Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Din aspirat, vreau turbo"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Din aspirat, vreau turbo"

    Inca ceva: vad ca multi intreaba de montarea unor turbosuflante pe ale lor 123, 124 care nu au iesit asa din fabrica.
    Pe mine intrebarile astea ma fac sa zambesc. << Prietenii stiu de ce >>
    Bun, hai sa va spun parerea mea: tehnic se poate, am si vazut asa ceva si unele adaptari destul de ingrijite ca lucratura. Insa, hai sa nu confundam un bun sudor care poate sa modifice o galerie de evacuare pt a permite montarea unei turbine cu un dieselist (si aici ma refer la oricine intelege cum functioneaza motorul diesel). In fond, de ce ar vrea cineva asa ceva? Ca sa obtina o putere mai mare, ar fi raspunsul. Corect! Si cum crede el ca va face asta? Bagind mai mult aer in cilindri? Oare? Pai atunci ce nevoie mai avem de carburant? Ar trebui sa avem motoare care sa mearga numai cu aer...
    In realitate problema e ceva mai complicata. E adevarat, motoarele Turbo sint mai puternice decat cele aspirate, dar NU DOAR din cauza ca au turbo. Nu!
    Pornim de la principiul de functionare: in cilindru e introdus aer, prin comprimare ii creste temperatura, iar la sfarsitul cursei de compresie e injectat combustibilul care se autoaprinde. Acum, cantitatea de motorina injectata pe ciclu are nevoie de o anumita cantitate de aer ca sa arda complet (raport stoichiometric). Daca maresti doar cantitatea de motorina si aerul ramane acelasi, tot ce vei obtine va fi mult fum negru si un consum exagerat (poate ca vei simti ca "trage" mai bine, dar ar fi bine sa nu ai in spate alta masina, mai ales de la ARR, RAR, sau Politia). Invers, daca maresti doar cantitatea de aer si introduci aceeasi cantitate de motorina, obti un mare FAS! Deci, daca vrei sa maresti puterea, faci ceva ca sa introduci mai mult aer, in care vei putea arde mai multa motorina. E, vezi? Aici e smecheria! Nu e suficient sa "inghesoi" mai mult aer in cilindru, trebuie sa faci ceva si ca atunci cind se intampla asta, sa ii maresti si cantitatea de motorina injectata si atunci vei avea un motor diesel turbo. La vechile sisteme de injectie cu pompe mecanice treaba asta era facuta de un dispozitiv de corectie a debitului (LDA) montat pe pompa de injectie. Daca nu ai asa ceva pe pompa, nu cred ca vei fi satisfacut de munca depusa pt a-ti adapta un turbo pe motor. Mai sint si alte chestii cum ar fi faptul ca axele cu came pt motoarele turbo au came cu unghiuri diferite fata de cele aspirate. Momentele in care incep sa sa deschida si sa se inchida supapele (diagrama distributiei) difera intre cele doua tipuri de motoare. Mai sint si alte amanunte, dar in principiu astea sint cele mai importante chestii de care trebuie sa tina seama cineva care ar vrea sa transforme un aspirat intr-unul turbo. Nu e chiar asa simplu. Mai bine iti cauti unul deja turbo, cum au fost cele pt modelele facute pt USA. In Europa au fost rare, dar se mai gasesc...
    Numai bine !

  • #2
    In plus si instalatzia de ungere difera. O data ca trebuieste asigurata presiunea de ulei in lagarele turbinei si cel mai important lucru fiecare piston in parte are montat jos la baza cate o tzevutza ce stropeste cu ulei fundul pistonului fusta si segmentul de ungere.

    Comment


    • #3
      Daca intram in amanunte, sint mult mai multe chestii de facut. Eu le-am mentionat doar pe cele mai importante. Oricum, e corect ce spui. Injector de ulei se numeste si el are rol de ungere, dar mai ales de racire a capului de piston.

      Comment


      • #4
        Si de ce sa nu adaugam :decomprimarea motorului prin montarea altei garnituri ,pistoane forjate + ca ambreiajul va trebuii sa suporte un alt cuplu ...si cam astea imi vin in minte pe moment .
        Eu nu recomand la nimeni sa se apuce sa faca asa ceva ,asta apropos ca am vazut un coleg aici pe forum ca vrea sa cumpere un turbo cu tubulatura in vederea montarii pe un 300 D aspirat !
        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

        Comment


        • #5
          Kit was a circa 1991 produced by TurboTechnics in the UK for Hughes of Beaconsfield, a UK Merc dealership.
          Hughes had kits made for the M103-12V, and both versions of the M104-24V.
          They installed at least 50 to 100 on new delivery cars with a full warranty.
          Some are still on the road with over 170K miles !!
          It was the UK's answer to AMG and Mosselman.

          In late 2006 Hughes discovered new old stock kits in their parts department.
          They were sold for 1000 pounds sterling and included a complete, less cats, 2" SS dual exhaust system.
          Landed cost to the USA was $2600.00.
          Kit originally was a $9500.00 installed adder in 1989-1995.

          The TT design used additional injectors for enrichment.
          The injectors are mounted above the throttle body, 2 in the M103 and 1 in the M104.
          Weak point was the antiquated piggy back electronics.
          Best not to use and instead fire the additional injectors with a Split Second stand alone additional injector controller.
          Intercooler is mounted on the chassis rail under the turbos with a fiberglass shroud creating a plenum that draws air from the lower front bumper area.
          This plenum also draws in the intake air to the filter box

          Turbos are small Garrett T2's, spool up quickly without lag around 1500 rpm, and are fixed at 7psi boost.

          You can make power with the Merc I6's even utilizing the KE-Jet and HFM systems.

          AMG got it right with the C36 as it was a proven engine and they know best how to tune it.
          Short of a sensible turbo install, which I wouldn't do on the C36, I'd leave it alone for many reasons !!

          Comment


          • #6
            Iar vorbim de mere unde e vorba de gogoshi... topicul e de dizel, postul de benzina...

            Comment


            • #7
              de data asta diesel

              Check this out!

              diesel5.jpgDSC08026.JPGDSC08045.JPGmerssu1.jpg
              DSC08011.JPGDSC08018.JPG
              Last edited by MAC99; 04-23-2009, 11:24 AM.

              Comment


              • #8
                Nici pistoanele nu-s bune alea de la aspirat pentru turbo...
                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                Comment


                • #9
                  Nu este imposibil dar este prea complicat si costisitor dar nu in ultimul rand ai nevoie de oameni priceputi.Mai bine cumper sau iei unul turbo de pe alta masina si iesi mai bine.Parerea mea.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF