma ta in primul rand trebuie verificata temeinic pe masina si vazut daca toate harnasamentele electrice sunt in buna stare apoi data jos si facuta bucati pentru a se verifica pachetul de acumulatori si goarna propriu-zisa .asta daca tii neaparat sa o "resuscitezi". abia apoi se face verificarea acelor setari sau programari pentru ca altfel iti pierzi timpul degeaba si nu ajungi la nici un rezultat coerent cu ea. banuiesc ,ca, deschizi si inchizi masina din telecomanda iar asta asta imi spune ca nu e grav , cel mai probabil sunt setarile facute gresit si posibil alte cateva detalii de aranjat la ea.in fine trebuie verificata atent.cat despre celelalte functii astea depind de la un model la altul si nu se pot face de la distanta

        Comment


        • #5
          Merci,decat inchid si deschid masina cu alarma,nimic mai mult.Anul trecut pe vreamea asta nu mai pornisem masina de 2 ani,si "tipa" ceva suspect la ea,pe urma mi.am dat seama ca e alarma,am apasat o data pe ea si s-a rezolvat.Eu nu o sa stau acuma sa demontez alarma,nici nu ma pricep ,nici nu dispun momentan de asa multi bani sa incep sa umblu degeaba la ea,mai bine imi iau cauciucuri noi de iarna . Multumesc inca o data pt timpul acordat.

          P.S cheia aceea la mine nu este rotunda,este exact patrata si varful ascutit,am foarte multe acasa ,fiecare cu cate un cod pe ele.

          Comment


          • #6
            Sub scaune,stanga si dreapta am niste fire cu un fel de scartietoare si niste acumulatoare,habar nu am ce sunt.La ce folosesc acele fire,scaunele nu sunt electrice,nici incalzite.

            Comment


            • #7
              ai cumva sistem de sonorizare in masina? cum arata acei acumulatori? scrie ceva pe ei ? cum ai ajuns la concluzia ca sunt acumulatori?acea "scartaietoare "e cumva polistiren expandat menit sa tina la un loc acumulatorii? firele acelea sunt groase? multe intrebari menite sa imi ofere detalii lamuritoare...

              Comment


              • #8
                Nu am nici un sistem de sonorizare in masina,decat boxele fata si spate atat.Firele pt boxele din spate tot pe sub scaune trec.Da este polistiren expandat menit sa tina la un loc acumulatorii,cred.La asta m.am gandit si eu.Masina a avut telefon pe ea.
                Firele nu sunt groase,un pic mai groase decat cele de ma mouse(alt exemplu nu am gasit)

                Comment


                • #9
                  Am inteles inseamna ca cineva ...probabil ca a avut si un invertor sau ups ori ceva asemanator (iti dai seama ca toata inventia aia de acolo nu are cum sa fie utilizata pentru vreo optiune a masinii)pentru ca sincer nu vad pentru ce altceva ar fi putut utiliza atatiia acumulatori decat pentru a genera o tensiune mare. de aceea te-am intrebat daca ai sa u a avut masina sistem de sonorizare,fiindca, asta ar fi fost cealalta varianta la fel de plauzibila caz in care se cereau 12volti la un curent mare....in fine... vezi sa nu fie ceva dezizolat pe la acumulatori in rest....inutilitati

                  Comment


                  • #10
                    a, si sigur nu are treaba cu telefonul(car-kit-ul).

                    Comment


                    • #11
                      O intrebare:de ce nu te apuci cand ai timp sa scoti "matele" alea de pe masina ? eu sincer nu as suporta sa stiu ca am asa ceva pe sub scaune.in plus nu stii cine a montat minunile alea pe acolo si cat de sigure sunt.

                      Comment


                      • #12
                        Pai nu prea pot sa le scot sincer,duce in josul scaunului,si este doar un fir,care se duce in pardoseala .Deci cablu intra in scaun,la arcuri sa zic si se duce in pardoseala.Cred totusi ca este ceva din fabrica.Este un sigur fir dar lungulet,cam 40 cm.

                        Comment


                        • #13
                          Da ai perfecta dreptate. daca e vorba doar de un fir si care duce duce sub scaun cum spui e dela avertizorul de centura de siguranta. ai cu siguranta inca unul sub scaunul din dreapta. eu ma refeream la chestiile alea cu acumulatori . firul ala daca o sa fii atent il poti vedea la baza dispozitivului de pe scaun in care bagi centura. firele astea se centralizeaza intr-unul din modulele de la airbag(uri).

                          Comment


                          • #14
                            Aha,mersi frumos pt. timpul acordat.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF