Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caut W123 coupe

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dan124 View Post
    am vazut langa ase, pe partea cu british council, un coupe care coresp. descrierii. caroserie gri met. asta acum un an si ceva
    daca asta e masina, desi nu sunt sigur, e de munca la ea. mi-a atras atentia chitul siliconic de la geamurile spate, pus din greu.
    Am reuşit să iau legătura cu proprietarul la telefon, mi-a promis poze deseară, dar din spusele lui, nu prea mă încântă, deşi e tentant motorul acela mic, din cauza impozitului. Să vedem pozele ... Ah, şi zicea că e în garaj sau ceva magazie a unui restaurant, poate n-o fi aia, dracu' ştie ...
    Ironia sorţii : m-a contactat (după ce am declarat eu mai sus că, renunţ la ea) proprietarul lu' http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...6prmd%3Divnsfd, care e la Alba Iulia. Cere 2500 Eu (nici nu mă gândesc), până sâmbătă am vreme să mă decid dacă fac o plimbare până acolo ...
    Last edited by Levi; 02-07-2011, 16:36 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Originally posted by Levi View Post
      Am reuşit să iau legătura cu proprietarul la telefon, mi-a promis poze deseară, dar din spusele lui, nu prea mă încântă, deşi e tentant motorul acela mic, din cauza impozitului. Să vedem pozele ...
      Ironia sorţii : m-a contactat (după ce am declarat eu mai sus că, renunţ la ea) proprietarul lu' http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...6prmd%3Divnsfd, care e la Alba Iulia. Cere 2500 Eu (nici nu mă gândesc), până sâmbătă am vreme să mă decid dacă fac o plimbare până acolo ...
      Am avut un WE plin : un drum de Bucureşti şi unul de Alba.
      1. Am fost sâmbătă la Bucureşti şi am văzut coupe-ul de pe mobile.ro. Am şi nişte poze (cele trimise de proprietar), dar nu le postez, pt. că nu vreau să se supere omu' ... şi aşa era un pic supărat, deoarece am renunţat la ea, după ce am văzut-o. An '79, motor 200D cu manuală în 4, acte în regulă. Mecanică bună ... şi aici se termină ... Interior praf, chedere idem şi la fel, geamuri cu probleme la macara (toate 4), rugină cât încape (dar tabla nu-i străpunsă), ornamente cromate zgârâiate, bord crăpat, piesele de plastic ale interiorului ba lipsă, ba crăpate. Maşina se poate salva, dar de unul muuuult mai nebun ca mine ...
      2. După ce am văzut-o p-asta, m-am hotărât să mă duc şi la Alba Iulia, s-o văd şi p-aia roşie, la care am zis solemn că renunţ. Făcând comparaţie, îmi cer scuze şi-mi retrag cuvintele. Asta are interiorul de piele crem intact (ceea ce mă scuteşte de multe), actele sunt OK, vopseaua încă mai arată destul de bine (luând în considerare cele 2 ierni petrecute sub cerul liber), motorul toarce lin (a pornit la prima, şi anu' ăsta n-a mai fost pornit, n-avea nici bateria pusă, şi era sub prelată). Funcţionează totul pe ea (inclusiv antena ). M-am uitat destul de atent la pasajele roţilor din spate, şi nu se pot observa urme de ţigăneală. Vopsitoria, într-adevăr, se putea face mult mai bine, dar aia se va rezolva (s-a mai dat cu pistolul şi pe scaunul din dreapta, bravo meserie ).
      Ergo : m-am hotărât s-o iau p-asta ultima, şi s-o fac gigea. Aştept să-i facă ITP-ul (aşa ne-am înţeles) şi actele spre vânzare.
      Am rugămintea la colegii care cunosc maşina, să-mi mai povestească despre ea. Oricum, târgul e făcut, dar aş vrea să ştiu unde să mă mai uit după ce ajunge acasă la mine. (Ah, am uitat să menţionez la capitolul "bube": ambele faruri trebuie schimbate - unul spart de tot, iar celălalt găurit de o piatră - , şi pragul din dreapta are rugină.)
      După-masa voi pune pozele făcute acolo.

      Mersi, cele bune !
      Last edited by Levi; 02-14-2011, 09:03 AM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Felicitari pentru achizitie! Sa te bucuri de ea!
        Asteptam cu nerabdare prezentarea ei cand va intra in posesia ta. Eu unul voi urmari cu interes topicurile despre aceasta masina.


        (Pana la urma asta de te-ai hotarat sa o cumperi e cea care a stat ceva timp nemiscata in Bucuresti langa Kaufland Colentina?)
        Last edited by 3mil; 02-14-2011, 10:34 AM.

        Comment


        • #34
          Ceau Levi!

          Ce manetă e aia din dreapta coloanei volanului?
          Fă-mă să-nţeleg, de ce coupe? Accesul la locurile din spate a fost minusul criticat de toată lumea încă de la apariţia modelului.

          Comment


          • #35
            Maneta din dreapta coloanei de directie este selectorul de viteze.

            Comment


            • #36
              Originally posted by carmine View Post
              Masina e un gunoi, reparata in spatele casei (pe sopron) la mine la Buftea de catre un pseudo tinichigiu, s-au taiat piese de caroserie dintr-un 123 normal care era intr-o stare foarte buna comparativ cu asta (piese taiate cu flexu') si sudate cu autogenu'. Vopsitoria s-a facut cu pulverizator de udat rufele la calcat, compartimentul motor a ramas verde praz (culoarea anteriora), la fel si stalpii de la usi si chederele interioare. Pe masina s-au mai schimbat aripile (tot dupa asta galbena), capota fata care erau coapte de rugina. Nu stiu cum era mecanica, reparatia s-a facut prost, cu toate ca proprietarul (baiatul care avea rentabenz) a vrut sa iasa ceva misto si bagase ceva bani in proiect. Ala de o vindea ultimul cerea 4500 de euro sau ceva de genu'.

              Masina din care s-au taiat pasajele spate (am mai multe poze, da' nu le gasesc) :


              Era verde masliniu inainte si a avut cumva B 15 LOF la numar ? Asta a fost al meu...,no bine,pe vremea aia facea cunostinte cu romania,era in alta stare (excelenta). Stiu ca a ajuns in Colentina .
              Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

              bergen_b13empfang@yahoo.de

              Comment


              • #37
                Asta la cit de bine arata nu mi-a venit sa cred ca o gasesc in romania !
                Attached Files
                Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                bergen_b13empfang@yahoo.de

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                  Ceau Levi!
                  1. Ce manetă e aia din dreapta coloanei volanului?
                  2. Fă-mă să-nţeleg, de ce coupe?
                  1. Corect, e selectorul.
                  2. Răspunsul e unul subiectiv : "piticii" mei ... Mi s-a pus pata

                  Originally posted by 13 Todesengel View Post
                  Era verde masliniu inainte si a avut cumva B 15 LOF la numar ?
                  Uite, că nu mai ţin minte ... Era verde, într-adevăr, dar a avut mai mulţi proprietari în carte (5 la număr), şi mai multe numere. Ultimele 2 numere nu sunt LOF (asta din 2008 încoace), asta-i sigur, dar primele ... nu mai ştiu, am să văd când mă duc după ea. Atâta ştiu că, a fost 2800, şi s-a adus în RO în '96 sau '94, pe fundaţie.

                  Originally posted by 13 Todesengel View Post
                  Asta la cit de bine arata nu mi-a venit sa cred ca o gasesc in romania !
                  OK, şi ce-i cu ea ? Ai luat-o pt tine ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    Felicitari pentru achizitie!


                    In ziua cand eu mi-am vandut 123-ul tu ti-ai luat unul!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Levi View Post
                      Oricum, târgul e făcut
                      Hehe...tot nu te-ai lasat...felicitari si asteptam pozele cu agregatul .
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Au sosit şi pozele promise. Singura problemă mai mare a tapiţeriei este cea din poza cu centura de siguranţă. Volanul pleacă în secunda a 2-a după sosirea acasă.
                        P.S. Pisica se dă separat ...

                        Ţin să precizez încă o dată că, maşina încă nu este pe numele meu, deci încă nu vorbesc în calitate de proprietar.
                        Attached Files
                        Last edited by Levi; 02-14-2011, 17:41 PM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by 13 Todesengel View Post
                          Asta la cit de bine arata nu mi-a venit sa cred ca o gasesc in romania !
                          Pozele sunt recente ? stiu ca avea prelata pe ea acum e numai pe jos .
                          Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Levi View Post
                            Au sosit şi pozele promise. Singura problemă mai mare a tapiţeriei este cea din poza cu centura de siguranţă. Volanul pleacă în secunda a 2-a după sosirea acasă.
                            P.S. Pisica se dă separat ...

                            Ţin să precizez încă o dată că, maşina încă nu este pe numele meu, deci încă nu vorbesc în calitate de proprietar.
                            Masina are potential...so stapanesti sanatos si sa ti se indeplineasca visul in continuare. Astept so vad la o intalnire
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Din cate se vede din poze tapiteria este in stare impecabila pot spune. Zonele de la centura au reprezentat mereu o problema pentru toate modelele coupe Mercedes (probabil si pentru celelalte marci). Lipsa unor elemente gen panourile de sub bord se rezolva usor. Unde sunt urme pe ele se pot curata la fel de usor la o cosmetizare sau daca nu vrei sa investesti atat si o spalare completa profesionala a interiorului.

                              In ceea ce priveste exteriorul eu zic ca poti scapa doar cu un polish daca nu apar urme de rugina in zonele bine cunoscute. Daca ai urme de rugina mai bine bagao la un tinichigiu si o vopsire completa. Cel care ti-a vopsit si lordul a facut treaba super buna si sincer nu te-a curatat chiar atat de tare de bani. (ca oftopic ce marca de vopsele ai folosit?)

                              Desi nu esti chiar proprietar eu zic felicitari pentru investitie si as fi si eu curios cat ai dat pe ea. In cazul in care nevasta urmareste forumul (ma indoiesc) ii bun si un raspuns pe PM. Te asteptam la intalnirile din Cluj cu masina :P
                              Last edited by crstn_savu; 02-14-2011, 19:35 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by 13 Todesengel View Post
                                Era verde masliniu inainte si a avut cumva B 15 LOF la numar ?
                                Mai sus am zis că nu ştiu. M-am interesat între timp : NU a avut niciodată LOF la număr !

                                Originally posted by crstn_savu View Post
                                Cel care ti-a vopsit si lordul a facut treaba super buna. (ca oftopic ce marca de vopsele ai folosit?)
                                Vopsea pe bază de apă, dar nu ştiu marca. Dacă mai ajung la el, am să întreb.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF