Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scut motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dom'le, ai scut sau n-ai scut ? Se pupă pe maşină sau nu se pupă ?
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Am scut doar ca o sa trebuiasca sa il modific putin ,sambata -duminica am de lucru iar .Multumesc inca odata Bogdan

      Comment


      • #18
        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
        Am scut doar ca o sa trebuiasca sa il modific putin ,sambata -duminica am de lucru iar .Multumesc inca odata Bogdan
        Eu cred ca asa ceva iti trebuie matale...

        Este pe fierul meu, dupa cateva invarteli



        Postul #45
        Attached Files
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #19
          @Eugen Gaftoneanu dacă vrei, trimite-mi VIN-ul maşinii tale, şi o să-ncerc să caut codul piesei în EPC, poate te ajută la căutat.
          ...

          Comment


          • #20
            Wdb1240201a220012

            Comment


            • #21
              Salut,
              Eu am scut de metal pe 124, si cica ar fi de fabrica?
              Stie cineva ceva?
              Masina mea de vis...

              Comment


              • #22
                Ce sa stie?

                Fiecare model de masina are ca dotare extra scut motor, atat de plastic cat si de metal...
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #23
                  Dupa sapaturi si intrebari in stanga si in dreapta ,intradevar e asa cum spune Claudiu ,scutul exista in dotarea masinii ,initial e din plastic ,optional din metal

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                    Wdb1240201a220012
                    După VIN-ul ăsta, eu am găsit următoarele:
                    Engine compartment panelling (gasoline vehicles) A 124 524 09 30
                    Engine compartment panelling with protection against marten A124 524 02 30
                    Protective plate, oil pan A 124 520 31 42
                    Antinoise capsule - front A 124 520 41 24
                    - right side part A 124 520 07 24
                    - left side part A 124 520 14 24
                    Şi mai era un scut (din tablă), fără cod.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Salutam !Scutul de plastic(sau fibra-la o spartura se vede fibra) de pe 124 200E din 1992, cod 124 524 15 30.
                      car parts, OEM parts, BMW parts, BMW accessories, Audi parts, Audi accessories, Porsche parts, Porsche accessories, Volkswagen parts, VW parts, KO Performance

                      Cel de metal ma gandesc ca ar fi si pentru protectia baii de ulei , dar cel de plastic(sau fibra) cu siguranta e pentru atenuarea zgomotului si ajungerea mai repede la temperatura de lucru a motorului(banuiesc). Cu siguranta e bine sa fie pus pe masina.
                      Last edited by tumar; 07-03-2010, 16:15 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #26
                        Daca e la fel ca cel din poza nu prea vad ce ar putea sa protejeze ,fundul baii ramane in totalitate descoperit

                        Comment


                        • #27
                          Cel de care zic protejaza baia, nu are nici o gaura. Dar nu o protejaza de eventuale pietre sau altceva. Cand ajung acasa o sa incerc sa pun o poza cu el(este identic cu cel din Link-ul de mai sus). Protectia baii vine de la o bara ce trece prin fata ei, cel putin asa este la acest model.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #28
                            Am revenit tarziu cu poza scutului(vina mea). Vorbeam de bara aceea din fata baii de ulei, este bara stabilizatoare. Recent am avut o experienta neplacuta in care bara stabilizatoare a avut chiar un rol de protectie, daca nu era ea rupeam si sorbul la pompa de ulei si cine stie ce alte cele. Asa am scapat "doar" cu baia sparta. Am lovit un delimitator(cred ca asa-i zice) de drum, ce se pune cand drumul este in lucru(vina mea in totalitate).Acea bucata de beton a lovit bara stabilizatoare si bara a lovit baia. Cred ca voi face un scut din tabla striata de aluminiu, dar deocamdata il voi pune pe cel din plastic(fibra).
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #29
                              Eu sunt curios cam cat din "garda" la sol se pierde odata cu montarea scutului? Adica, cu cat va fi masina mai joasa? Am obiceiul sa mai ies de pe drumurile asfaltate si , cu toate ca baia mi-ar fi protejata, tot nu ar fi placut sa raman suspendat pe undeva. (Ma intereseaza scutul de metal pt W126).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by dan500se View Post
                                Eu sunt curios cam cat din "garda" la sol se pierde odata cu montarea scutului? Adica, cu cat va fi masina mai joasa? Am obiceiul sa mai ies de pe drumurile asfaltate si , cu toate ca baia mi-ar fi protejata, tot nu ar fi placut sa raman suspendat pe undeva. (Ma intereseaza scutul de metal pt W126).
                                Nu vei pierde mult din garda, 2 maxim 3cm, avand in vedere ca la W124 intre baie si "traversa" nu cred ca sunt mai mult de 2cm. Deci daca lasi un 2cm intre baie si scut sunt suficienti, plus grosimea scutului nu ajungi la 3cm sub nivelul baii de ulei. Si eu am obiceiul de a umbla of road de aceea ma preocupa acest aspect, mai ales dupa ce am lovit baia pe drum ca in palma(ce berbec am fost) va dati seama cam ce s-ar putea intampla pe drumuri forestiere.
                                Ce sa mai vorbim, la cat este de joasa am luat frica.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF