Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea si mult fum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea si mult fum

    Salut,
    vreau sa cumpar o Cobra 2.0D dar am niste indoieli asupra ei si poate ma ajutati:
    - am incercat s-o pornesc dupa o saptamana de repaos si doar la a 3-a cheie a pornit si parca functiona in 3cilindri.
    - in primele 5min de functionare scotea mult fum la inceput negru apoi inspre alb.
    -dupa 5min motorul s-a incalzit si nu mai scotea fum decat putin alb si doar la accelerare mai scotea fum negru.

    Intrebarea mea e daca vi se pare normal ce v-am povestit si daca e grav?
    E normal la accelerare sa scoata ceva fum negru?

    Mi-a zis ca trebuie ori curatate injectorele/diuzele ori reglata pompa de injectie(era cam plina de ulei)

    Aveti idee cat m-ar costa o pompa nou/SH si diuze noi?

    Merci si scuze daca nu am postat cum trebuie

  • #2
    Daca ai putea sa scrii si citi km are motorul nu ar strica ( daca poti avea incredere) , din descrierile tale se pare ca motorul are uzura si as verifica compresia daca e posibil , daca compresia e buna atunci sint sanse sa rezolvi problemele celelate cu costuri moderate.
    Fumul alb nu e sanatos , mai mult ca sigur motorul arde si ceva antigel care poata sa provina de la garnitura de chiuloasa , daca ai avea tu masina ai observa daca scade lichidul de racire din rezervor , un test de presiune al sistemului de racire ar spune multe.
    Fumul negru inseamna ca evacueaza motorina nearsa sau ulei de obicei uleiul produce un fum albastrui, poate sa fie de la avans care poate fi cauzat de uzura lantului de distributie, zgomot la motor ciudat nu ti se pare ca are ?
    Pornitul in 3 cilindri cum il descrii tu poate fi la avans / bujii / injectoare / alimentare cu motorina filtru de la motor sau filtrul din rezervor, sau chiar filtru de aer in cazul ca e colmatat rau.
    Daca ai condus-o cum ti se pare si o compari cu alta masina ca asta , motorul are putere ?
    Sper ca ti-ai facut o idee deocamdata nu te grabi, sper sa mai intervina si alti colegi de forum cu idei si puncte importante.
    Last edited by razvy64; 11-26-2011, 18:37 PM.

    Comment


    • #3
      In primul rand verifici bujiile. Sigur are una sau doua arse. Dupa aceea verifici injectoarele. Daca e nevoie schimbi duzele, daca nu se regleaza. Abia apoi te poti gandi la pompa de injectie.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #4
        Cred ca o sa ii cer un test de compresie daca ma mai hotarasc,
        de condus am condus-o si pare lenesa, e primul merc pe care il conduc si pana acum am condus doar benzinare deci nu prea pot compara. Intre 70 si 90 mi s-a parut ca urca greu iar cred ca peste 110 zgomotul e deranjant. Are doar 64cp
        Ca si kilometri are vreo 700k, a fost taxi mai demult. Caroseria e destul de ok, fara rugina, telescoape noi, bucsi noi, e tzapana. La directie are joc, la 80la ora tot trebuia sa o corectez.
        Termostatul cred ca e blocat pe deschis pt ca dupa 25min nu a trecut de 50grade.
        Motorul nu mi s-a parut ca bate sau merge neregulat, si omul nu stie cand/daca a fost desfacut motorul.

        Proprietarul pare ok, nu mi s-a parut ca ma vrajeste, mi-a spus toate defectele chiar de la telefon.

        Acum realizez si eu ca la 700k si fara un istoric e cam riscant

        Comment


        • #5
          Originally posted by racataian View Post
          Cred ca o sa ii cer un test de compresie daca ma mai hotarasc,
          de condus am condus-o si pare lenesa, e primul merc pe care il conduc si pana acum am condus doar benzinare deci nu prea pot compara. Intre 70 si 90 mi s-a parut ca urca greu iar cred ca peste 110 zgomotul e deranjant. Are doar 64cp
          Ca si kilometri are vreo 700k, a fost taxi mai demult. Caroseria e destul de ok, fara rugina, telescoape noi, bucsi noi, e tzapana. La directie are joc, la 80la ora tot trebuia sa o corectez.
          Termostatul cred ca e blocat pe deschis pt ca dupa 25min nu a trecut de 50grade.
          Motorul nu mi s-a parut ca bate sau merge neregulat, si omul nu stie cand/daca a fost desfacut motorul.

          Proprietarul pare ok, nu mi s-a parut ca ma vrajeste, mi-a spus toate defectele chiar de la telefon.

          Acum realizez si eu ca la 700k si fara un istoric e cam riscant
          Aceste date nu le gasesti in CI .
          Mercedes Benz 200 D , 1976 - 1979 55 CP , dupa 1979 60 CP , compresie foarte buna 21:1 , greutate 1375 kg , consum 8,3 l/100km , cv. automata 10,2 l/100km.

          Acum :
          1 - schimba de urgenta thermostatul . Daca nu ajungi la 80 grade C , temperatura de lucru a motorului nu ai ce verifica la el .
          2 - bujiile sa functioneze toate .
          3 - fum negru - motorina in exces in camera de ardere ( se verifica prima data injectoarele si pe urma pompa de injectie . Nu cumpara nimic pana nu verifici la un pompagiu . ) / fum albastru - cosuma ulei / fum alb - avans mare la injectie . Si din aceasta cauza poate avea pornire greoaie .
          3 -daca bujiile funtioneaza toate si tot greu porneste la prima cheie , regleaza tachetii .
          4 - indiferent cati km are la bord , daca pleaca greu la prima ora verifica compresia .
          5 - Directia - SH scrie pe ea . Nu ai cei face .

          Spui ca este cam lenesa . Era ea asa din fabrica , dar acum la 700 K , fara thermostat ca lumea . Motorul lucreaza in parametrii normali la 80 grade C .

          Asteptam vesti .

          Comment


          • #6
            @racataian
            La km astia e riscant sa cumperi masina daca esti dispus sa bagi o galagie de banet in ea atunci fa pasul dar ai nevoie de istoric concret la motorului ce sa facut si de ce , daca crezi ca vei cumperi masina asta si o vei conduce fara probleme un an de acum incolo te inseli, parerea mea e sa te gindesti bine.

            Comment


            • #7
              Merci de sfaturi, cred ca o sa mai caut pana gasesc ceva ce imi da mia multa incredere. Daca deja am gasit ceva de reparat, probabil exista inca 10 care sunt ascunse

              Comment


              • #8
                Eu cred ca e mai bine sa repari partea mecanica a unei masini decat sa faci tinichigerie. Acum in functie de cati bani esti dispui sa bagi in ea, de scopul pe care il ai atunci cand iti cumperi o asa masina si alte variabile din sistem, vei sti cu siguranta daca se merita sau nu. Asa ca,... TU DECIZI!
                Sa-ti plimbi copilasul intr-un Mercedes-Benz este DE NEPRETUIT!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF