Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei in apa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in apa!

    Buna ziua,am achizitionat nu demult un c124 cu motor de 2,2,la care am o problema destul de ciudata:in vasul de expansiune am un strat destul de gros de ulei vascos(banuiesc ca din cauza amestecului dintre ulei si antigel)si pe deasupra bujiilor am putin ulei,dar la problema asta am inteles ca trebuie schimbate garniturile capacului de chiuloasa.Motorul merge si trage foarte bine,care ar putea fi problema tinand cont ca nu pierde ulei deloc,poate fi garnitura de chiuloasa,ce e de facut in cazul asta?Multumesc!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

  • #2
    Salutare...Nu cunosc exact cum e modelul tau dar, la Mercedes aceasta problema poate sa apara de la Termoflot.Acesta este radiatorul de ulei care este racit cu apa.El se sparge si datorita presiunii de ulei mai mare, intra in circuitul de apa.De acolo poate sa apara problema.Posibil sa fi fost schimbat de fostul propietar dar sa nu fi spalat sistemul de racire cum trebuie.Asta ar fi motivul pentru care acum nu mai consuma ulei.Repet, nu stiu daca ai asa ceva pe modelul tau de motor, dar e o idee pe care o poti verifica.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Ceau. Ce motor e?

      Comment


      • #4
        Buna ziua, motorul este M111. 960 de 2.2,din cate stiu eu pe modelul asta de motor nu exista termofloturi, intre timp am fost la mecanic pentru a spala instalatia de racire, dupa 3 spalari impreuna cu antigelul mi-a pus ceva praf care are rolul de a astupa eventualele gauri care ar putea fi in garnitura de chiuloasa, acum trebuie sa urmaresc daca mai intra ulei in apa, si daca da mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbata garnitura de chiuloasa! Poate fi altceva,multumesc!?

        Comment


        • #5
          Ceau.
          M111 am si eu cu aceeasi problema. Ulei in apa. Cantitatea este mica nu se observa scadere de nivel de ulei deci banuiesc ca e un por mic
          Am verificat si invers si apa in ulei nu am. Am verificat si uleiul din cutie (Automata are racire corp comun cu radiatoru de apa) si uleiul din cutie e ok
          Racitor de ulei nici eu nu am vazutu sa am.
          Eu atat timp cat nu am apa in ulei (sau atat de mult ulei in apa ) nu am de gand sa ma bag la schimbat de garnitura de chiuloasa.
          Dar am gasit ceva pe net ce o sa verific, adica schimbat, ca am un motor de dezmembrat. E ste suportul de filtru care este si capac fata motor si are si pompa de apa pe el.
          Am o suspiciune ca poate fii de la ea, Se vad in poza ceva garnituri ori prea aproape si circuitele de apa si ulei si am o gaura intre ele.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Multe din modelele din seria 124 au probleme la nivel de garnitura de chiulasa. Nu o spun eu, o spun forumurile, specialistii, ma rog cei ce se pricep la acest model; cel putin eu, inainte sa-l cumpar pe al meu 124, la asta m-am uitat prima data: aspect anormal al uleiului, antigelului, antigel in ulei sau ulei in antigel.

            Suspiciuni pot fi, por mai mic sau mai mare, dar pana la urma tot la schimb garnitura de chiulasa se ajunge.
            La schimbul de garnitura, se face si alezarea chiulasei pentru un rezultat garantat.

            Estimativ, in cazul in care trageam "lozul necastigator", ar fi trebuit sa ma astept la o factura de est. 2000 lei in service (alezat + garanitura + manopera)
            Ideea este orice lichid contaminat nu-si mai face treaba ptr care a fost gandit: antigelul sa raceasca, respectiv uleiul sa asigure lubrefiere. Deci vei strica, daca tot amani.

            PS - la RAR in Iasi, cu ceva vreme in urma (cateva luni) pentru astestaul de masina istorica, unui W126 (si la 126 garniturile cedeaza ...) i s-a dat o revenire pentru ceva umeazeala in zona capacului motor (deci tot o garnitura impuscata pana la urma ....); masina a trecut pana la urma, dupa ce a fost dotat cu o garnitura noua + alezare
            Last edited by george_b_20; 09-15-2020, 16:51 PM.
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Ceau.
              Faci o confuzie intre garnitura de chiuloasa si garnitura de capac culbutori (cum e denumita popular pe la noi). Pe acolo i-a curs ulei afara, si da, RAR te pica pentru asta. M-au picat si pe mine pentru "scurgere ulei motor" cand de fapt era ulei de servo ramas de la o pompa veche care curgea.
              M111 este destul de rar pentru W124, fiind montat 92-95, mai departe W202 W210 W208. Este foarte fiabil fara probleme la chiuloasa.
              Personal pe mine nu ma sperie un pic de ulei in apa. Am termometru digital in termostat si racirea e ok. Daca va fii invers, sa am apa in ulei atunci e timpu de panica
              Plus ca daca nu "fierbe apa" nu ma ating de garnitura de chiloasa.
              Banuiala mea tot capacul frontal ramane. Zona incercuita cu rosu in poza e cam dubioasa. Si din cate imi dau seama pe acolo ar venii si senzoru de presiune ulei la W124 (La W202 e dop)
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


              • #8
                Buna seara, într-adevăr si eu am aceasta problema cu garnitura capacului de culbutori, in zona bujiilor este putin ulei, banuiesc ca de la garniturile rotunde ale capacului, dar asta e o treaba destul de simpla de schimbat si pe acolo nu ar avea cum sa intre uleilul in apa, după ce am spalat instalatia de racire sâmbăta, iarasi mi-a aparut ulei transformat in vaselina in vasul de expansiune , nu mult, dar nici nu am facut multi kilometri, in jur la vreo 200,o sa verific si suportul ala de filtru sa vedem cum sunt garniturile, in rest si la mine apa sta la temperatura optima, la chiuloasa ma gandesc si eu in ultima faza, parca am o retinere, multumesc pentru sugestii!

                Comment


                • #9
                  Buna seara, am fost pe la mecanici sa intreb de problema mea cu apa, unul imi spune ca nu se gasesc piese si daca ar fi gasit mi-ar fi schimbat chiuliasa si tot ce tine de aceasta operatiune, altul ca sa schimb motorul ca poate fi blocul motor crapat, altul ca nu se baga, pana cand m-am dus la reprezentanta mercedes unde mi-a spus ca problema asta ar putea fi chiuloasa corodata in jurul pistonului 4, si ca pe acolo ar pierde si apa, aceasta intrand in piston, dar si pe undeva prin zona asta imi intra si apa la ulei... In fine e o treba care s-ar putea face, in cel mai rau caz ar trebui alta chiuloasa, numai ca e destul de costisitoare, undeva la 3000 de lire in cazul in care nu e buna chiuloasa,si nici nu imi garanteaza ca motorul o sa mearga mult si bine, ba din contra dupa un numar de kilometri problema ar putea sa reapara, mai incerc sa gaseac ceva mecanic care s-ar risca sa inceapa. Daca mai are cineva sugestii, va rog!?
                  P. S. masina e in Anglia!

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    In primul rand oamenii au dreptate; asa cum bine iti ziceam si eu la inceput; poate fi garnitura, poate fi chiulasa, poate fi blocul.

                    Daca vrei sa faci totusi ceva (ca pana la urma pacat de masina) iti recomand:
                    - deschide un ebay.co.uk
                    - cauta "cylinder head mercedes W124" - ai sa gasesti multe anunturi, dar incearca sa rafinezi cautarea cu datele masinii tale; daca nu esti sigur, intreaba vanzatorul - ai masina serie de sasiu X, an fabr. Y, daca se potriveste sau NU.

                    Am mai avut probleme de genul, si am gasit o chiulasa ok in UK (alta marca, an fabricatie mult mai nou, etc). Cei din UK stiu ca ti le si testeaza si pot da o garantie. Am platit transport (UK -> Romania) jumatate din piesa, dar pentru mine a meritat.
                    Preturile, din ceea ce am vazut eu sunt intre 300 - 700 lire.
                    Odata cu chiulasa, schimba si bolturile si bineinteles garnitura. Deasemenea un flush la motor si instalatie ar fi de bun augur.

                    Nu expui 3000 EUR, dar macar ai o sansa sa salvezi masina.

                    PS - daca vezi ca in UK se sare calul la preturi, incearca si batranul OLX romanesc; sunt multe W124 la dezmembrat; doar ca multi sunt "smecherasi" si trebuie sa fii atent.


                    Bafta !
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua,revin dupa ceva timp cu ceva noutati,am reusit sa gasesc in sfarsit un mecanic care sa imi desfaca motorul ca sa schimbe garnitura de chiuloasa,care pare a fii problematica fiind foarte corodata,in jurul gaurilor,chiar eu am rupt cateva foarte usor cu unghia,mecanicul mi-a spus ca a testat chiuloasa si ca e in regula,mai urmeaza sa o rectifice,dupa care sa puna totul inapoi,sa schimbe toate garnituriile,termostatul care avea ceva prelingeri,sa schimbe lantul si sistemul de intindere,dupa care sa spele instalatia de racire,cu ceva solutie banuiesc,dupa care sa imi dea masina inapoi in stare buna.O sa revin cu informatii despre cum se comporta dupa toata munca depusa,o sa pun si poze cu garnitura de chiuloasa si chiuloasa dupa ce o sa le reduc din dimensiune!Multumesc tuturor pentru ajutor!

                      Comment


                      • #12
                        Am reusit sa atasez si pozele,se poate vedea pe garnitura de chiuloasa cum e corodat in jurul orificilor,o revin cu informatii ,numai bine!
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 3 photos.

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara,am rezolvat problema cu chiuloasa,pe langa asta am schimbat si lantul,intinzatorul lantului,termostatul si toate garniturile,inclusiv cele din jurul bujiilor,instalatia de racire a fost curatata,am facut undeva la 500km,totul pare a fii in regula,antigelul e curat,masina merge mai bine ca inainte,cred ca din cauza lantului nou motorul se simte mai bine legat,deocamdata am facut o treaba buna,mutumesc tuturor pentru tot,numai bine!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF