Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor w124 200D pus intr-o cobra

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor w124 200D pus intr-o cobra

    Am o dilema destul de serioasa (cel putin pentru mine): am o cobra, 200D cu motor destul de rablagit. Am de gand sa folosesc masina inca multi ani de zile, daca se poate cu un consum acceptabil, si daca se poate sa ainba si ceva dinamism pe ici pe colo.
    Ce ar fi mai optim sa-i fac: repar motorul care-l are acum (am un meserias care poate sa-l faca destul de bun), sau fac rost de un alt motor w123 200D care ar putea sa fie intr-o stare buna dar nu e sigur , sau am prin preajma un motor w123 240D refacut, sau fac rost de un w124 200D care poate consuma mai putin si e putin mai dinamic. Si inca nu stiu cat de grea ar fi omologarea.
    Ajutati-ma ca ma omor cu treaba asta de vreo 3 saptamani.

  • #2
    Daca as fi tu, as repara motorul pe care il am pe masina, ar fi cel mai simplu, un motor second nu cred sa fie mai bun decat ce ai tu pe masina, eventual poti sa-l nimeresti rau de tot, un motor de 124 cere modificari si omologari, plus pretul motorului...
    Era o cobra la bursa cu motor de 124, insa o cobra cu motor de 124 nu mai e o cobra, si in ce priveste consumul, tot acolo iesi!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      Multam!
      Motorul care-l am pe masina nu e originalul, a fost schimbat o data macar. Totusi se pare ca ar fi o alegere mai buna sa-l refac pe asta?

      Comment


      • #4
        hmmm, eu nu as ezita sa pun motorul de W123 240D. Este original pt. modelul W123 si are un cuplu de fortza si putere suficienta ca sa dezvoltzi o dinamica acceptabila si sa incetezi a fi un obstacol (mai ales in oras) in trafic.
        In rest vei obtzine un consum ceva mai redus pt. nu va mai necesita un regim de exploatare digital.

        Crede-ma, nu vei regreta rezultatul obtzinut.

        Comment


        • #5
          PUne unul de 240d ca o sa fii foarte multumit. E un motor puternic si vioi.

          Comment


          • #6
            Eu stiam ce cineva acum cativa ani pusese un motor de W124 pe cobra, un 250 parca... mergea masina de manca pamantu` si consuma acceptabil. Au fost multe modificari de facut, mi se pare ca umblase si la suspensii dar omu` e mester in Mercedes, a lucrat in Germania la fabrica... poate cei din C-ta il stiu, Ramazan ii zice si este cel mai priceput pe la noi, toti cu CDI TDI DCI MDI etc vin la el...

            Deci ca sa revin on topic... e greu sa pui un motor de 124 pe o Cobra si multa munca, asta daca vrei sa iasa ceva calumea.

            Comment


            • #7
              Nu oricine poate sa faca asa o modificare, iar eu cred ca nu merita, am folosit ceva vreme motorul de 2400 si se comporta excelent!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                Dar de ce zici de consum ?
                Eu nici nu cred ca exista vre-un motor sa consume mai putin. Eu am avut o cobra 300 D in 5 cilindrii si consuma 7 afara si 11 in Bucuresti. Ala de 2.4 nu cred ca sare de 6 afara.
                Nu cred ca s-a fabricat o masina cu confortul, siguranta, tinuta de drum, consum si pret actual de achizitie mai buna sau cel putin apropiata de cobra sau 124. Sa nu mai pun pretul pieselor si fiabilitatea lor. Daca nu te incadrezi in banii pe care ''t-i cere'' o cobra , cred ca doar cu carutul de butelii e mai ieftin dar si asa la ce pret are mancarea si hainele, pt iarna, tot cu cobra e mai ieftin.
                Last edited by rommy20005; 01-22-2009, 07:27 AM.

                Comment


                • #9
                  Ideea este ca dupa cum am mai spus, un motor de 124 pus intr-o cobra nu e o idee buna avand in vedere ca motorul de cobra este unul absolut EXTRAORDINAR, am avut cobra si imi doresc din nou tot cobra, asta pentru ca am avut si stiu ce inseamna!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10
                    Intr`adevar cobra este o masina super rezistenta si confortabila. Dar nu pot spune ca 124 e mai prejos.

                    Ambele daca sunt masini ingrijite te duc o viata. Tatal meu a avut foarte multe cobre si cateva 124 cand eram eu pusti, dar dragostea adevarata a fost intr`adevar o Cobra 240 D. Sincer eu sunt de parere ca pe Cobra cel mai bun motor diesel este cel de 3000, la consum nu e foarte departe de 2400 dar se cunoaste surplusul de cai putere. 2400 este un motor f. bun fiabil dar la cei 75 cai ii cam lipseste vlaga, cel putin asta e parerea mea. Bineinteles ca acum depinde si de cel care o conduce cum o conduce sau cum ar vrea s`o conduca, mai sportiv sau mai batraneste (desi o cobra diesel nu se poate conduce tocmai spotiv ).

                    Comment


                    • #11
                      As si avea la dispozitie un motor 240D refacut prin preajma, da' nu stiu cat de bine e facut. Cealalta parte: impozitul si asigurarea cam cat imi creste daca pun motor 240. Apoi: ce mai trebuie schimbat daca scot 200D si pun 240?
                      Cat m-ar costa oarea treaba?
                      Scuze ca va sacai cu treaba, da' astept foarte-foarte nerabdator sa umblu cu o masina ca lumea.

                      Comment


                      • #12
                        Pai nu cred ca ai de schimbat nimic, eventual vre un suport de motor acolo, impozitu e pe la 4 milioane la 240!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa pui 240 trebuie sa faci si omologare RAR. Nu cunosc mai multe ce presupune si cat costa. Cred ca scapi fara testare dinamica.
                          La schimbarea efectiva nu trebuie modificat absolut nimic. Suportii de motor sunt identici, cutia se pupa. Probleme sunt numai la montarea unui motor de 300, care fiind mai lung, necesita unele schimbari( primul tronson de cardan, suport cutie e altu, tijele de comanda a cutiei se schimba cu altele corespunzatoare)
                          Si daca vrei perfectiunea, schimbi grupul cu unul de 240 raport 3,69. Daca nu-l schimbi esti plafonat la 130-135 pe ora.
                          La taxe se simte putin, impozitul creste de la 150 ron la 360, asigurarea de la 4 milioane pe an la vreo 6-7-8 depinde de firma.
                          Alegerea iti apartine.

                          Comment


                          • #14
                            Bine, pana acum ma simt catusi de putin lamurit. Acum urmeaza restu': iau motorul 240D rafacut, da' nu stiu dat de bine au lucrat pe el. ce fac, masor o compresie fara sa-l pun, macar se poate asa ceva fara prea multa harababura? Ori ma bag ca orbu' si astept sa fie, poate il cred pe om ca ii facut bine. Stiu, vreau multe, nici nu va mai omor cu din astea. Maine trec prin Miercurea Ciuc, am acolo un meserias, poate ma lamureste pe-ndelete.
                            Mai vorbim.

                            Comment


                            • #15
                              Salut. Eu sunt proprietarul de cobra cu mototr de 124 de la bursa. Nu fac lobby pentru genul acesta de solutie, dar ce pot sa spun esta ca masina se comporta excelent. Acum din punctul meu de vedere bazat pe faptul ca am condus destul de mult cobra 240 D, si mai mult a mea cu motor de 124, 200 D, dar si un 300D (mai putin), pot sa-ti spun urmatoarele:
                              1. foarte clar cobra se misca perfect cu motorul de la mama ei (suporti, cutie de viteze si grup);
                              2. cobra cu motor de 124 nu are neajunsuri fata de 200 D, de nici un fel;
                              3. ca avantaj, e foarte clar ca a avea un motor de 124 care e mai nou e mai bine decat unul de cobra (de exemplu la mine diferenta era de 10 ani intre motoare);
                              4. absolut orice motor ai pune, altul decat cel original, trebuie omologat la RAR; intr-adevar este de preferat din punctul de vedere al astora de la RAR, sa pui un motor mai mare pe masina decat cel ce era anterior (culmea dar asa e); eu am platit vreo 350 de lei in 2007 cand am omologat cobra; am inca factura acasa;
                              5. motorul 240D, de pe cobra este mai sprinten decat cel de 124, 200D...desi aici ar fi multe de spus: cu avansul corespunzator reglat si cu instalatia curatata eu amafumat multe cobre de 240; cel mai mult conteaza soferul; tin sa mentionez ca astea toate fara sa am si grupul schimbat;
                              6. viteza maxima in cazul meu (cutie in 4) : 130 km/h;
                              7. consum extern 5.5%, intern 8% (grosso modo);
                              8. faptul ca motorul este mai nou conteaza mult de tot; de exemplu citisem despre multe masini pe forum referitor la presiunea de ulei; la mine de cand pornesc pana iau contactul presiunea este la 3 bari; rar dupa multi km de mers cu 100 la ora, cand sta la relanti scade cel mult la 2.8. Cand ating accelereatia urca la loc. Motorul nu consuma atata ulei si multe altele printre care sa nu uitam de compresie;

                              Personal eu consider ca nu e o solutie rea. Am citit alte pareri, dar hai sa nu fim atat de puritani ca daca nu are motor de cobra nu mai e cobra. In final colegul propunea un motor de 124 (mercedes) nu unul de BMW sau alte tiganii.
                              Concluzie: eu iti recomand sa pui motorul pe care il cunosti cel mai bine si despre care ai cele mai multe date. Ar fi cam aiurea sa pui alt motor si apoi sa ajungi la concluzia ca trebuie sa-i faci capitala. Oricum platesti omologarea si altele. Fa-ti un calcul cu ce ai de facut la motorul tau vs. a cumpara un alt motor plus adaptari, manopera, taxe. Asta mai ales in ideea ca spuneai ca ai un mecanic pe-aproape.
                              Multa bafta.
                              Last edited by adidc; 01-23-2009, 08:34 AM. Reason: am scris gresit
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF