Va salut,
Am o gagica blonda( crem, benzina w123, capac gri,din 1980, GPL amalgam de producatori) a mers binisor 4 ani , consum 10% normal in oras sau 15% sportiv,
porneste pe benzina joia si luna viitoare cand isi aduce aminte,am incercat sa o trec pe benzina si in mers,speram sa se umple camera carburatorului repede si sa porneasca dar nimic. Pe gaz porneste mai greu, adica dupa ce se invarte de vreo 5 ori.
Am verificat cutia de sigurante este curata fara oxidare,fisele de bujii nu sunt noi,dar daca era de ele ,macar pornea ,dadea rateuri,facea ceva(zice mecanicul din mine
)
Am desfacut carburatorul,m-am uitat la el este curat,frumos,are niste ulei acolo unde trebuie,l-am pus inapoi si tot nu reusesc sa o pornesc pe benzina.
Am benzina in rezervor, am pus 15 l. sa fie
am curatat si reglat platina,oricum pe astea le-am facut asa de forma pentru ca pe gaz merge 
doc. sau alt meserias, aveti vreo idee ?
Mersi anticipat,
Am o gagica blonda( crem, benzina w123, capac gri,din 1980, GPL amalgam de producatori) a mers binisor 4 ani , consum 10% normal in oras sau 15% sportiv,
porneste pe benzina joia si luna viitoare cand isi aduce aminte,am incercat sa o trec pe benzina si in mers,speram sa se umple camera carburatorului repede si sa porneasca dar nimic. Pe gaz porneste mai greu, adica dupa ce se invarte de vreo 5 ori.
Am verificat cutia de sigurante este curata fara oxidare,fisele de bujii nu sunt noi,dar daca era de ele ,macar pornea ,dadea rateuri,facea ceva(zice mecanicul din mine

Am desfacut carburatorul,m-am uitat la el este curat,frumos,are niste ulei acolo unde trebuie,l-am pus inapoi si tot nu reusesc sa o pornesc pe benzina.
Am benzina in rezervor, am pus 15 l. sa fie


doc. sau alt meserias, aveti vreo idee ?
Mersi anticipat,
Comment