Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu tine ambreiajul in rampa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu tine ambreiajul in rampa

    Inca o problema care ma deranjeaza in circulatie.
    Cand trebuie sa fac cu cobra mea 300D o plecare din rampa, nu reusesc s-o tin pe loc doar din ambreiaj si mi-ar trebui vreo 3 picioare (ca sa pot porni din rampa fara a o scapa 1 metru in spate). Cineva mi-a zis ca este prea mic relantiul. Intrebarea mea este: Cum pot mari relantiul astfel ca, la mersul in gol, motorul sa fie un pic mai turat?
    flaX1k : home

  • #2
    Daca motorul se balangane si la relatii si in ture nu este din relantiu.Aceeasi problema am avut-o si eu.Mie Dok mi-a schimbat regulatorul si problema respectiva a incetat.
    De marit relantiul este foarte simplu.In spatele pompei spre interiorul masini o sa basesti in partea de sus a pompei un surub cu cap patrat care are pe el o piulita popost de opritor.Ala se strange sau se desface incet pana cand turatia revine la un regim normal.
    Sa inteleg ca atunci cand accelerezi motorul are un moment de pauza in care nu face nimic dupa care incepe sa se tureze incet.
    Ca sa iti dai seama daca e regulatorul incearca si faza asta.Cu motorul pornit din timoneria pompei il accelerezi de cateva ori scurt.Daca nu se accelereaza imediat si nu coboara din ture ( mai sta putin turat) e posibil sa fie regulatorul.

    Comment


    • #3
      Depinde de tipul de pompa de injectzie. De unde iese, pina la urma, tzava de vacuum pentru oprirea motorului ? Adica din ce parte a pompei de injectzie?

      Comment


      • #4
        Sincer, automobilul este o pasiune de-a mea de doar o luna. Sunt un nepriceput inca da' sunt mandru ca, avand ajutorul acestui forum, am reusit sa rezolv o gramada de probleme la cobra mea. Si multumesc tuturor. Aici este o comunitate puternica si stransa.
        Am sa ma uit la pompa de injectie (daca-mi dau seama care este) si am sa vin cu un raspuns. Problema cu opritul motorului tot n-am rezolvat-o pentru ca n-am gasit capsula aia .
        Este ciudat ca un motor asa de mare (3000cc) sa nu fie in stare sa tina in loc o masina, de 2 t pe panta, doar din ambreiaj.
        Dok: ai cumva ceva faruri/stopuri/chedere geamuri/chedere usi prin depozitul tau?
        flaX1k : home

        Comment


        • #5
          Am reusit sa scap de problema cu ambreiajul marind relantiul putin. Cu o surubelnita am strans putin un surub si astfel am reusit sa maresc turatia motorului la relatiu.
          Acum stau pe orice rampa doar din ambreiaj.
          flaX1k : home

          Comment


          • #6
            Originally posted by Flax1000 View Post
            Am reusit sa scap de problema cu ambreiajul marind relantiul putin. Cu o surubelnita am strans putin un surub si astfel am reusit sa maresc turatia motorului la relatiu.
            Acum stau pe orice rampa doar din ambreiaj.
            Pai tu stai in rampa din ambreaj?? daca tre sa stai mai mult ,pana la urma iti dai gata ambreaju!Io niciodata nu fac asa,stau cu frana,si daca ii unu prea aproape pun frana de mana si bag inviteza las ambreaju accelerez si las frana de mana,nici risc s-o scapi in spate nici sa belesti ambreaju.
            Sa conduci un Mercedes este o placere...

            Comment


            • #7
              Originally posted by AlexCobra View Post
              Pai tu stai in rampa din ambreaj?? daca tre sa stai mai mult ,pana la urma iti dai gata ambreaju!Io niciodata nu fac asa,stau cu frana,si daca ii unu prea aproape pun frana de mana si bag inviteza las ambreaju accelerez si las frana de mana,nici risc s-o scapi in spate nici sa belesti ambreaju.
              Indeed.Omu trebuia in primul rand sa invete sa faca o pornire din rampa,mai ales ca a si specificat ca are masina e o luna de zile.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Hai sa ne rupem in figuri care-i cel mai bun sofer.
                Da' daca n-ai frana de mana (k mine) ce te faci mai AlexCobra?
                Asta a fost o intrebare retorica
                flaX1k : home

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Flax1000 View Post
                  Hai sa ne rupem in figuri care-i cel mai bun sofer.
                  Da' daca n-ai frana de mana (k mine) ce te faci mai AlexCobra?
                  Asta a fost o intrebare retorica
                  Deci,lamureste-ne.Tu o scoti sau nu din viteza cand stai in rampa?
                  Eu la cobra mea cutie manuala nu foloseam deloc frana de mana.O scoteam pe liber cand trebuia sa fac oprire in rampa si o tineam din frana de picior.
                  Cand trebuia sa plec,apasam ambreiajul,bagam in viteza si apoi ridicam ambreiajul pana aproape de punctul la care cupleaza,tinand tot timpul asta bineinteles frana apasata cu dreptul.Si apoi cu o miscare rapida mutam dreptul de pe frana pe acceleratie concomitent cu ridicare usoara a ambreiajului astfel incat sa cupleze.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Exact ionutz_ng. Descrierea facuta de tine este corecta. La fel fac si eu cu mica deosebire ca dau drumu' la ambreiaj pana cand cuplajul este atat de bun incat luand piciorul de pe frana masina sta pe rampa doar din cuplajul ambreiajului. Mi-am format urechea astfel incat aud cantecul motorului si stiu pana cand sa-i dau drumu' la ambreiaj fara sa omor motorul iar cuplajul sa fie atat de bun incat sa ramana masina nemiscata. Astfel, nu trebuie sa mut repede piciorul de pe frana pe acceleratie iar masina nu scapa in spate nici un centimetru.
                    flaX1k : home

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Deci,lamureste-ne.Tu o scoti sau nu din viteza cand stai in rampa?
                      Eu la cobra mea cutie manuala nu foloseam deloc frana de mana.O scoteam pe liber cand trebuia sa fac oprire in rampa si o tineam din frana de picior.
                      Cand trebuia sa plec,apasam ambreiajul,bagam in viteza si apoi ridicam ambreiajul pana aproape de punctul la care cupleaza,tinand tot timpul asta bineinteles frana apasata cu dreptul.Si apoi cu o miscare rapida mutam dreptul de pe frana pe acceleratie concomitent cu ridicare usoara a ambreiajului astfel incat sa cupleze.
                      Asa fac si io doar daca boul din spate vine prea aproape pun frana de mana sa nu risc sa o scap in spate(oricum am carlig da dupaia tre sa-i iau la ala bara).
                      Sa conduci un Mercedes este o placere...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF