Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bloc motor crapat?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu te descuraja ! stii cum e...ce nu te omoara te caleste...sa fii tu sanatos ..ca masina o faci fara indoiala!
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #17
      Originally posted by mircea_cst View Post
      Nu te descuraja ! stii cum e...ce nu te omoara te caleste...sa fii tu sanatos ..ca masina o faci fara indoiala!
      chiar multumesc de incredea acordata... sunteti la inaltime TOTI. Ma bucur ca poti primi sfaturi gratis, ceea ce nu-i lucru usor. Stati linistiti nu ma descurajez... pana la urma oi fi mecanicul meu desi "habar" nu am de mecanica. De fapt discutam de vreo doua zile cu batranu' meu tata si am ajuns la concluzia ca n-ar avea farmec sa ai o masina veche pe care sa nu pui mana sa o aranjezi chiar tu ... sigur ce nu poti, face mecanicul dar lucrurile simple (reglatul supapelor de pilda, etc) e pacat sa nu te murdaresti. Unde mai e satisfactia de a conduce o masina veche pe deasupra si MB?

      Comment


      • #18
        Ce nobil... Sint mishcat... Pune-i poxipol si dao in pasca masii.

        Comment


        • #19
          de retinut poxipolul e apa de ploaie... am patit acu alta mai "groasa". Mi-a sarit dopul de pe partea cu pompa de injectie si e tare dificila pozitia asa ca ma voi chinui sa-l pun inapoi. O sa incerc sa lipesc cu altceva decat poxipol. Epoxi de la bison ... scuze de reclama. Daca aveti vreo idee de cum sa pun dopul inapoi cel de langa pompa astept cu nerabdare.

          Comment


          • #20
            Daca o fi loc... Ca daca nu-i, pompa trebuie sa zboare afara.

            Comment


            • #21
              pai sincer nu prea e loc ... intre bloc si pompa sunt cam 50 mm iar de la partea de jos a orificiului pana la racordurile de pe pompa sunt 190 mm ... zic la racorduri ca acolo s-ar putea sa sprijin sa zicem ustensila cu care sa-l bat. m-am tot gandit sa-mi fac o scula cumva sau sa caut un soi de menghina si sa trag dopu' in orificiu prin infiletare. Apropo Dok, cat de rezistenta e pompa ca material de constructie ca m-am gandit si la un dorn de forma dopului si gaurit prin care sa bag un surub si cu o piulita sa imping dopul in orificiu. Sigur ca asta inseamna ca partea cealalta a surubului sprijina in pompa. De asta am intrebat. Ceva mai elocvent in desen.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                E mai cusher sa dai pompa jos...

                Comment


                • #23
                  inteleg dar tot tu mi-ai atras atentia ca ar fi mai bine sa faca un pompagiu chestia asta asa ca ... eu chiar nu m-as baga sa scot pompa de la locul ei sau daca se poate hmmm mai astept vreo sugestie... si rog moderatorii sa schimbe titlul ca din start am fost off topic ...mii de scuze
                  Last edited by mitzaursu; 02-19-2008, 14:08 PM.

                  Comment


                  • #24
                    E o ocazie buna sa itzi aranjezi si injectzia.

                    Comment


                    • #25
                      de acord cu tine si era in plan ... dar nu pot ajunge la pompagiu in situatia asta decat tras si sincer sa tot fie vreo 50 km pana la cei care mi-au fost recomandati, de fapt cred ca cei mai buni pe raza judetului. Si hai sa fim sinceri prieteni asa amabili care sa te ajute cu "trasul" nu prea gasesti. Sigur se poate pe platforma dar ma costa o basca de bani ... vreo 300 de lei.

                      Comment


                      • #26
                        Atunci zmalacheshte-i blocul in zona aia acolo, macar sa nu mai curga ca din cishmea, si o faci dupaia.

                        Comment


                        • #27
                          Nici eu nu vad alta solutie ... poate ii pun un dop din lemn strunjit si dupa ce scot baietii pompa o sa-mi fac de lucru sa pun dopul inapoi... unul nou de data asta. Oare imi trebuie si ceva de etansare, vreun silicon sau ceva?

                          Comment


                          • #28
                            Ar trebui sa intre fix si sa fie etans,nu trebuie silicon de etansare
                            Sa conduci un Mercedes este o placere...

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat doar partial cu dopul respectiv. L-am lipit cu epoxi de la Bison. Se gaseste in comert ... costa ceva banuti (vreo 20 si ceva de lei). E dificil sa lucrezi in dreptul pompei mai ales ca locul trebuie curatat sa aiba aderenta solutia de lipit dar mi-am facut rost de o masina de gaurit cablaje electronice care avea in dotare pietre de polizor minuscule. Si cum masina era cat palma am reusit sa indepartez urmele de rugina si mizerie. Dupa ce am uns bine marginile cu solutie de lipit si dopul in sine la fel l-am introdus fara probleme in lacasul lui. Probabil am luat putin din diametrul dopului la polizare si probabil si din lacas. Pe urma cu o bucata de lemn si un ciocan de caroserie l-am batut usurel pana a intrat complet. Atentie se aplica la minim 5 grade. Sub temperatura asta se intareste mai greu si nici nu poti fi sigur de calitatea lipiturii. Eu cand am facut lucrarea era nitel mai rece afara dar am folosit un uscator de par si am suflat aer cald pe locul respectiv si l-am pacalit pana la urma. De atunci n-am avut probleme dar ca sa fiu sincer nu ma incred prea tare in solutia asta. Mai tot timpul is cu ochii pe ceasul de temperatura. Cel mai bine cum spunea si Dok e sa dau jos pompa si sa fac o treaba asa cum trebuie facuta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF