Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

turometru pt w123 240d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • turometru pt w123 240d

    Intrebare:exista turometru pt w123 240d?Daca nu, eu tot vreu sa-mi pun pt ca ceasul oricum merge aiurea si e usor inutil.Unde ar trebui sa caut?Are cineva de vanzare?Si nu in ultimul rand, unde-l leg?Chiar sunt curios, cate ture are motorasu' la stilul meu de mers,fiindca n-o prea iert.

  • #2
    Vezi ca e un topic asemanator. Turometru la 200d parca ii zice.

    Comment


    • #3
      L-am vazut da' acolo e vorba de w124.Banuiesc ca la w123 e alta haleala de peste.

      Comment


      • #4
        Imi cer scuze atunci.. n-am fost atent.

        Comment


        • #5
          Si eu vreau sa-mi pun turometru la 300D ca ceasul ticaie degeaba. Oare se poate lua un turometru de pa 124?
          Sunt mai multe tipuri de turometre (d.p.d.v. functional), da' nu stiu care s-ar potrivi la 300D.
          Daca stie cineva, ceva...il rog sa posteze.
          flaX1k : home

          Comment


          • #6
            Oare nu merge o adaptare la alea de la benzina?Pana la urma turometrul nu face dacat sa citeasca o tensiune, sau o frecventa, cum am citit pe un alt thread,acolo am vazut ca erau cativa foarte priceputi,poate ne ajuta si pe noi.

            Comment


            • #7
              si eu sunt interesat sa imi pun turometru pe un 300d. ne ajuta cineava si pe noi?
              Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

              Comment


              • #8
                exista o combinatie cu un anumit alternator de pe care se poate citi turatia motorului dar nu am studiat compatibilitatile, asa ca existe posibilitatea sa indice eronat turatia motorului
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  E complicat cu alternatorul, trebuie tinut cont si de raportul de transmisie la curea(diametrul fulie vibrochen/diametru fulie alternator).
                  Mai simplu: senzorul de la volanta din fata,cel care da impulsuri cand motorul e la 0 pentru testere (e un senzor cu bobina dubla care modifica frecventa unui oscilator in momentul in care trece prin fata lui pinul de pe volanta) se inlocuieste cu un senzor de proximitate (inductiv) cu amplificare iesire NPN, ceva de genul asta: http://www.metrafo.ro/info.html?cod=E2AM08KS02M1B1 , la metrafo.ro costa cca.150lei, dar se gasesc si mai ieftini ( Bejan Sebi , in Oradea la Trioda , cca.70lei). Toate Cobrele au senzorul din fabrica (cel cu bobina dubla,pe care-l dati jos) sau cel putin suportul pentru el. Conectare senzorului e simpla, are 3 pini: masa, plus 12v(il legati la plus contact firul 15/ rosu cu negru) si pinul iesire de impulsuri pe care il legati la turometrul de benzinar care poate sa fie :
                  1. cu intrare TD (care provin de la masini cu aprindere cu iesire TD- 1 impuls/pe rotatie) si nu mai trebuiesc alte modificari
                  2. turometre care au intrarea de la bobina de inductie si atunci conteaza numarul de cilindri a motorului de pe care provine:
                  A. 4cilindri - trebuiesc 2impulsuri/rotatie - mai trebuie "plantat" un pin de metal pe volanta,diametral opus cu cel existent
                  B. 6cilindri - trebuiesc 3impulsuri/rotatie - mai trebuiesc plantati 2 pini care cu cel existent de pe volanta vor fi la un unghi de 120grade unul de celalalt.
                  Daca intereseaza pe cineva: am pentru w123 ceasul cu turometru, original.
                  MB 380SE 2.6

                  Comment


                  • #10
                    Bun. Simplu. Se ia un cititor de avans de la un motor pe benzina de Cobra (ala de e pus pe fulia din fatza, pentru mufa tester). Se adauga, prin sudura, inca trei puncte pe fulia respectiva, pe linga cel prevazut de fabricant ( tzitza aia ieshita in afara la exteriorul fuliei, fara de care cititorul respectiv nu shi-ar avea locul...), la diferentza de unghi drept. Se monteaza in bord un turometru de la un motor de 4 pe benzina (in cazul in care se pune turometru de 6, pentru ca turometrele de benzina difera de la un numar de pistoane la altul, pe fulie trebuiesc sudate 6 belinghere, fiecare la 360 impartzit la 6, adica la shaijde grade unu de altu...). Se face montajul, adica trebuie un plus contact, o masa si un fir la senzor, si gata turometrul. Cel mai simplu.

                    Ca o completare, suficienta zic eu, la ce a zis iceul...
                    Last edited by doktor4carz; 04-15-2008, 01:43 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Dok, dar un motor de 4cilindri are 4impulsuri/ 2 rotatii => trebuie sudat un belingher, la motor 6cilindri are 6 impulsuri/ 2 rotatii => 3imp/ 1 rotatie => trebuie sudate 2 belinghere(cu acel unu existent sunt 3 la 120grade)
                      MB 380SE 2.6

                      Comment


                      • #12
                        Corect, ai toata dreptatea, scuzele mele pentru dezinformare. Ciclul motor complet are doua ture, delcoul merge la jumate, deci si turometrul la fel, ca ia impuls de la bobina, care ia comanda de la delco. Just.

                        Comment


                        • #13
                          multa bataie de cap ca sa ti se invarta un ac in bord. multumesc frumos
                          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bejan Sebi View Post
                            multa bataie de cap ca sa ti se invarta un ac in bord. multumesc frumos
                            Subscriu!!!!O solutie mai simpla nu exista?Mmm?Dock?

                            Comment


                            • #15
                              ...poate mai complicate.
                              Nu stiu de ce vi se pare complicata solutia descrisa mai sus, practic e senzorul si turometrul....
                              MB 380SE 2.6

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF