Salutare! Am o Cobra 200D la care, in ultimul timp, a inceput sa mi se opreasca motorul din senin in mijlocul intersectiei. Si nu in mod constant, ci cind o apuca. Am constatat ca are aer pe furtunul ce duce de la pompa de injectie la filtru de motorina si daca amorsez pompa manual porneste normal. Sa fie o problema a pompei de injectie care se dezamorseaza sau e ceva infundat pina la pompa? Multumesc anticipat pentru orice sfat sau parere. Drumuri netede si fara evenimente!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme oprire motor 200D
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
De pornit porneste OK si pot sa fac si 200 km fara nici o problema. Cind o apuca se opreste din senin, dupa care o ia imediat si merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. De curs nu curge pe nicaieri. O sa trebuiasca sa dau jos rezervorul, dar nu sint sigur ca de acolo e problema si parca n-as vrea sa umblu degeaba. Mai ales ca nu am o groapa unde sa ma bag sub masina. Oricum o sa iau in calcul si furtunele, ca altfel nu are pe unde sa traga aer. Multumesc!
Comment
-
Pompa de alimentare (montata pe pompa de injectie) are doua supape, care in timp se uzeaza, si nu mai pasuiesc bine. Sunt niste supape capsulate (un fel de banut de textolit/teflon, intr-o carcasa de bronz, impins de un arc). Desfa conducta de motorina care pleaca de la pompa de alimentare, de la holenderul care intra in filtru de motorina, si urmareste daca motorina de pe furtun se retrage catre rezervor (acesta sa fie mai putin de jumatate, caci altfel vine motorina prin cadere si te poate pacali). Dupa 10-20 minute nivelul pe conducta trebuie sa fie acelasi, si mai incearca un lucru: urmareste nivelul pe aceasta conducta cand ridici pistonasul pompei de amorsare. Nu trebuie sa dea inapoi cand amorsezi manual. Daca nivelul coboara, va trebui sa inlocuiesti aceste supape (se desfac cele doua conducte de pe pompa de alimentare, dupa aceea cele doua racorduri cu cheie de 22 sau 24, numai stiu sigur, si sub ele se afla supapele). Sa scoti totusi si busonul de golire de la rezervor (golit in prealabil). Vei gasi pe el o sita care de multe ori este acoperita cu gunoaie,mizerie (chiar si pamant malos am gasit acolo).
Comment
-
Originally posted by Greceanu-Eduard View PostPompa de alimentare (montata pe pompa de injectie) are doua supape, care in timp se uzeaza, si nu mai pasuiesc bine. Sunt niste supape capsulate (un fel de banut de textolit/teflon, intr-o carcasa de bronz, impins de un arc). Desfa conducta de motorina care pleaca de la pompa de alimentare, de la holenderul care intra in filtru de motorina, si urmareste daca motorina de pe furtun se retrage catre rezervor (acesta sa fie mai putin de jumatate, caci altfel vine motorina prin cadere si te poate pacali). Dupa 10-20 minute nivelul pe conducta trebuie sa fie acelasi, si mai incearca un lucru: urmareste nivelul pe aceasta conducta cand ridici pistonasul pompei de amorsare. Nu trebuie sa dea inapoi cand amorsezi manual. Daca nivelul coboara, va trebui sa inlocuiesti aceste supape (se desfac cele doua conducte de pe pompa de alimentare, dupa aceea cele doua racorduri cu cheie de 22 sau 24, numai stiu sigur, si sub ele se afla supapele). Sa scoti totusi si busonul de golire de la rezervor (golit in prealabil). Vei gasi pe el o sita care de multe ori este acoperita cu gunoaie,mizerie (chiar si pamant malos am gasit acolo).
Comment
Comment