Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme inchidere centralizata W123 240D

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme inchidere centralizata W123 240D

    Asa cum spune si titlul, astazi am constatat ca nu mai functioneaza inchiderea centralizata. Inchiderea a functionat bine-mersi pana astazi, nedand semne de functionare defectuoasa pana acum. Bineinteles, nici oprirtea motorului din cheie nu mai functioneaza, decat daca izolez circuitul de inchidere de cel de la oprirea pompei.
    Cine ma poate sfatui ce anume trebuie sa caut si unde?
    Banuiesc ca exista o posibilitate de a izola pe rand circuitele de la fiecare usa si, astfel, sa constat care este partea cu probleme.
    In cazul in care gasesc portiunea vinovata, ce anume trebuie verificat si schimbat acolo, adica ce anume se strica mai frecvent?
    Nu as vrea sa dau jos toate capitonajele de pe usi, presurile, etc.., daca se poate gasi mai simplu portiunea defecta. Banuiesc ca mai sunt si alti posesori de w123 care au avut probleme cu inchiderea, asa ca orice idee, sfat sau parere sunt binevenite.
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Daca spui ca oprirea motorului este posibila izoland circuitul de oprire al pompei de cel de inchidere clar problema este ori la usi ori la portbagaj ori la rezervor dar ce ti-as sugera eu mai intai este sa te uiti la butoiasele alea de vacum din usi, la varsta asta in cele mai multe cazuri se crapa membrana!!!
    1982 Mercedes w123 240D
    1992 Mercedes w124 200D

    Comment


    • #3
      si eu tot asa zic ca ar fi niste scapari de aer pe undeva. Daca acel vid nu se mai creaza si scapa pe undeva atunci nu mai poti opri nici motorul. Eu zic ca nu are rost sa te sperii asa de tare de demontarea fetelor de usi. Acestea se demonteaza foarte usor in 2 minute.Trebuie doar sa ai grija la acele dibluri de plastic cu care sunt prinse fetele de usi pentru a nu le rupe.
      Last edited by crstn_savu; 07-22-2009, 19:24 PM.

      Comment


      • #4
        Va multumesc amandurora pentru raspunsuri si promptitudine.
        Ceea ce doream eu sa aflu era de unde sa incep, adica unde ar fi cel mai probabil sa se strice membranele?
        A doua intrebare acum: Se mai gasesc de cumparat membrane din acelea si unde?

        Comment


        • #5
          Multumesc inca o data, doctore!

          Astazi m-am apucat sa vad si am inceput de la usa soferului, asa cum a zis dok. Intr-adevar, furtunasul din mijloc, de la supapapa de schimbare a sensului era sarit, datorita faptului ca furtunul, fiind cam scurt, statea prea putin infipt in piesa intermediara de caucic. Am schimbat acea piesa intermediara cu una mai lunga, am infipt furtunul la loc si iata ca merge ca la inceput.
          Functioneaza toate usile, capacul de la rezervor si portbagajul acum.
          Nu avea ce sa fie pe la portbagaj, ca nu pun nimic acolo, decat foaaarte rar si atunci cel mult o geanta.

          Dok, dupa cum vezi, nu de munca imi era, ci mi-era teama sa nu fie ceva grav, sau sa stric eu vreo chestie, din nestiinta. Daca eram in Buc., la tine veneam, nu ma mai apucam sa bajbai singur.

          Inca o data, multumiri!

          Comment


          • #6
            Vacuum w123
            Attached Files
            https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF