Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scuturat la pornire w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuturat la pornire w123

    Am o problema si sper sa ma poata ajuta cineva. Cand pornesc masina am in viteza I un scuturat ca si cum as porni cu a III a. Asta pentru cateva secunde si nu intotdeauna. La fel, dupa cateva minute de mers, chiar daca pornesc de pe loc la semafor nu mai am problema respectiva. Ce poate fi?

  • #2
    Posibil sa fie placa de presiune. Ai incalzit-o poate vreodata.

    Comment


    • #3
      Vezi daca "scuturatu" nu apare doar cand ai masina mai incarcata.Oricum,tot despre placa de presiune e vorba.

      Comment


      • #4
        Am fost la mecanic si mi s a spus ca din cauza sigurantelor de la tijele care schimba vitezele. E adevarat ca mie mi a sarit o astfel de siguranta, am ramas fara vitezele III si IV, dar am legat tija cu un sistem cu sarma si a fost ok. De atunci insa am problema asta, la pornire cu I scutura, si cateodata raman fara viteze, adica se blocheaza si nu mai intra in nici o viteza. E asa de sensibila cutia la Cobre, sau bate tipul campii si ar trebui sa caut in alta parte problema. Apropo, are cineva niste sigurante de felul acesta originale?
        Multumesc..

        Comment


        • #5
          "Sigurantele" de care vorbesti tu te-ar impiedica s-o bagi in viteza,odata intrata in viteza ele si-au incheiat rolul,de aici e vorba despre placa de presiune si ambreaj.

          Comment


          • #6
            Se pare ca am ramas iar pe dreapta. Daca as avea o rampa m-as apuca eu de treba, ca meseriasii astia te ajuta cat sa iesi pe poarta service-ului. Sincer m-am saturat, o groaza de bani si nici un folos. Iar am ramas fara viteze....Am mai observat insa ca una dintre piesele de pe cutia de viteze, piesa in care intra tija si care actioneaza un bolt ce iese din cutie are joc atat inainte-inapoi cat si stanga-dreapta. E posibil ca din cauza acestui joc sa nu mai mearga pana la capat cand intra in viteza si asta sa blocheze toata cutia. De fiecare data cand umblu putin la tije imi merge o perioada de timp, apoi incepe sa trepideze destul de tare cand pornesc cu I, pentru ca pana la urma sa ma trezesc in mijlocul drumului ca nu mai pot sa bag in nici o viteza. Daca era de la placa de presiune sau ambreiaj, ma gandesc ca daca tea-a lasat o data lasat esti, nu isi mai revine. Va rog sa ma ajutati cu un sfat, ca acu nici la mecanic nu mai pot ajunge cu ea. Sa desfac acea piesa (placuta) de pe cutie si sa vad de ce are joc? Sa incerc sa o schimb sau cel putin sa o bat cu ceva sa ii reduc din joc? Chiar nu stiu ce sa mai fac....

            Comment


            • #7
              Stii ce cred eu? ca tu cand dai treapta 1 tie ti se incurca tijele si de fapt chiar pornesti uneori cu a 3-a... si nu iti intra in nici o viteza pentru ca deja e intr-o viteza, nu iese din ea din cauza la jocul la tije si nu iti mai permite alta...cu toate ca iti da impresia la maneta ca a iesit din cauza jocului de la tija cutiei. Parerea mea ar fi sa mergi sa iti cauti bucsele si sigurantele alea la tijele de actionare la cutia de viteze dak sunt rele, mi se pare k merg si de la w 124...sigurantele merg 100% sa pui in loc de sarma. Si apoi pe o rampa undeva, mai ai nevoie de 1 surubelnita 1 patent o cheie de 10 sa desfaci tija aia cu probleme de la cutie si sa pui alta sau sa bagi o tabla dreptunghiulara ca sa incarce putin pentru a prelua jocul ala dupa ce o strangi asa ca la mama ei acasa , sa mai tina 30 de ani si mai ai nevoie de cineva k sa reglezi fiecare tija in parte si sa ajustezi si dimensiunea ca sa intre mai usor in viteza pentru ca daca nu e destul de lunga sau uneori e prea scurta tija intra spre exemplu bine in trepta 2 dar nu intra in 1 si tot asa la toate.
              Legat de placa de presiune eu am prajit una de am ovalizat-o dar trepida la turatie mica tot timpul si in toate treptele. Asa ca decoamdata mergi la dezmembrari si fa-ti rost de 3 sigurante si 3 bucse de alea de la un w 124 mai mult de 10-15 lei nu are sa-ti ceara pe ele... sper... Iar daca ai chef sa tragi intr-o zi o fuga pana la saulia pentru 10 L de motorina,sunt 50 de km de la mine pana la aeroport la cj si te ajut eu cu alea si iti fac rost de ce ai nevoie pe acolo iar dak tot nu merg am o gramada de cutii de viteze placi de presiune, discuri, motor si multe altele in stare buna de functionare dak nu gasim pe la prieteni in 2-3 ore. Suna-ma la 0744830843 daca ai nevoie de mai multe informatii.
              Last edited by Dj Sky; 11-05-2009, 10:25 AM.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat problema. Discul de ambreiaj era crapat si arcurile prin placa de presiune pe undeva. Am iesit doar cu schimbarea discului, placa nefiind afectata.
                Multumesc de sfaturi

                Comment


                • #9
                  Cam cat te-a costat reparatia geo?

                  Comment


                  • #10
                    Sarma

                    Draga geo, nu mai folosi sarme la Mercedes ca ne facem de ciocolata.
                    Cutia de W123 este foarte buna atata timp cat ai grija de ea:
                    -schimb la 40.000 km
                    -ulei recomandat de constructor-ATF typ A suffix A, pe care nu-l vei gasi; foloseste 75W90.
                    Bine ca ai scapat numai cu discul. Spune-ne si noua ce fel de disc ai folosit, cat a costat, si cat a facut manopera. Succes!.

                    Comment


                    • #11
                      Pai din ce am citit eu pe aici,cica ATF Type A Suffix A se numeste Dexron II.Eu de-asta am pus si sunt super multumit de el.Va rog sa-mi scuzati off-topic-ul!
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan12101983 View Post
                        Pai din ce am citit eu pe aici,cica ATF Type A Suffix A se numeste Dexron II.Eu de-asta am pus si sunt super multumit de el.Va rog sa-mi scuzati off-topic-ul!
                        Off-topic, dar foarte important. Pentru cv. manuala ( conform cartii tehnice a MB-W123 ) se va folosi ulei ATF type A suffix A cu specificatia 236.2 :
                        -cv 4 tr-1,3 l ( MB-W123 200, 230 E, 230 CE ); pentru MB-W123- 250-1,6 l .
                        -cv5 tr.- 1,6 l ( MB-W123 200, 230 E, 230 CE, 250 ).
                        Pentru cv. automata se va folosi ulei typ ATF cu specificatia 236.6 :
                        -cv. automata-6,1 l. ( MB-W123 200, 230 E, 230 CE )
                        -cv automata- 7,3 l ( MB-W123 250 )

                        PS: Am gresit cand am recomandat 75W90. Scuze.
                        Last edited by nstoe; 04-22-2010, 10:58 AM.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF