Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenta contact automat si tragaci

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta contact automat si tragaci

    Una din problemele care ma deranjeaza oarecum la masina mea este faptul ca am 2 chei si urmeaza si a 3-a pentru ca este stricata incuietoarea de la sofer si se poate deschide masina cu orice cheie. Vreau sa schimb toate incuietorile si contactul si am gasit pana acum doar contact pe tragaci. As vrea sa va intreb care este diferenta intre contactul automat si cel cu tragaci?

  • #2
    Din cate stiu eu contactul automat este pe vacuum.. de fapt sigur opreste motorul cu ajutorul vacuumului la pompa de injectie, iar cel cu tragaci actioneaza un cablu care trage maneta de stop a pompei de injectie.. cred ca asa e...

    Comment


    • #3
      Dar eu pot să iau doar contactul propriuzis de pe o cobră cu pornire la tragaci şi să îl montez pe cobra mea care are contact automat sau trebuie să fac nişte improvizatii? Contactul automat este pe vacum 100% pt ca daca sare un furtunas de la vacum undeva nu mai poti opri motorul

      Comment


      • #4
        La Cobrele fabricate pana in 1978 inclusiv, contactul doar pune curent pe accesorii, bujiile se tin pe prima treapta a tragaciului, iar pe treapta a doua se da comanda la starterul electromotorului pentru pornirea motorului. Oprirea motorului se face prin inpingerea tragaciului, iar prin rasucirea lui se da relentiul mai mare. Aceste Cobre au pompa de injectie cu regulator vacuumatic (pompa mica). La Cobrele fabricate incepand cu anul 1979 acest tragaci dispare, pompele de injectie au regulator mecanic centrifugal (pompa mare), relantiul se mareste cu ajutorul unui cablu ce este invartit in bord de sofer cu o chestie ca o cheita de plastic, iar contactul pe pozitia accesorii alimenteaza atat indicatorii din bord cat si bujiile incandescente, pozitia urmatoare a contactului fiind pozitia start engine, iar pe pozitia 0, contactul avand atasat o mica vana, aceasta se deschide permitand vacumului sa videze capsula de la pompa de injectie ce taie alimentarea cu motorina. In concluzie daca vrei sa schimbi contactul pune de acelesi tip si nu umbla cu improvizatii pentru a pune alt tip.Daca te deranjeaza ca ai mai multe chei, ia de pe o Cobra ca a ta, atat contactul cat si incuietorile, sau mergi la un mester ce confectioneaza chei cu contactul vechi si incuietorile, pentru a le face pe toate sa mearga cu o singura cheie.
        Last edited by Greceanu-Eduard; 10-25-2009, 21:58 PM.

        Comment


        • #5
          Nu vreau sa fac improvizatii, dar eu nu am inteles in ce consta aceasta diferenta intre cele doua contacte. Acum ca am inteles va trebui sa merg la un lacatus sa imi modifice incuietorile si cheile pentru ca nu am gasit nicaieri prin dezmembrari un set complet.

          Merci pentru informatii Eduard.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF