Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire MB 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire MB 200D

    Week-endul trecut am incercat sa pornesc masina,stiu ca are probleme cu pornirea,avea si asta vara inainte sa fie trasa pe drepta,asa ca am incarcat bateria,am pus-o pe masina,stiind ca de obicei nu avea destul curent si ca sa fiu sigur ca este curen am legat dimpreuna cu o alta baterie,de la o masina pornita.
    Dau sa pornesc masina incepe sa invarta,insa invartea lent si nu invartea nici uniform,cand mai repede cand mai lent.Am discutat si cu pneu despre problema el a zis ca e electromotorul.Ma intereseaza acuma ce ar putea fi stricat in el si cum se poate verifica.Multumesc.
    Last edited by mibotto; 12-21-2008, 20:33 PM.
    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

  • #2
    Salut ! Bucsile de bronz si periile trebuiesc inlocuite .

    Comment


    • #3
      Originally posted by danioan75 View Post
      Salut ! Bucsile de bronz si periile trebuiesc inlocuite .
      ...poate si lipiturile la colector...eventual verificat si statorul sa nu dea la masa.

      Comment


      • #4
        Merg in curand si o sa dau jos electromotorul de pe masina si voi verifica.Insa fratele meu mi-a spus ca e foarte probabil si compresia la doi cilindri pentru ca motorul nu are un sunet rotund,se aude mai diferit.Asa ca trebuie sa merg undeva sa vad de un manometru.
        Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

        Comment


        • #5
          Nu trebuie sa fie neaparat compresia, pot fi doua bujii de exemplu. Cam acelasi sunet il obtii. Cobra mea porneste iarna fara probleme (motor 200 D de 124) si spun ce spun pentru ca am patit sa mi se arda una sau 2 bujii si a pornit mai schiopatand dar a pornit. Sunetul "oval" (daca nu e rotund) dispare dupa ce se incalzeste putin motorul (20 de secunde max-la mine).
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Cu motor incalzit,tot oval e sunetul.
            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sfaturi si mai revin cu o intrebare,cum se pot verifica bujiile,am vazut la un nene ca desfacea firul care e in capatul bujiei si atingea si daca facea scanteie era buna daca nu mai facea insemna ca bujia e arsa,este aceasta o metoda buna de verificare,mai sunt si alte metode?
              Mai e o problema vara cand motorul s-a incalzit,de exemplu dupa ce se merge cu masina si se parcuge o distanga peste 15 km,masina este oprita si apoi daca doresti sa o pornesti imediat,nu mai porneste si trebuie sa astept sa se raceasca putin motoru ca apoi sa porneasca,problema asta e foarte mare in cazul in care sunt la un peco.Cineva spunea ca ar fi avansul,dar are cineva o idee daca intr-adevar este acest lucru sau pot fi si ale lucruri.
              Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

              Comment


              • #8
                Dupa o iarna grea azi mercedes-ul a facut marele salt si prin impingere a pornit si odata cu asta au venit si surprizele.
                Nu statea deloc la relantiu trebuia turat foarte tare si asta cu tot cu acceleratie de mana si debit de aer date la maxim.Dupa o scurta tura cat sa se incalezeasca putin motorul tot asa mergea.Dupa ce l-am oprit insa am observat ca pe langa un furtun prindea aer.Sa fie aceasta cauza.Acel furtun merge in pompa de injectie.


                O alta problema suspectata ar fi lipsa de aer,doarece carcasa la filtru de aer sta cu capatul fix in baterie si nu isi poate lua aer,am incercat sa trag de el sa ridic,sa mut bateria insa nu am reusit incat sa poata sta complet cu gura in afara unui obstacol.

                Inca sunt in procesul de invatare si intreb ce rol are chestia din poza de mai jos.Am vazut ca nu se misca nici stanga nici dreapta insa are un plastic care e pocnit cred ca la inceput era un cerc.Multumesc.
                Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                Comment


                • #9
                  Daca masina trage aer fals la alimentarea cu motorina salut fericire, e ca o dacie dimineata. Chestia aia de plastic care a fost rotunda odata e pompa manuala ("cama" daca vrei sa-i zici, pentru frectie desurubezi plasticu si misti voios in sus si`n jos).

                  Comment


                  • #10
                    Daca tu consideri ca filtrul e obturat a putea foarte bine sa mai cioplesti din gura de aspiratie. O faci mai scurta si noapte buna. Scapi de problema asta relativ usor. Daca ai sesizat bule de aer pe conducta respectiva, nu cred ca e prea sanatos. N-ar fi rau sa incerci a scoate aerul din conducte. Am o si eu o cobra (donator ii spun eu; asta pentru ca e a doua) care voia tare greu a porni si i-am facut alimentarea dintr-o sticla. Interesant ca oricat as fi dat la cama, pana n-am facut modificarea mai sus amintita, nu venea motorina pe conducta cu toate ca aveam motorina in rezervor. Se pot incerca multe. O putem lua incet si sistematic numai sa ne tii la curent. Cel mai bine e sa faci un test de compresie si p'orma povestim.
                    Last edited by mitzaursu; 06-22-2009, 14:22 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mibotto View Post
                      Multumesc pentru sfaturi si mai revin cu o intrebare,cum se pot verifica bujiile,am vazut la un nene ca desfacea firul care e in capatul bujiei si atingea si daca facea scanteie era buna daca nu mai facea insemna ca bujia e arsa,este aceasta o metoda buna de verificare,mai sunt si alte metode?
                      Mai e o problema vara cand motorul s-a incalzit,de exemplu dupa ce se merge cu masina si se parcuge o distanga peste 15 km,masina este oprita si apoi daca doresti sa o pornesti imediat,nu mai porneste si trebuie sa astept sa se raceasca putin motoru ca apoi sa porneasca,problema asta e foarte mare in cazul in care sunt la un peco.Cineva spunea ca ar fi avansul,dar are cineva o idee daca intr-adevar este acest lucru sau pot fi si ale lucruri.
                      Eu, bujiile, le verific prin conectare pur si simplu la baterie si observi cum devine incandescenta. O scoti din locasul ei si faci o legatura fir mai gros (de 3 mm sectiune cred ca e bun) Figura cu scanteia nu stiu cat de relevanta este. Spor

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mibotto View Post
                        Multumesc pentru sfaturi si mai revin cu o intrebare,cum se pot verifica bujiile,am vazut la un nene ca desfacea firul care e in capatul bujiei si atingea si daca facea scanteie era buna daca nu mai facea insemna ca bujia e arsa,este aceasta o metoda buna de verificare,mai sunt si alte metode?
                        Mai e o problema vara cand motorul s-a incalzit,de exemplu dupa ce se merge cu masina si se parcuge o distanga peste 15 km,masina este oprita si apoi daca doresti sa o pornesti imediat,nu mai porneste si trebuie sa astept sa se raceasca putin motoru ca apoi sa porneasca,problema asta e foarte mare in cazul in care sunt la un peco.Cineva spunea ca ar fi avansul,dar are cineva o idee daca intr-adevar este acest lucru sau pot fi si ale lucruri.
                        Cand dai cheie nu mai invarte bine? Daca stai sa se racesca putin porneste, nu? Daca e asa e de la electromotor de la bucsi. De la caldura se dilata bucsile , care fiind uzate isi maresc gaura iar axul de la rotorul electromotorului are joc mai mare si freaca in stator.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF