Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Toleranta dintre Piston si Camasa? Urgent!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zic si eu, ca n-o fi foc,ca sa nu se mai complice cu motoare aditionale,cuplaje (care mi se pare cea mai nasoala treaba),n-ar fi mai bine s-o ia la remorca si sa faca vreo 200 km la viteza mica?

    Comment


    • #17
      E si asta destul de urit... s-o tragi cu a patra la 30 la ora atitzia kilometri... Mai bine pui un motor electric sa faca treaba asta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Niko View Post
        Bine Dok. Poate nu am inteles eu foarte bine cum trebuie facut. Dar daca motorul meu este invartit de alt motor(deci nefiind pornit)nu se incalzeste totusi din cauza frecarii dintre piston-camasa? Eu cum mentin temperatura in limitele de siguranta pentru rodaj daca nu introduc apa rece in motor?

        Multumesc pentru detaliile oferite, ic252 si eu tot pe un 116 pun motorul. Dar acum care este toleranta data de producator dintre suprafata talerului supapei si chiuloasa?Daca intamplator stii, altfel, mai caut si eu.
        Maxim -1,5mm , dar recomanda:
        La supapele de admisie: intre +0,03 mm si -0,43 mm.
        La supapele de evacuare: intre -0,38 mm si -0,8mm.
        Ideal ar fi sa ai valorile maxime, adica +0,03 mm pentru admisie si -0,38 mm pentru evacuare, iar diferentele intre supapele de admisie, respectiv evacuare sa fie de ordinul sutimilor.
        Mai ai o varianta sa-ti faci supape strunjind supape mai mari (exemplu de camion) tinand cont de uzura ghidului si a scaunului de supapa...in cazul asta nu mai trebuie sa schimbi ghidul. Fiecare supapa va avea locul ei avand specific diametrul tijei (in functie de uzura ghidului) si grosimea talerului (in functie de uzura scaunului, respectiva de toleranta despre care am scris mai sus).
        MB 380SE 2.6

        Comment


        • #19
          Bine. M-am lamurit acum. Pe saptamana viitoare urmeaza sa-mi incheie motorul. Pana atunci sper sa ma decid si sa aplic cea mai buna solutie. Daca mai apare ceva in legatura cu asta, n-am sa ezit sa va sacai cu intrebarile mele. Mult noroc!

          Comment


          • #20
            Cum s-a incheiat totul? Ai inceput rodajul? Detaliile de dupa manopera te rugam...si pe mine ma paste acelasi lucru.
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #21
              Acuma(maine) trebuie sa-mi puna mecanicul chiulasa si legaturile care se fac la urma. Maine sper sa-i dau prima cheie si vreau sa plec si intr-un mic rodaj. Am renuntat la varianta discutata mai sus, cu rodaj la rece. I-am pus piese( camasi, pistoane, cizineti palier) noi si de marca( Kolbensmith) si am pretentia sa tina, sa nu se dilate la rodaj normal( chiar daca toleranta dintre piston-camasa am lasat-o 0.03, asa cum recomanda producatorul). La chiulasa am facut o planeitate, s-a luat 0.2 mm din ea si s-au refacut scaunele la supape, s-a curatat complet, s-au schimbat semeringurile de supape; ghidurile de supape erau bune. Bani de supepe noi nu au mai fost, asa ca dupa ce au fost supapele strunjite, distanta dintre talerul supapei si chiulasa a iesit de 1.5 - 1.4mm admisie si 1.2 - 1.1mm evacuare, adica la limita maxima admisa. Am mai schimbat si lantul de distributie si duzele la injectoare. Inelul de la placa de presiune a ambreiajului era spart, rulmentul terminat. Le-am inlocuit. Rulment nou si placa SH, buna.
              Astept o scimbare RADICALA a functionarii motorului si a masinii in ansamblu. O sa revin cat pot de repede cu impresiile finale ale reparatiei si alte detalii ale acesteia, care te-ar mai interesa. Numai bine!

              Comment


              • #22
                Se puteau face la strung supape din supape de camion si se lasa talerul supapei mai gros, iar din chiuloasa se putea lua mai mult, astfel se imbunatateste raportul de compresie (creste)...
                MB 380SE 2.6

                Comment


                • #23
                  Da, am retinut asta. Dar mecanicul a zis ca supapele de camion nu au filet in capul tijei si canelura pe filet, asa cum au astea de MB. Iar de luat din chiulasa mai mult, nea care mi-a facut-o a zis ca e periculos, ca poate lovi anticamera in piston. Nu am insistat pentru ca a fost in parametri maximi admisi. Iar pe viitor daca iau supape si mai am chef sa ma joc de-a reparatul se poate face.

                  Comment


                  • #24
                    Colegul Niko ceva impresii dupa reparatia capitala avem?
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF