Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piese 200D

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piese 200D

    O venit timpul sa ma apuc sa pun niste piese noi, da' nu stiu care e calitatea destul de buna, dar nu cea mai scumpa.
    Bujii: amauzit pana acum Beru, NGK, poate si Bosch.
    Amortizoare spate: Bilstein, Monroe.
    Duze: n-am habar.
    Deocamdata caut numai prin Bacau, sper sa nu fiu nevoit sa calatoresc prea mult ca sa gasesc piese de calitate buna.

  • #2
    Bujii Febi-Bilstein sunt mai rezonabile.
    Amortizoare hmm.., as zice SH
    La diuze e mai complicat, ar trebui sa ai si pompa buna, altfel nu faci mare lucru, numai daca ai meserias sa tareze injectoarele dupa cat scoate pompa ta.

    Comment


    • #3
      Originally posted by djorkaeff View Post
      O venit timpul sa ma apuc sa pun niste piese noi, da' nu stiu care e calitatea destul de buna, dar nu cea mai scumpa.
      Bujii: amauzit pana acum Beru, NGK, poate si Bosch.
      Amortizoare spate: Bilstein, Monroe.
      Duze: n-am habar.
      Deocamdata caut numai prin Bacau, sper sa nu fiu nevoit sa calatoresc prea mult ca sa gasesc piese de calitate buna.
      Bujii: Beru sau NGK. Fugi de Bosch.
      Amortizoare: Bilstein sau Sachs. E de preferat sa iti iei cu ulei, nu cu gaz, ca te vor tine mai mult. Noi, nu SH. Lasa-i pe altii sa-si ia amortizoare SH.
      Mercedes CL 200 Kompressor
      Mercedes C 180 Kompressor

      Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

      Comment


      • #4
        Si eu sunt de parere sa nu iei din comert din Ro nimik pe care sa scrie Bosch. Poate exagerez dar sincer cata tiganie e cu astea contrafacute mai bine iei unele mai putin cunoscute. Eu port NGK pe W202 si sunt foarte ok. Sunt de acord cu maxman...cel putin pe principiul dau un ban da' stau in fata. Ia piese noi daca iti permiti.
        Legat de duze, eu am trecut cu cobra prin procesul asta si desi eu ma gandeam sa le cumpar (pe atunci erau vreo 40 de lei una...parca), pana la urma mecanicul la care am mers doar a curatat toata instalatia a centricubat pompa si a reglat-o. Ulterior a mai "atins-o" si un unchi al meu si sincer mergea muuult mai bine.
        Concluzie: stai de vorba si cu un mecanic poate te sfatuieste si scapi mai ieftin.
        Spor la treaba.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Multam la toata lumea, azi mi-am luat bujii Beru si telescoape Boge. Daca-s bune veti afla.
          Cu duzele oi face cum mi-ati zis, ma duc saptamana viitoare la un pompagiu. Stie cineva vreunu bun pe langa Bacau?

          Comment


          • #6
            La sinaia era un nene care se ocupa de pompe.A lucrat la mefin si stie ce face.Poti vorbi cu cineva din sinaia eventual si partea buna este ca poti vedea tot ce face la pompa deoarece o sa stai numai langa el.Spor la reparat.

            Comment


            • #7
              No, am facut rost de bujii, le-am si incercat, da' ori eu is bleg ori m-au pacalit serios. Le-am incercat inca inainte sa le pun, asa pe baterie, nu s-o incins nici una. Apoi le-am bagat pe motor gandindu-ma ca o fi ceva smecherie p-acolo (io-s destul de incepator, vad si acolo smecherie unde nu e ) da' nici asa nu s-a intamplat nimic, am bagat inapoi bujiile de Aro (cu care le cumparase-si) si cu alea mi-o prnit. Acum ce zice-ti, ce fac? Ca asta de la magazinul cu piese zice ca nu am garantia pana nu am hartia ca bujiile au fost puse de un serviz autorizat. Sa-mi fac neaparat rost de o hartie sau ma duc la ei, le bag bujiile in gat si astept sa-mi dea unele bune. Sau e totusi vreo smecherie la mijloc? Ori mi-o fi dat unele de 24 volti si nu merg pe baterie de 12. M-am uitat pe ele, scrie 0,9 V. No, lamuriti-ma ca mor de ciuda.

              Comment


              • #8
                Am eu un om care ma ajuta din cand in cand cu partea electrica la masina (pana acum numai la Corsa, de-acum si la cobra). Partea proasta e ca sta in Miercurea Ciuc, ajung cam rar la el cu masina cu tot.
                Ei, de data asta tot el m-o lamurit si cu bujiile astea. Se zice ca mie mi-o dat omu' de la piese bujii care trebe legate in serie iar mie mi-ar fi trebuit din-alea legate paralel (sau invers, m-am amestecat). In orice caz am primit unele de 0,9 volti in loc de 10 sau 11 volti cum o zis omu'. Maine le duc inapoi. Si mai zici ca se pricep astia de la piese (Meteor).

                Comment


                • #9
                  Ca sa nu platesti de pomana la un atelier montatul bujiilor ,le spui sa testeze o bujie asa cum ai facut si tu...cu plus si minus de la baterie...este chestie de un minut iar daca sunt stricate sa iti dea in scris...te milogesti si tu un pic si le spui ca dupa ce le primesti pe cele noi vii la ei sa le puna

                  Comment


                  • #10
                    Asta-i buna, da' pana acum nu stiam ca sa fac cu o bujie de 0,9 Volti. Adica nici acum nu stiu ce-ar trebui sa fac.
                    Da' asta e, mai bag vreo cateva milioane si invat ce trebuie si ce nu trebuie...

                    Comment


                    • #11
                      Lucratorul de la magazinul de piese nu are de unde sa shtie ca mashina dumitale e tziganita si ca are bujii de ARO pe ea, ca nu-i Mafalda... W123 a venit standard pina in '80 cu bujii inseriate la 0.9 voltzi, iar incepind cu '81 cu bujii paralel la 11.5 voltzi, asha-zisele bujii mici, pentru ca sint mai mici ca alea vechi si se demonteaza cu cheia de 12, nu cu aia de 21... Ca cineva a tziganit mashina si i-a bagat de ARO in paralel, d-alea de stai o juma de ora pina dai la automat, asta nu-i vina lucratorului comercial, in cel mai bun caz itzi poate da altceva la schimb, daca e baiat bun si daca n-ai paradit vreo bujie.

                      Comment


                      • #12
                        Exact asta o fi fost treaba, apoi mai e ceva: pana acum de cate ori cumparam bujii la magazinul respectiv, totdeauna imi cerea sa aduc una veche, de data asta n-o facut. S-o uitat putin urat la mine ca astea de 0,9 V au fost incercate si se vedea pe cate una ca am tras-o bine, da' pana la urma ne-am inteles. Acum am de 11 V, Beru.

                        Comment


                        • #13
                          Saptamana viitoare tre' sa-mi segmentez motorul. Stie cineva ce se merita cumparat, exista diferenta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by djorkaeff View Post
                            Exact asta o fi fost treaba, apoi mai e ceva: pana acum de cate ori cumparam bujii la magazinul respectiv, totdeauna imi cerea sa aduc una veche, de data asta n-o facut. S-o uitat putin urat la mine ca astea de 0,9 V au fost incercate si se vedea pe cate una ca am tras-o bine, da' pana la urma ne-am inteles. Acum am de 11 V, Beru.
                            nu stiu ce sa cred sau sa zic. poate ar trebui sa nu zic dar nu pot. Sigur scrie pe bujie o,9 volti ? mie imi da cu virgula socoteala asta si parca nu suna bine 0,9 x 4 = 3.6 volti .pana la 12 volti este cam mult
                            poate scrie 9 volti

                            Comment


                            • #15
                              Daca aduni si rezistentzele dintre bujii, nu mai da cu virgula deloc, ca d-aia intre bujii este rezistentza si nu sirma normala. Si atentzie la regulile de postare...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF