Cred ca am facut o prostie. Am schimbat capacul de la vasul de expansiune de pe radiator si s-a format o presiune suplimentara, adica cand am desfacut busonul era sa ma ard. Cu cel vechi nu exista presiune pe instalatie. In fine... La 20 de km dupa operatiune am sesizat ca in mers cu caldura la 3 se aburesc geamurile. Dupa alti 50 de km nu mai puteai sa stai in masina. Un abur inecacios cu antigel iese de sub bord. E posibil sa fi cedat radiatorul de caldura de sub bord? Cum se schimba? Trebuie demontat bordul? Daca da cum se demonteaza??? Am schimbat busonul de la radiator cu cel vechi si la desfacere nu mai sare apa, deci nu mai are presiune!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Vapori cu antigel in habitaclu!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Vezi ca mai gasesti ceva informatii aici( http://www.clubmercedes.ro/apa-motor...ighlight=motor ) oricum normal ar fi sa existe pe sistemul de racire o presiune de aproximativ un bar de aia si fenomenul intalnit sa iti sara apa in ochi,la fel am patit si eu insa la mine inca era rece lichidul de racire.
La mine dupa o deplasare de 200 de metri cu masina,apa a sarit pana in capota.Daca la tine nu a fost la fel de puternic inseamna ca pe undeva se pierde presiune si dupa ce spui tu e foarte probabil sa fie radiatorul de sub bord.Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''
-
E destul de aiurea sa schimbi radiatorul. Trebuie inceput desfacutul capacelor de sub bord daca le ai, cu slabirea bordului in stanga si in dreapta (are cate un surub Stg+Dr, le scoti), sa scoti butoanele de la ventilatie, sa desfaci suruburile alea de sub ele, partea centrala cu schimbatorul de viteze scoasa, cam tot ce e dedesupt de bord in mijloc. Desfaci conductele de incalzire si retur din fata de la capota. Daca te apuci de lucru, pas cu pas, vei gasi tot ce e de facut. Oricum de la masina donatoare ar fi bine sa il dai tu jos inainte sa il desfaci la tine,sa vezi pe unde sunt prinderile si suruburile, ca sa nu iti distrugi la tine ceva, caci dupa ce desfaci o data, e floare la ureche si vreo 2-3 ore de munca. Succes
Comment
-
Acelasi fenomen se inatmpla si la mine, vapori de antigel pe geam. Anu trecut in toamna am dat jos aeroterma, am scos radiatoru, l-am scufundat in vana sub apa si am bagat aer in el cu pompa sa vad pe unde curge. Surpriza....nici o bula de aer. L-am montat la loc, aceeasi poveste, dar m-am obisnuit.Acum mi-am facut rost de alta aeroterma dar nu am apucat sa vad ce-i cu ea. Cu demontatul bordului e cam ce zide DjSky cu mentiunea ca mai sunt 2 suruburi sub capacele boxelor din fata. Poti face si singur operatiunea dar ar fi bine sa ai pe cineva pe langa tine ca e al naibi de plictisitor sa lucrezi singur.
Sarbatori fericite !!!Exista doua tipuri de masini :
1. care au fost lovite
2. care vor fi lovite
Comment
-
Am desfacut singur. Mi-am luat si companie fiindca anticipasem asta. Nu stiu ce aeroterma ziceti voi... Am dat jos bordul, plasticul de mijloc si am demontat plasticurile din mijloc. Sub ele am gasit radiatorul si jumate de litru de apa. Ma gandesc daca sa schimb radiatorul cu unul sh, unul nou sau unul din cupru/aluminiu facut la comanda? Voi ce ziceti?
Ce ar fi mai bun cuprul sau aluminiul? Din cate stiu eu cuprul face schimbul de caldura mai repede. L-as face mai gros ca sa incalzeasca aerul ce trece prin el mai bine, dar dupa aceea nu incape. Sugestii?
Comment
-
Pai radiatoru ala nu-i bagat intr-o carcasa de plastic pe care e fixat si ventilatoru? Aia e aeroterma(poate are alt nume). Daca nu-i asa ii fac maine o poza la al meu din garaj sa vezi cum arata. Acuma nu stiu ce-i cu apa aia, e apa goala sau lichid de racire? Daca-i apa poate is infundate scurgerile de la gurile de aer, daca-i lichid de racire ii clar, ii fisurat radiatoru pe undeva, dar cred ca asta se observa ca se pierdea lichid. Radiatoru original de pe masina isi face bine treaba, parerea mea, problema e pana se incalzeste motoru.Exista doua tipuri de masini :
1. care au fost lovite
2. care vor fi lovite
Comment
-
E lichid de racire. Era umed radiatorul acela. Nu incape indoiala ca trebuie schimbat. O poza la intreaga aeroterma nu ar strica. Eu am ajuns doar pana la acel radiator, mai jos nu forez fiindca nu am motiv! Sub carcasele acelea de plastic se mai vede un radiator... mai mult nu stiu ce e acolo!
Comment
-
Cam asa arata utilajul; si radiatorul e doar unu...dublu.Exista doua tipuri de masini :
1. care au fost lovite
2. care vor fi lovite
Comment
-
Asa este,cuprul are conductivitate termica (ca si electrica) mult mai buna decat aluminul,pe langa asta un eventual por,sau fisura,se pot repara foarte usor.Intrebarea e, unde faci tu "custom" asa ceva?Nu de alta,dar pe mine unul m-ar interesa sa-mi fac radiatorul (mare) din Cu.
Comment
-
Si eu am avut aceeasi problema iarna trecuta. Dar la mine era mai grav, nu se pierdea lichid treptat ci dintr-o data se facea sauna in masina, ca nu mai vedeai nimic si de abia reuseai sa opresti pe dreapta. Din fericire am avut o alta parte centrala de incalzire completa, cu tot cu carcasa si nu m-am mai complicat cu radiatorul. Imi pare rau ca nu pot da un sfat concret, singura recomandare e sa nu te apuci singur de lucru ca e destul de greu
Comment
-
Originally posted by bulgaru View PostAsa este,cuprul are conductivitate termica (ca si electrica) mult mai buna decat aluminul,pe langa asta un eventual por,sau fisura,se pot repara foarte usor.Intrebarea e, unde faci tu "custom" asa ceva?Nu de alta,dar pe mine unul m-ar interesa sa-mi fac radiatorul (mare) din Cu.
Comment
-
Yellow stone diesel parts plant is one of the leading manufacturers
黄河石柴油机配件厂是一家领先的制造商之一
发动机零部件,特别是柴油燃油喷射系统
更换配件,如喷油嘴,柱塞和,
交付阀等在中国南部。
*
更多详情请访问我们的网站:www.yellowstonediesel.com
*
黄河石柴油机配件厂始建于1997.Over多年来,
黄河石不断成长,并赢得了声誉生产
高品质的产品和提供他们的时间。
Comment
Comment