Salut toti posesorii de cobre!
Am o mare rugaminte si anume va rog spuneti-mi unde se afla seria de la motorul 200d 55cp(modelul atasat in poza) cu pornire pe tragaci. Am gasit o cobra 200d, care zace intr-un garaj de vreo 1.5 ani, are itp-ul expirat, insa in adancul sufletului cred ca ceva este in neregula.
Mai exact propietarul zice ca masina este originala din 1981 ca asa este trecut anul fabricatiei in carte(n-am vazut-o ca cica nu o avea la el), insa din cate stiu eu acest model de motor s-a montat pe bot si w123 pana in 1979. Dupa 1979 stiu ca s-a pus motorul 200d de 60cp cu pornire din cheie. Mai mult ceasurile de bord sunt cu sageata de la semnalizare ascutita nu ca la modelele de dupa 1980, servofrana la fel.
Cutia este in 4 trepte insa si asta are o problema banuiesc ca la timonerie intrucat, daca intra in treptele 1,2 se blocheaza si nu mai intra in 3,4 decat daca zgaltai sau mesteci bine bine maneta. Acum sper sa nu fie vorba de vreun sincron pentru ca intra foarte usor1,2 dar si 3,4 dupa ce se deblocheaza maneta. N-am mai scos-o din garaj cand am vazut ca nu intra bine in viteza.
Bineinteles ca are si asta cateva modificari "mioritice" gen alternator de dacie, lipsa releu bujii incandescente, tapiterie fiecare scaun cate o culoare si cateva butoane in plus dar astea se trec cu vederea. In rest masina arata destul de binisor la tabla, motorul a pornit nesperat de usor cu o baterie mica de matiz si scoate fum alb cand o accelerez si la pornire. Presiunea de ulei sta bine la 3 chiar si aproape de 80grade. Propietarul zice ca avea un mos care se ocupa de motor insa mosul s-a imbolnavit si nu mai poate veni asa ca a surubait-o el si crede ca a dereglat-o.
Este posibil sa se fi facut vreo recarosare ? Unde trebuie sa ma uit ?
Multumesc mult !
Am o mare rugaminte si anume va rog spuneti-mi unde se afla seria de la motorul 200d 55cp(modelul atasat in poza) cu pornire pe tragaci. Am gasit o cobra 200d, care zace intr-un garaj de vreo 1.5 ani, are itp-ul expirat, insa in adancul sufletului cred ca ceva este in neregula.
Mai exact propietarul zice ca masina este originala din 1981 ca asa este trecut anul fabricatiei in carte(n-am vazut-o ca cica nu o avea la el), insa din cate stiu eu acest model de motor s-a montat pe bot si w123 pana in 1979. Dupa 1979 stiu ca s-a pus motorul 200d de 60cp cu pornire din cheie. Mai mult ceasurile de bord sunt cu sageata de la semnalizare ascutita nu ca la modelele de dupa 1980, servofrana la fel.
Cutia este in 4 trepte insa si asta are o problema banuiesc ca la timonerie intrucat, daca intra in treptele 1,2 se blocheaza si nu mai intra in 3,4 decat daca zgaltai sau mesteci bine bine maneta. Acum sper sa nu fie vorba de vreun sincron pentru ca intra foarte usor1,2 dar si 3,4 dupa ce se deblocheaza maneta. N-am mai scos-o din garaj cand am vazut ca nu intra bine in viteza.
Bineinteles ca are si asta cateva modificari "mioritice" gen alternator de dacie, lipsa releu bujii incandescente, tapiterie fiecare scaun cate o culoare si cateva butoane in plus dar astea se trec cu vederea. In rest masina arata destul de binisor la tabla, motorul a pornit nesperat de usor cu o baterie mica de matiz si scoate fum alb cand o accelerez si la pornire. Presiunea de ulei sta bine la 3 chiar si aproape de 80grade. Propietarul zice ca avea un mos care se ocupa de motor insa mosul s-a imbolnavit si nu mai poate veni asa ca a surubait-o el si crede ca a dereglat-o.
Este posibil sa se fi facut vreo recarosare ? Unde trebuie sa ma uit ?
Multumesc mult !
Comment