Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rog sfat, pareri achizitie 230CE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu cand vad preturi de 2000-3000 euro si se zice ca masina nu are rugina, arata si merge perfect, imi pun intrebarea : eu am luat cel mai "bun" coupe W123 de pe piata ?

    Adica eu am bagat banii astia sa o refac toata, inclusiv tapiteria, si as fi putut sa iau una perfecta la aceeasi bani?

    Nu mai cred in povesti cu masini perfecte la bani putini - vorba lui Nstoe: ridica presurile, verifica motorul si apoi fa calculele.

    Bafta.

    Comment


    • #17
      Asteptam cu interes rezultatul excursiei la toroapa .
      Eventual niste poze adevarate .

      Ps : De acord 100% cu altho .

      Toate bune ! .

      Comment


      • #18
        Salutare,

        Am fost, am vazut, am ... plecat

        Cu ce sa incep...

        Exteriorul:
        Nu este piesa pe masina care sa fie intacta.
        Piese caroserie, ornamente, bari, parbriz, toate lovite, zgariate. Dar nu asta e problema cea mai grava. Mai grav era ca pe zonele din fata unde se baga cricul s-au sudat petice. Lucrarea nu era facuta calificat (gaura de cric fata dreapta era astupata). Cele din spate erau ruginite. Nu foarte tare dar da se facea loc 3-4 cm in jurul bulonului.
        Caroseria era foarte murdara si tind sa cred ca a lasat-o asa ca sa ascunda faptul ca era vopsita. Se facea ca nu stie nimic.


        Interiorul:
        Am ridicat mochetele asa cum am fost sfatuit. Nu era umezeala si nici rugina. Antifonul parea original. In interior nu mirosea a mucegai.
        Masina o tine intr-o hala (in care repara tractoare si utilaje agricole) presupun ca asta e explicatia pentru care in ciuda uzurii chedarelor, interiorul era uscat

        Interiorul era groaznic. Nu ma refer la mizerie. Fete de usi, bordul, ornamentele de lemn, volan, chedere totul era uzat extrem.

        Geamurile electrice toate 4 functionau, trapa electrica deasemenea dar si incalzirea scaun sofer. Nu stiu tempomatul, ca nu am mai vrut sa incerc.

        Klima ar fi mers ....daca ar fi avut compresorul.
        Instalatie spalat faruri, abs are dar nu am incercat.


        Mecanica:
        Sabotii de frana fata + placutele erau proaspat schimbate. Placute spate le avea noi in portbagaj.
        Era schimbat ceva pe la esapament dar ieseau gaze pe la toate imbinarile numai pe unde trebuia nu.

        M-am bagat pe dedesupt. Avea rugina la pasajele aripilor din spate si pe la gaurile de scurgere din podea ( unde ar fi trebuit sa fie niste dopuri de cauciuc) dar nu grav.


        Directia distrusa. Telescoape ?!? Cred ca avea.
        Motorul a pornit repede, dar nu mergea rotund. Ulei pe si pe langa capacul distributiei, filtru de aer. Cred ca se vede si in poze (in realitate e mult mai rau)
        Baia de ulei deasemenea unsa.

        Vanzatorul:
        desi este mecanic se facea ca ploua. Ca e normal cum arata masina.

        Ok nu ma asteptam sa gasesc vre-o piesa de colectie, dar macar o baza buna de pornire.

        Nu ma sperie munca si imi doresc mult un w123 CE, am cateva masini old si youngtimer in mare am o idee ce inseamna o baza buna, dar masina asta la bani ce ii vrea .. nu merita.

        Imi pare rau ca nu am cerut cateva poze mai detaliate ca as fi scutit drumul.

        In fine. Am mai invatat ceva.

        Rog scuze pt eventualele greseli. E mai dificil cu telefonul asta.

        P.S.
        Nu ma dau batut.
        Maine o iau de la capat. Ma duc sa vad alta.

        Comment


        • #19
          Case not closed !
          Sfârşit Episodul 1.
          Urmează : ........................
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF