Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

turometru pt w123 240d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ic252 View Post
    ...poate mai complicate.
    Nu stiu de ce vi se pare complicata solutia descrisa mai sus, practic e senzorul si turometrul....
    nu toti au aptitudini tehnice si majoritatea cred ca poti monta un sezor si poti baga undeva mufa respectiva, apoi schimi ceasul si gata.dar nu e chiar asa
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #17
      Da, asa e. Da' vor sa-si puna turometru. Ideea e ca se poate si nu e complicat...
      MB 380SE 2.6

      Comment


      • #18
        incercam si noi..ce sa facem...tot inovam pe ele pan` vor fi perfecte, ca doar fiecare strange cate un surub pe ce are, nu am dreptate?
        Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

        Comment


        • #19
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Se ia un cititor de avans de la un motor pe benzina de Cobra (ala de e pus pe fulia din fatza, pentru mufa tester). Se adauga, prin sudura, inca trei puncte pe fulia respectiva, pe linga cel prevazut de fabricant ( tzitza aia ieshita in afara la exteriorul fuliei, fara de care cititorul respectiv nu shi-ar avea locul...), la diferentza de unghi drept. Se monteaza in bord un turometru de la un motor de 4 pe benzina (in cazul in care se pune turometru de 6, pentru ca turometrele de benzina difera de la un numar de pistoane la altul, pe fulie trebuiesc sudate 6 belinghere, fiecare la 360 impartzit la 6, adica la shaijde grade unu de altu...). Se face montajul, adica trebuie un plus contact, o masa si un fir la senzor, si gata turometrul.
          Asta e o treaba simpla ???

          Comment


          • #20
            Pentru mine ? Banala... aia e diferentza...

            Comment


            • #21
              Dai un ban, dar stai in fata.Cum ar fi daca ne-am pricepe toti la toate?plictiseala mare cred.
              Oricum o alta varianta e un turometru electronic cu un afisaj digital : un numaratori cu doi digiti, resetat de o baza de timp corespunzatoare, iar ca traductor de rotatie se foloseste un senzor Hall montat in fata la fulie si una bucata magnet montat pe fulie.
              Spor.
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • #22
                chestia cu alternatoru (semnalul W) am vazut-o in multe aplicatii comerciale (digital + constanta de etalonare) - aia se face repede.
                Din cate am vazut si astia care fac verificarea tehnica tot de pe alternator iau turatia...desi nu si-a pus nimeni problema cu raportu intre fulii m-o intrebat doar cati cilindrii are.

                daca nu vrei sa te complici cu electronica digitala, si nici nu vrei sa te apuci sa sudezi pui un senzor inductiv pe volanta (orientat spre dinti) , un divizor rezistiv si turometru.

                Problema e sa gasesti turometru potrivit pt motoru tau, ca am inteles ca unele merg pana la 7000 altele pana la 5000 ...si e cam nasol sa ai turometru si sa folosesti doar unsfert din el.

                Comment


                • #23
                  este turometru de 6000 rot si 7000 rot. eu as vrea sa imi pun de 6000.totusi tebe sa fim putimi realisti.cine a vazut cobra sa duca pana la 6500. mai ales diesel de 3000cm3
                  Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                  Comment


                  • #24
                    Turometrul original de dizel e de 6000, nu de 7.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF