Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la cutia de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la cutia de viteze

    Fiindca erau niste probleme la schimbarea vitezelor la cobra mea care intra in a 2-a si-n a-ntaia foarte greu si nu stiai exact cand era scoasa din viteza, am dat jos cutia impreuna cu cumnatumeu (sau mai bine zis invers ). Au fost mai multe probleme descoperite:

    1. Tija care era pentru cele 2 viteze problematice, avea capatul care intra la schimbator taiat si sudate doua suruburi acolo ... ma rog era ceva improvizatie
    2. Acel conector intre tija si mecanismul din cutie de la cele 2 viteze cu probleme era destrans foarte tare. S-a dovedit in cele din urma ca din cauza acestuia nu se putea baga si scoate din a 2-a decat foarte greu, in a doua intrand undeva foarte in spate.

    Am schimbat garniturile la acel conector, am schimbat capatul tijei care era sudat.

    Dupa toate operatiile astea in viteze intra foarte bine, adica nu mai aveai probleme ca nu stii daca ii sau nu in viteza si intra foarte usor si in viteza a doua. In schimb nu puteai misca in stanga si in dreapta cand erai in punctul mort numai dupa ce te jucai umpic cu schimbatoru. Practic nu puteai intra din viteza a 2-a in a 3-a din cauza ca in punctul mort nu te lasa sa misti dreapta/stanga.

    As vrea sa va intreb voi ce parere aveti despre aceasta problema? Sa fie de vina schimbatorul sau ar trebui sa mai reglam putin tija de la cele 2 viteze cu probleme? Eu tind sa cred ca ar fi schimbatorul de viteze pentru ca si la acesta fostul proprietar a facut ceva improvizatii sau sa fie de la tije totusi dupa cum zice cumnatumeu?

  • #2
    Sfatul meu schimba tot ansamblul care intra in furcile cutiei ca sa nu mai ai probleme si improvizatii.Gasesti usor pe una care trebuie facuta bucatele si cred ca e si ieftina.Spor la reparat.

    Comment


    • #3
      adica sa schimb si tijele si schimbatorul de viteze? Tijele nu au avut niciuna improvizatii in afara de cea care era la vitezele cu probleme si acolo a fost schimbata. Adica am tije de rezerva nu ar fi problema, dar te intreb ca sa stiu la ce te referi cand zici sa schimb tot ansamblul care intra in furcile cutiei. O cutie in 4 trepte ii 100 lei... nu cred ca un schimbator ar trebui sa fie mai mult de 30-40 lei... deci nu este o avere.

      Multzam anticipat.

      Comment


      • #4
        Nu mai are nimeni niciun sfat/parere despre aceasta problema? daca as sti ca ii schimbatorul de vina as urca masina pe rampa si l-as schimba eu ca nu ii asa mare stiinta... nu prea vreau sa mai astept o saptamana dupa cumnatumeu pana vine acasa.

        Comment


        • #5
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Dupa toate operatiile astea in viteze intra foarte bine, adica nu mai aveai probleme ca nu stii daca ii sau nu in viteza si intra foarte usor si in viteza a doua. In schimb nu puteai misca in stanga si in dreapta cand erai in punctul mort numai dupa ce te jucai umpic cu schimbatoru. Practic nu puteai intra din viteza a 2-a in a 3-a din cauza ca in punctul mort nu te lasa sa misti dreapta/stanga.

          As vrea sa va intreb voi ce parere aveti despre aceasta problema? Sa fie de vina schimbatorul sau ar trebui sa mai reglam putin tija de la cele 2 viteze cu probleme? Eu tind sa cred ca ar fi schimbatorul de viteze pentru ca si la acesta fostul proprietar a facut ceva improvizatii sau sa fie de la tije totusi dupa cum zice cumnatumeu?
          Capetele tijelor dinspre maneta schimbătorului de viteze sunt articulate pe trei pârghii. Una pentru vitezele 1-2, alta pentru vitezele 3-4 şi a treia pentru mersul înapoi. La partea lor superioară, cele trei pârghii au câte o fantă în care intră rând pe rând, un ştift al manetei care le acţionează. Dacă cele trei fante nu sunt coliniare, schimbarea vitezelor de pe direcţia 1-2 pe direcţia 3-4 este foarte greoaie sau "in extremis", imposibilă. Demontează maneta şi în funcţie de ce găseşti acolo, aliniază fanta corespunzătoare vitezelor 1-2, scurtând sau lungind tija acestora de sub maşină.

          Comment


          • #6
            foarte folositoare informatiile oferite de tine Nelu. Sa stii ca s-ar putea atunci totusi sa fie de vina reglajul tijelor pentru ca noi am pus tijele sus seara pe la 7-8 pentru ca atunci a venit cumnatumeu acasa si le-am pus toate pe repezeala si pe intuneric aproape. Vom urca masina pe rampa si le vom regla cum trebuie. Am prins si cum trebuie sa o bagi din 2 in 3 si viceversa... are un anumit loc unde trebuie sa o bagi. Este destul de cu nabadai si mai bine o facem cum trebuie.

            Iti multumesc pentru ajutor,
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              Intradevar problema a fost cea mentionata de Nelu Patrascu. Dupa ce cumnatumeu a reglat toate tijele vitezele se schimba foarte foarte frumos.

              Merci inca o data pt ajutoare .

              Comment


              • #8
                Cred ca am si eu aceasi problema, intra greu la rece in treapta 1 si 2, mai ales in treapta a 2-a, e cineva care ma poate ajuta cu aceasta aliniere ?
                MB 180C Sport Coupe W203

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF