Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme oprire motor la Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme oprire motor la Cobra 300D

    Alte probleme, alt thread.
    Asadar, uneori cand vreau sa opresc motorul, rasucesc cheia de contact in pozitia inchis dar motorul nu se opreste. Am observat ca daca ridic putin pedala de acceleratie cu piciorul, atunci motorul se opreste.
    Intrebarea mea este: Care este cauza acelor opriri defectuoase si de ce atunci cand ridic pedala de acceleratie se opreste?
    In rest, pedala de acceleratie merge bine. N-am constatat sa agate sau sa ramana blocata. Cineva mi-a zis ca oprirea la Diesel se face prin intermediul unei valve.
    Va rog ajutati-ma sa rezolv problema asta.

    Azi mi-a zis cineva ca este o problema de la decompresor.
    Asa sa fie?
    Last edited by doktor4carz; 10-10-2007, 09:16 AM.
    flaX1k : home

  • #2
    Baga primele 8 cifre din seria shasiului, ca sa vedem daca e diesel originala de la mama ei.

    Comment


    • #3
      Doc: sa inteleg ca am o problema grava?
      flaX1k : home

      Comment


      • #4
        Pune tu seria aia si itzi zic eu dupaia...

        Comment


        • #5
          M-am uitat pe sasiu si pe placuta erau stantate urmatoarele numere (ordinea si aranjarea numerelor este exacta):
          8140937 0 4H
          123130 10
          466 591 812
          Sper ca le-am citit bine pentru ca era noapte afara si le-am citit la lumina lanternei.
          Pe o alta placuta aflata la cativa centimetri mai in stanga de prima era numarul: 10 102747
          Acum, nu stiu care numar te intereseaza. De aceea le-am pus pe toate, chiar daca habar nu am ce reprezinta fiecare in parte.
          Last edited by Flax1000; 10-11-2007, 04:55 AM.
          flaX1k : home

          Comment


          • #6
            Bun. E 300 dizel de la mama ei, asta ma interesa. Daca ar fi fost dizelizata, exista posibilitatea sa aiba un sistem de oprire a motorului inventat, nu original.
            In cazul asta, e destul de simplu. Saltzi capota, si pe pompa de injectzie exista o capsula, care poate fi plasata ori spre volan (adica in qurul pompei), ori chiar deasupra, linga cele 5 shtutzuri de unde ies conductele care duc la injectoare (asta functzie de tipul de pompa de injectzie pe care il ai). Cert e ca din capsula asta iese un furtun de vacuum. Verifica daca tzine vacuum (adica cu limba...). Daca nu tzine vidul, e clar, trebuie alta.

            Comment


            • #7
              Si io am avut la fel.scoteam cheia din contact si puteam sa ma mai duc,numa ca se bloca volanu,trebuia sa opresc bagand in a 4-a si sa la s ambereaju.Da am schimbat cacareza aia si se opreste pe moment.
              Sa conduci un Mercedes este o placere...

              Comment


              • #8
                Problema mea este asemanatoare. Nu am probleme momentan, adica masina se opreste la cheie. Dar daca ridic capota imediat sub volan am niste furtune bifurcate cu tot felul de furtunase ce pleaca din ele. Mai sunt 2 galbene care pare ca se duc spre interior si inca unul scurt (3 cm) care e introdus in ambele capete in doua iesiri a unui nod. Daca scot unul din capeti pe acel traseu se aspira aer si motorul nu se mai opreste. Ce improvizatie e asta? E normal? Afecteaza ceva sau suprima alte functii? Va rog lamuriti-ma!
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Demiurgos View Post
                  Problema mea este asemanatoare. Nu am probleme momentan, adica masina se opreste la cheie. Dar daca ridic capota imediat sub volan am niste furtune bifurcate cu tot felul de furtunase ce pleaca din ele. Mai sunt 2 galbene care pare ca se duc spre interior si inca unul scurt (3 cm) care e introdus in ambele capete in doua iesiri a unui nod. Daca scot unul din capeti pe acel traseu se aspira aer si motorul nu se mai opreste. Ce improvizatie e asta? E normal? Afecteaza ceva sau suprima alte functii? Va rog lamuriti-ma!
                  Tocmai ai descoperit vacuumul care opereaza inchiderea motorului,a usilor si miscarea farurilor pe verticala.Ca sa nu mai pomenim de servo-frana,directie,ambreaj.

                  Comment


                  • #10
                    Vacuum

                    Directia si ambreiaju n-au nici o treaba cu vacuumu.

                    Comment


                    • #11
                      Problema asta am avut-o si eu ... noroc cu Dok si sfaturile lui. Am montat pur si simplu o alta capsula vacuumatica pe pompa de injectie si merge brici. Pana acum o opream cu o sarma. Dar pentru o capsula de genu asta si cinci minute de munca cu o surubelnita, eu zic ca nu se merita sa improvizezi sarme sau opriri in treapta superioara de viteza. Spor.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am patit asa cu cobra lu socru-miu..dar la mine a fost mai grav, a trebuit sa desfac pompa de vacuumare deoarece era rupta membrana. Am schimbat membrana, numai ca acu dupa vreun an face iar talente. NU m-am uitat la acea pastila de pe pompa, o sa verific.

                        Comment


                        • #13
                          Acum vreun car de luni am avut si eu aceiasi problema....din cate stiu eu pot fi urmatoarele defecte: capsula de vacum de pe pompa de injectie,membrana de la pompa de vacum sau mai exista sub bord in parte soferului tot un fel de capsula de la vacum, daca dai plasticul jos o vei vedea. Mai verifica si furtunurile de vacum de la faruri sa nu fi iesit afara, rezultatul fiind acelasi!
                          1982 Mercedes w123 240D
                          1992 Mercedes w124 200D

                          Comment


                          • #14
                            Daca e sarit de pe undeva un furtun de vacum si vaccumul e cam obosit nu are forta sa opreasca. Incearca sa opresti motorul tinand frana apasata ! La mine asa mergea pana am schimbat pompa de vacum cu totu. Acum am 3 sa fie acolo.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF