Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Insonorizare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Insonorizare

    As dori sa va intreb pe voi ce mijloace folositi pentru a reduce zgomotul in habitaclu? (cei care folositi bineinteles). Totodata as dori sa va intreb ce parere aveti despre materialele dedicate reducerii zgomotelor cum sunt dynamat, Bimast Bomb sau alte produse de acest gen?

    Zonele pe care as dori eu sa le acopar ar fi podul pedalier si zonele de langa cutia de viteze.

    Un alt lucru care as dori eu sa va intreb este daca sub presuri se mai afla ceva pasla in afara de buretele acela fixat de pres? Cand am cumparat masina era ceva gen vata de sticla, dar fiindca era cam umezita si cam murdara am aruncat-o. Cumnatumeu mi-a zis ca masina nu are asa ceva din fabrica dar as dori sa va intreb si pe voi daca acea pasla este de fapt materialul insonorizant folosit de cei de la marcedes?

    Va multumesc anticipat,
    Cristian Savu

  • #2
    Ce masina ai? .... am gasit W123 240D
    Last edited by adibotormedias; 06-08-2009, 17:47 PM.

    Comment


    • #3
      240D este al lui taicameu... eu am un W123 200D din '80.

      Comment


      • #4
        treaba ii ca masina asta care ii la mine a fost vopsita o data, iar pragurile au fost schimbate, daca nu ma insel si podul pedalier. Podul pedalier a fost vopsit cu antifon si peste el cred ca s-a pus din nou acea pasla de consistenta vatei minerale care pe partea de sus era cauciucata parca. Fiind din mai multe bucati care nu se imbinau nicicum am zis ca asta o fi ceva carpaceala si le-am aruncat ca doar mentineau umezeala.

        Legat de acest subiect care zici ca s-a mai discutat imi poti spune macar daca ii la W123 sau sa caut in alte sectiuni? eu am cautat la W123 si nu am gasit.

        Comment


        • #5
          Incearca cu search ... daca e ceva trebuie sa gaseasca.
          In legatura cu subiectul topicului, am vazut cobre care au capitonaj si pe capota de la motor, dupa parerea mea, contribuie si asta la reducerea zgomotului, pe langa podul pedalier si zona din dreptul cutiei de viteze unde doresti tu sa afli raspuns.

          Comment


          • #6
            M-am cam lamurit cum sta treaba cu straturile de pe podul pedalier. Nu m-am facut eu inteles cum trebuie. La masina mea is urmatoarele straturi:
            1. pasla cu ceva cauciuc tare deasupra
            2. buretele de la pres care are negativul de la formele de pe podul pedalier
            3. presul

            Despre primul strat vorbeam eu daca este sau nu din fabrica. M-am uitat la toate cele 3 cobre din familie si niciuna nu avea asa ceva asa ca le-am aruncat ca erau toate rupte si tineau umezeala acolo.

            Cel mai probabil voi da jos antifonul care l-a dat cel de la care am cumparat masina pentru a trata urmele de rugina, voi da cu un grund si mai apoi cu antifon si ma bate gandul sa folosesc reteta lui dok .

            Numai bine si multumesc de ajutor.

            Comment


            • #7
              Am insonorizat pana la urma masina, dar nu am folosit reteta lui dok cu folia PPE pentru ca nu s-a putut lipi cu antifonu si nu am vrut nici sa o lipesc cu prenandez. Am folosit in schimb pasla tehnica cu grosimea de 6mm.

              Rezultatele credeti-ma ca sunt incredibile. Mie nu mi-a venit sa cred ce diferenta mare este si eu zic ca renteaza pentru cei 100 lei si o zi de munca doar pentru montarea paslei (fara demontat restul si montat inapoi)
              Spor la munca :P
              Last edited by crstn_savu; 09-29-2009, 15:15 PM.

              Comment


              • #8
                Exista ce avea masina de fabrica,le face TEROSON si TECTYL,sunt panouri ce se inmoaie cu fonul sa se muleze unde ai nevoie,sau pasta la cutie sau netul e de studiat....

                Comment


                • #9
                  eu sunt constient ca exista si dynamaturi, dar cam care este diferenta de pret? cam de 10 ori mai scumpe cele amintite de tine si eu nu imi permit sa bag banii in asa ceva. Mai am multi bani de bagat in masina sa o aduc la stadiul de plutire si aici ma refer sa rezolv problemele mecanice si un sistem audio sa imi pun ca nu are nimic momentan. Totodata o investie facuta in acele sisteme profesionale de insonorizare nu va fi recuperata niciodata pentru ca persoanele care vor cumpara o cobra nu iti vor da 200 euro in plus pentru o insonorizare profi cand masina face 700.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crstn_savu View Post
                    eu sunt constient ca exista si dynamaturi, dar cam care este diferenta de pret? cam de 10 ori mai scumpe cele amintite de tine si eu nu imi permit sa bag banii in asa ceva. Mai am multi bani de bagat in masina sa o aduc la stadiul de plutire si aici ma refer sa rezolv problemele mecanice si un sistem audio sa imi pun ca nu are nimic momentan. Totodata o investie facuta in acele sisteme profesionale de insonorizare nu va fi recuperata niciodata pentru ca persoanele care vor cumpara o cobra nu iti vor da 200 euro in plus pentru o insonorizare profi cand masina face 700.
                    Auzi baiete....tu deja faci un sacrilegiu !
                    Cum adica e asa de importanta muzica pt masina ta in comparatie cu ce se vb mai sus ?
                    Pai hai sa iti spuna mosu ce trebuia sa faci si ce rezultate o sa ai pt ca nu ai ascultat la ce a zis Fane sau Dok cum ii ziceti voi...
                    In primul rand in orice masina apare condensul indiferent cat de bengoasa este ea.Si unde se duce apa de condens? Fix la picioruse unde tu au pus pasla tehnica....Si de acolo ce se intampla ? Pai pasla tehnica tine apa care o sa inceapa sa lucreze la tabla de sub ea.SI uite asa in timp scurt o sa ai o masina de 700 euro cu linie audio de 200-300 d euro dar care o sa fie exact ca a lui Fred si Barnei.. Rau faci ca nu asculti!
                    Cea mai simpla chestie daca nu vroiai sa faci cum a zis fane era urmatoarea varianta: Te duceai frumusel la un magazin de materiale de constructii si cumparai o rola de membrana hidroizolanta.Asta e o chestie cauciucata care nu lasa apa sa intre in casa, are 4 mm grosime si te jucai cu foarfeca sa dcupezi la ea.Si daca nu ma insel eu are o parte adeziva sau se lipeste la cald.Adica un caca ...
                    Dupa care te duceai la un magazin de parchet si cumparai cateva placi din alea verzi de se pun sub parchet cu grosime mai mare.(Crede-ma ca si in masini ultimul ragnet o sa gasesti rahat din asta verde pe post de isonorizant )Il decupai frumusel pe planseul tau pedalier dupa care veneai deasupra lui cu mocheta de o ai tu pe acolo.SI iti spun yo ca aveai o masina in care nu se aude ca in beci , nu o sa ajungi sa franezi cu genunchiul iar in privinta zgomotului aveai reduceri imense.
                    Exista si o varianta profesionala dar aia e pt alt topic.
                    Data viitoare sfaturi doar la schimb pe tigari ...

                    Comment


                    • #11
                      eu am dat jos toate straturile care au fost date de cel care a refacut podul pedalier si pragurile pentru ca nu eram multumit de cum se prezenta partea de antifonare. Am reantifonat-o calumea cu produse de a caror calitate sunt convins. In principiu de antifon nu ar trebui sa treaca apa, dar periodic voi verifica pasla. Daca aceasta se umezeste voi incerca altceva. Pana una alta masina este in probe. Merci pentru sfaturi. Is binevenite, dar eu sper ca pasla sa se prezinte bine si sa nu am nevoie de planul B.

                      Tigari nu iti voi da pe sfaturi, dar de o bere mai vorbim .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF