Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie hidraulica W123T

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Boala des intilnita la Citroen-urile mai vechi... Nu am ce sa mai zic, au zis altzii inaintea mea.

    Comment


    • #17
      Eu zic prima data sa schimbi acumulatori de presiune (celulele ) si abia dupa sa te apuci de schimbat.
      Cum au spus si colegii de mai sus telescoapele se strica destul de greu (deci lasa-le ultimele).
      Eu am facut invers (am schimbat tot repartitor, Bloc de ventile 4Matic etc) si tot imi rupea coloana.Astazi am schibat celulele si gata masin e super.
      Bafta si spor la treaba.

      Comment


      • #18
        Capitulare?

        Cred ca dupa un diagnostic serios pe plan larg i s-a cam taiat din avant omului...banuiesc ca iese mai ieftin sa cumperi alta cobra.

        Comment


        • #19
          Originally posted by svobl1 View Post
          Cred ca dupa un diagnostic serios pe plan larg i s-a cam taiat din avant omului...banuiesc ca iese mai ieftin sa cumperi alta cobra.
          Cu pompa am rezolvat-o! mai putin de 100 de lei si cateva ore de munca. Urmeaza sa desfac dracia aia de repartitor sa vad ce probleme mai apar si acolo. Sigur curge! Celulele acelea imi dau batai de cap... poate ma ajuta cineva, va rog! Sper sa nu fie terminate si telescoapele. Apropos, cat tin telescoapele alea? Tot ca si capsulele (aprox 10 ani)???
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #20
            Telescoapele trebuie sa tina mai mult.
            Ale mele au 20 de ani si sunt inca in stare buna.(cred ca nu au fost schimbate niciodata)
            Dupa ce am schimbat vineri acumulatorii de presinue e alta viata, suspensia isi face treaba si nu imi mai rupe coloana.

            Comment


            • #21
              Stiu pe cineva care are o cobra break dezmembrata,daca vrei ma pot duce sa vad daca mai are suspensia hidraulica.

              Comment


              • #22
                Partea proasta e ca acele capsule tin 10 ani sau aprox 100 mkm, deci nu e o solutie asta... dar am in vedere pentru altele. Cred ca imi vor trebui furtunele de la capsule, am inteles ca alea sunt problematice. Vad cand ma apuc de lucru. Multumesc!
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #23
                  Pompa suspensie hidraulica

                  Ax uzat.JPG Ax uzat2.JPG Bucsi uzate.JPG Pompa dezmembrata.JPG


                  Se poate vedea pompa dezmembrata. Are doua capace prin care trece un ax cu o cama. Un capac este imfundat iar celalalt este strapuns de ax care se conecteaza pe bloc-motor. In poza se vede garnitura ce trebuie montata si simeringul cu dublu sens dinspre pompa spre motor si invers. In capace exista bucsi din bronz grafitat. Cele de pe masina aveau uzura de o zecime de mm deja. Am procurat bronz grafitat si un meserias cu scule bune mi-a facut bucsile si inelul ce vine intre cama si pistonase. Axul tot la strung l-am facut dintr-un material foarte rezistent, identic cu cel original. Axul vechi avea uzura pronuntata, vizibila cu ochiul liber, in consecinta jocul lui a provocat degradarea simeringului si astfel a patruns ulei din motor in pompa. Nivelul statea tot timpul peste maxim! Am uitat sa ung toate piesele cu ulei hidraulic cand le-am montat. Noroc ca nu am pornit motorul!!! Acu' trebuie sa desfac iar totul si sa le ung corespunzator, altfel cand ii voi da drumul va invarti axul pe uscat secunde bune. Cred ca e ca si cu garnitura la filtrul de ulei...
                  Pompa e ca noua si m-a costat 80 de lei strungaritul. Bronzul grafitat l-am primit. Nu vin piese pentru ea iar noua costa 600 de euro. Cine are probleme asemanatoare poate sa apeleze pentru sfaturi, cat am invatat de la mine.
                  Romanul bun la toate!
                  http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                  Comment


                  • #24
                    Continuind pe instalatie in spate, m-am uitat atent la restul componentelor. Telescoapele nu curg asa ca din cate inteleg nu trebuie schimbate. Arcurile spate stau adunate indiferent daca motorul e pornit sau nu. Cele 3 spire de sus stau presate. Necesita schimbare? Nu se pot trata? Stiu pe cineva care le trateaza... vin de regula cei cu microbuze ce, caci astia vor sa supraincarce.
                    Sunt normale cele trei spire adunate? Cand pornesc motorul nu ar trebui sa se ridice, sau sunt de vina capsulele obosite? Astea trebuiesc schimbate? Cum imi dau seama? Repartitorul reconditionat. Am luat kit de reparatii.
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #25
                      Salutare tuturor,
                      Am vazut subiectul si nu am mai deschis altul. Am un w124, 230 TE, an fabr. 1990, si are o manifestare ciudata pe suspensia spate( hidraulica cu nivel automat de reglare). Cand masina este goala bataie de spate sus jos marunt dupa ce trec de denivelari, la viteza mica sau mare, 1-2 secunde apoi se stabilizeaza. Si la mersul pe autostrada la rosturile de beton face acelasi lucru. Sus -jos, sus-jos cateva secunde apoi dispare treptat. Pe loc daca o apas de carlig in jos face acelasi lucru. Daca este incarcata, cu cat este incarcata mai mult, efectul dispare complet, mergand absolut normal, lanseaza ok. De mentionat ca:
                      - nu are nici o scurgere de ulei pe dedesubt
                      - uleiul din vas este alb aproape transparent.
                      - isi regleaza nivelul automat impecabil .
                      - nu troncane, nu bate, nu scartaie pe spate nimic.
                      - masina ruleaza in general foarte bine doar cu acest batait enervant chiar ca o barca pe valuri cand o apuca damblaua.
                      Am mers in alta masina in spatele ei si este sesizabil si din exterior ca ceva e in neregula cu suspensia spate.
                      Si o constatare cred foarte importanta, acest batzait sus jos, este foarte dependent de temperatura de afara, la caldura mare( peste 30 grade)se accentueaza, iar cu cat este mai frig aproape ca dispare dar nu complet.
                      S-a mai lovit cineva de acesta problema? Ma adresez in special celor care au studiat sistemul acesta hidraulic in timp si s-au lovit de fel de fel de simptome si remedieri.
                      Va multumesc tuturor pentru orice sfat.
                      Stima,Bogdan.

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        probabil bucsele din cauciuc sau tocit,cele deasupra
                        telescoapelor care le izoleaza de caroserie,totodata trebuie
                        verificate si pivoti care sunt montate pe partea de jos a telescoapelor
                        si fixeaza acestea pe punte.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF