Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se monteaza o alta cutie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se monteaza o alta cutie?

    Salut. Desi am mai vazut cateva discutii care se apropiau de acest subiect nu m-am lamurit cu privire la schimbarea cutiei de viteze, motiv pentru care deschid acest subiect in speranta ca voi primi niste informatii tehnice de la vineva care se pricepe nitel sau de la cineva care a mai facut asta. Vreau sa schimb cutia automata in 4 viteze de pe 300 TD Turbo cu una manuala in 5 viteze de pe o alta. Problema e ca nu am cutia in 5 dar nici nu stiu cum trebuie sa o caut. Trebuie sa fie neaparat de pe un model "T" (break) sau merge orice cutie in 5? Ce anume trebuie schimbat si adaptat fiindca la service au zis ca si cardanul trebuie schimbat! Nu mi se pare logic, as vrea sa pastrez diferentialul. Daca stie cineva il rog sa ma lamureasca cum se face treaba asta. Sau poate ca sunt si ceva scheme tehnice?! Va rog ajutati-ma fiindca nu sunt singurul cu aceasta lipsa de informatie. Cum se procedeaza din punct de vedere tehnic?!
    Last edited by Demiurgos; 11-30-2008, 20:42 PM.
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Alta volanta corespunzatoare, tot kitul de ambreiaj (care la automate nu exista...), pedalier, selector si tije aferente, primul tronson de cardan si mici modificari la electrica. Merge cutie cu 5 de W123, in afara de cele cu motoare negre pe benzina, de W116 280SE si W126 280SE. S-a mai discutat subiectul, dar treaca...

    Comment


    • #3
      Ce simplu e pentru tine amice! Daca maine fac operatiunea asta eu tot nu inteleg ce trebuie sa urmaresc dupe mecanic! Ce inseamna primul tronson de cardan? Include si diferentialul? Si mai exact ce operatiuni electrice trebuie efectuate? Ce treuie sa mai cumpar odata cu cutia? Cum montez kit de ambreiaj daca pe automata nu exista? Mai bine zi pe cineva care stie sa faca treaba asta fara sa mai intrebe "da' la ce iti trebe' tie asa ceva?" sau "Unde ai mai pomenit asa ceva?". Sau mai bine zis, efectuezi tu operatiunea asta? Nu afecteaza cu nimic grupul fiindca un mecanic (mai bine zis pseudomecanic) zicea ca si grupul trebuie schimbat. Nu sunt eu expert dar cred ca asta mai mult de ulei si filtre nu stia sa schimbe!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Daca imi raspunzi pe tonul asta, nu-mi mai pierd timpul sa itzi dau un raspuns. Dupa ce ca habar n-ai din ce se compune mashina pe care o ai sub cur, ma mai si iei de sus... Sa-tzi raspunda de acu incolo pulea spataru la intrebari. La mine te-ai lins pe bot.

        Comment


        • #5
          Ok dok! Acu' ca sunt liber si pot comunica din nou voi incepe prin a-mi cere scuze daca tonul dialogurilor mele este iritant. Multi imi spun asta...dar cei ce imi spun nu ma cunosc. Nu am vrut sa aduc ofense nimanui pe acest forum! In nici un caz tzie. Inca odata scuze daca am folosit o exprimare ofensatoare, tzie si tuturor celor cu care am comunicat! Pur si simplu fiecare are stilul propriu de a comunica...asa cum fiecare are savoarea lui in exprimare. Multumesc!
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            De ce ai renuntat la cutia hidramata?Ce ai facut cu ea?

            Comment


            • #7
              E pe masina cutia. Merge mai bine ca noua. Dar mi se pare mult mai natural sa ai cutie manual. Plus ca asta poate fi in 5 iar cea automata e in 4. Inca nu m-am apucat de schimbare fiindca dupa cum bine observi nu am suficiente informatii despre asta.
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by Demiurgos View Post
                E pe masina cutia. Merge mai bine ca noua. Dar mi se pare mult mai natural sa ai cutie manual. Plus ca asta poate fi in 5 iar cea automata e in 4. Inca nu m-am apucat de schimbare fiindca dupa cum bine observi nu am suficiente informatii despre asta.
                Daca o schimbi si vrei s-o dai,anunta-ma.
                Cat priveste schimbarea propruizisa,fa rost de elementele pe care le-a insirat Dock si du-te cu ele, impreuna cu masina la mecanic, ca se descurca el acolo.Spun asta fiindca am vazut din alte posturi de-ale tale ca nu prea te pricepi si nici nu te bagi la DYS, si sa incepi tocmai cu schimbarea cutiei ,e un pic prea ambitios.
                Last edited by bulgaru; 11-02-2008, 13:34 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Alta volanta corespunzatoare, tot kitul de ambreiaj (care la automate nu exista...), pedalier, selector si tije aferente, primul tronson de cardan si mici modificari la electrica. Merge cutie cu 5 de W123, in afara de cele cu motoare negre pe benzina, de W116 280SE si W126 280SE. S-a mai discutat subiectul, dar treaca...
                  Deci nu e necesar sa schimb diferentzialul si nici grupul? Fiindca am mai auzit si asta. E vre-o difentza intre cutiile care le-ai enumerat? Adica e una mai buna ca alta? Care o recomanzi? Multumesc!
                  http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                  Comment


                  • #10
                    Diferentzial sau grup e tot o laie. Oricare dintre cutii e foarte buna.

                    Comment


                    • #11
                      Asa e cum spune Dok !!!! Asculta-l ca stie ce spune ! Nu este chiar o treaba simpla , e ceva de munca dar cu putine cunostinte de mecanica si cu ambitie se poate rezolva. Deci , incepe intai rind prin a procura piesele enumerate de Dok apoi cauta pe cineva care a mai facut asta fiindca treaba nu-i chiar atat de simpla ( in sensul ca trebuiesc montate elementele care la tine nu sunt ) si aici pomenesc de pedalier ( care nu se schimba chiar usor ), pompa de ambreiaj , kit-ul de ambreiaj ( disc de ambreiaj , placa de presiune , rulment de presiune ) volanta care difera , primul tronson de cardan ( partea care intra in cutie ) . Dupa ce ai toate piesele enumerate mai sus poti discuta despre ce mai este de facut.... In ceea ce priveste " sa stiu ce sa urmaresc la mecanici " atata timp cat nu ai niste cunostinte elementare sau cat timp nu vrei sa ti le insusesti deja n-are sens fiindca nu stii ce sa urmaresti ......Eu am facut asa ceva ( am transformat un 240d manual in 230 e benzina cu cutie automata ) , au fost cateva zile bune de munca dar cu atentie , rabdare si un pic de pricepere s-a rezolvat... Mai trebuie sa iei in considerare si partea materiala , vezi fa un calcul sa vezi daca "se merita" ... Bafta multa ....

                      Comment


                      • #12
                        Readuc subiectul in atentia membrilor. Cine doreste cutia hidramata de 300 TDT si e dispus sa faca schimbul de care se vorbeste, adica sa monteze alta manuala, il rog sa ma contacteze pe privat.
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          as dori si eu sa fac o aceeasi operatiune dar vreau sa stiu mai exact de ce piese am nevoie cineva a zis si de instalatia electrica(toatasau numai o anume parte)!de ce e nevoie si de ea?daca stiti si la ce cost o sa duca!va rog un sfat ceva!multumesc si sa auzim numai de bine !Flavi

                          Comment


                          • #14
                            o cutie 4x4 sau trafctiune doar fata as putea gasi?Are cineva asa ceva??

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DavioForce View Post
                              o cutie 4x4 sau trafctiune doar fata as putea gasi?Are cineva asa ceva??
                              Cutie pentru tractiune fatza la Mercedes ?!?!?
                              Doar de la A-clase...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF