Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum se monteaza o alta cutie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci nu se poate face!ok,banuiam eu ca nu exosta asa ceva la mercedes

    Comment


    • #17
      Eu nu as renunta la cutia hidramata nici in ruptul capului,pacat de ea, singurul dezavantaj e 0,5 l in plus la 100 de km sau 0,5 l in minus dak stii sa umblii cu ea Nu stiu a ta cum e dar parca pe cobre are L si aia e treapta 1 si 2 nu? deci poti umbla si iarna. de tras dak nu porneste, aia de 124 porneste trasa dar numai pe undeva pe unde ar cupla singura la viteza ultima treapta(a 4-a) la mine a mers pe la 60 km/h.
      O cutia manuala in 5 pentru cobra voi face rost eu in curand si o voi da la pret bun pentru ca mie nu imi foloseste k am motor de 190 D.
      Luand-o de la cap la coada sa iti pui cutie manuala ai nevoie de cutie+ pistonas de ambreiaj,cardan pentru motor in 5 (300 D), ca la automate e mai scurt(cutiile automate sunt mai lungi),suportul de prindere la cutie pentru ca se muta mai in fata cu 2 gauri si acolo e mai larg, volanta cred ca merge ,dak nu si ea,disc de ambreiaj, placa de presiune, rurment de presiune, maneta cu schimbator in 5, conductele de la cutie la pedala de ambreiaj,podul pedalier cu ambreiaj, furtun de la pistonasul de la pedala de ambreiaj la vasul cu lichid de frana(nush dak borcanasul de la lichidul de frana de la automate are iesirea pentru lichidul de frana). Electric nu ai de adaugat nimic. ai de legat pe direct automatul pentru electromotor si sa tragi fir la luminile de marsalier de la o mufa ce e situata pe lateral sub contact la maneta. sa aerisesti instalatia si cam atat, cred ....
      Last edited by Dj Sky; 11-08-2009, 00:55 AM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dj Sky View Post
        Eu nu as renunta la cutia hidramata nici in ruptul capului,pacat de ea, singurul dezavantaj e 0,5 l in plus la 100 de km sau 0,5 l in minus dak stii sa umblii cu ea Nu stiu a ta cum e dar parca pe cobre are L si aia e treapta 1 si 2 nu? deci poti umbla si iarna. de tras dak nu porneste, aia de 124 porneste trasa dar numai pe undeva pe unde ar cupla singura la viteza ultima treapta(a 4-a) la mine a mers pe la 60 km/h.
        O cutia manuala in 5 pentru cobra voi face rost eu in curand si o voi da la pret bun pentru ca mie nu imi foloseste k am motor de 190 D.
        Luand-o de la cap la coada sa iti pui cutie manuala ai nevoie de cutie+ pistonas de ambreiaj,cardan pentru motor in 5 (300 D), ca la automate e mai scurt(cutiile automate sunt mai lungi),suportul de prindere la cutie pentru ca se muta mai in fata cu 2 gauri si acolo e mai larg, volanta cred ca merge ,dak nu si ea,disc de ambreiaj, placa de presiune, rurment de presiune, maneta cu schimbator in 5, conductele de la cutie la pedala de ambreiaj,podul pedalier cu ambreiaj, furtun de la pistonasul de la pedala de ambreiaj la vasul cu lichid de frana(nush dak borcanasul de la lichidul de frana de la automate are iesirea pentru lichidul de frana). Electric nu ai de adaugat nimic. ai de legat pe direct automatul pentru electromotor si sa tragi fir la luminile de marsalier de la o mufa ce e situata pe lateral sub contact la maneta. sa aerisesti instalatia si cam atat, cred ....
        Sigur nu esti Fane in cognito?
        Nu voi renunta la cutia automata, era o idee mai veche a mea. Spune-ne totusi cum trebuie sa conducem sa consume mai putin automata decat manuala?
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #19
          Deci te-ai linistit pana la urma si o lasi automata! Daca ai toate piesele enumerate mai sus intr-o zii de dimineata pana seara ai facut-o manuala. Eu acum schimb pe un bmw tds si nu e mare smecherie,la un 126 am facut schimbarea intr-o zi pentru ca electronica lipseste cu desavarsire si masina e aerisita la motor si cutie.Am un prieten care are 2 cutii cu 5 trepte daca vrei.
          Last edited by nel; 11-08-2009, 20:20 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nel View Post
            Deci te-ai linistit pana la urma si o lasi automata! Daca ai toate piesele enumerate mai sus intr-o zii de dimineata pana seara ai facut-o manuala. Eu acum schimb pe un bmw tds si nu e mare smecherie,la un 126 am facut schimbarea intr-o zi pentru ca electronica lipseste cu desavarsire si masina e aerisita la motor si cutie.Am un prieten care are 2 cutii cu 5 trepte daca vrei.
            E posibil sa vreau cand imi oi lua alta cobra, si intentionez. Depinde de cutii, de pe ce masini sunt!
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF