Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suport filtru aer

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suport filtru aer

    Daunazi am auzit un zgomot ciudat la motor (300 TD). Era un zdranganit , o toba de metal ceva... Am tinut de carcasa de la filtrul de aer, aceea rotunda de tabla, si am vazut ca nu mai face. Carcasa lovea in motor. Am desfacut filtrul, am dat jos carcasa si am observat ca un picior de la suportul de sub carcasa este rupt. Nu am ce sa improvizez desi m-am chinuit mult.
    Ar fi varianta sa demontez totul si sa trimit la strung sa imi faca un nou suport dint-un material mai flexibil, nu asa rigid. Insa vreau sa va intreb nu exista filtre "exterioare"? Adica nu ar fi mai bine sa montez un filtru care nu mai sta in carcasa ci se monteaza direct in gura de aspiratie? Exista? Daca da se poate sa imi spuna cineva cum se numeste si daca a incercat? Merita?
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    O idee buna,trebuie raspuns!

    Comment


    • #3
      Ar fii o varianta filtrul sport,ieftin si simplu dar nu pre il recomanda multi.Am vrut sa pun si io asa ceva dar am renuntat.Un prieten are prima varianta de filtru pe un Opel Corsa si inca nu a avut probleme.



      Sau sa incerci sa lipesti cu Poxilina, se intareste ca fierul si in multe cazuri unde am folosit am fost multumit.
      Last edited by adibotormedias; 06-07-2009, 19:05 PM.

      Comment


      • #4
        Exact la un filtru cum e cel din prima iimagine ma refeream. Scoate din schema si carcasa si suportu' si conductele acelea de aspiratie si alte probleme ce ar putea interveni la ele. Da' de ce nu e recomandat acel filtru? Afecteaza performanta motorului?
        Are cineva asa ceva pe masina? Cum se comporta?
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Parerea mea e ca nu faci nici o afacere. Este mai scump si, datorita prafului mioritic, se imbacseshte mult mai repede, deci devine ineficient. Caii aia putere advertisati de K&N, de exemplu, vor fi in minus (fata de stock) odata cu umplerea filtrului de praf. Te poti documenta pe alte forumuri, citind posturi scrise de baieti care baga tuning, inclusiv filtru de aer...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Filtrul ala din prima imagine merge spalat.Are imbracaminte din plasa metalica si pe interior si exterior.Cica se spala cu un ulei ceva dar ar merge si cu apa
            Aici mai e o discutie, printre altele si filtrul asta.
            http://www.clubmercedes.ro/mic-tunin...performantelor.

            Comment


            • #7
              Nu de tampoanele alea de cauciuc ziceam eu... alea se gasesc la orice magazin. E Un suport din metal sub carcasa pe care se prind "cauciucele". Niste brate de fier ce vin prinse de motor si de care se prinde carcasa. Nu am acu' timp sa desfac si sa pun poze dar voi incerca luna viitoare. Totusi de ce nu este indicat filtrul "direct", fara carcasa si restul?? Impedimentul filtratului cred ca se rezolva cu un filtru de calitate superioara...
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Filtru sport e o prostie...nu e pentru romania.Micro particulele de praf o sa-ti intre in motor si vei avea uzarea prematura a motorului doar pt niste sunet...Mie imi placea filtru pe ulei de la bot de cal de ala sigur nu trecea un fir de praf...
                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                Comment


                • #9
                  Un filtru de 124...adaptat ?
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Care ar fi ajantajul? Cum arata?
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Din cate inteleg la tine s-a rupt ceva din "trepied-ul" ala din imagine?
                      Nu am poze cu filtrul si carcasa de la 124 si nici nu stiu sigur daca l-ai putea adapta la tine. E ok filtrul de pe 124 pentru ca e in carcasa de plastic si relativ compact... . Daca stau sa ma gandesc mai bine nu prea ai cum sa-l prinzi.
                      Am dat o idee in cazul in care ai fi vrut sa incerci.
                      Attached Files
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Exact! Bratul stanga s-a rupt la mine. Ma gandeam sa demontez trepiedul ala si toate tziganiile alea de cauciucuri conducte tablarii si sa montez direct pe gura de aspiratie un filtru. Pana acum nimeni nu impartaseste idea mea. Cica nu ar filtra bine. Ma mai gandesc ce pot sa fac.
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=AlexCobra;83623]Filtru sport e o prostie...nu e pentru romania.Micro particulele de praf o sa-ti intre in motor si vei avea uzarea prematura a motorului doar pt niste sunet...Mie imi placea filtru pe ulei de la bot de cal de ala sigur nu trecea un fir de praf..
                          Scuze daca sunt off topic. Si la primele cobre tot tipul ala de filtru e, adica umed. Eu asa am pe cobra mea. Si mai am un sistem de rezerva.
                          Last edited by ova772007; 06-19-2009, 10:31 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Care este rolul unui filtru:
                            1) sa puna la dispozitie o anumita cantitate minima de aer necesara pt. a asigura un raport stochiometric al amestecului si
                            2) sa asigure o calitate suficienta a aerului pt. a nu produce o uzura in motor

                            Un filtru tip sport permite alimentarea motorului cu mai mult aer. Asta se poate realiza prin doua masuri:
                            -marirea suprafetei active a filtrului
                            -reducerea efectului de filtrare prin "pori" mai mari in material (mai multe particule vor ajunge in motor)

                            Oricum prin ambele modalitati se obtine ca si efect o diferenta de presiune (inainte si dupa filtru) mai mica, fapt care conduce la alimentarea cu mai mult aer a motorului.

                            Un filtru din tesut odata spalat isi pierde o parte din proprietati si se va imbicsi la intervale din ce in ce mai scurte.
                            Pentru a obtine un efect de curatire acceptabil al aerului mai trebuie si sprayat cu un ulei special.

                            Alternativ ar fi interesant sa faci un calcul ale suprafetei active si sa compari cele doua tipuri astfel pt. a deduce care ar putea fi urmarile in exploatare...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Demiurgos View Post
                              Exact! Bratul stanga s-a rupt la mine. Ma gandeam sa demontez trepiedul ala si toate tziganiile alea de cauciucuri conducte tablarii si sa montez direct pe gura de aspiratie un filtru. Pana acum nimeni nu impartaseste idea mea. Cica nu ar filtra bine. Ma mai gandesc ce pot sa fac.
                              Adica cei de la Mercedes au montat tzigani iar u vrei sa montezi ceva mult mai bun?

                              PS: Nu te simti jignit nu am spus-o cu rautate!!!
                              1982 Mercedes w123 240D
                              1992 Mercedes w124 200D

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF