Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la sistemul de aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la sistemul de aer conditionat

    Salutare, am ceva probleme la sistemul de AC si daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi sunt binevenite.
    Situatia in momentul de fata este urmatoarea:
    - cand deschid AC-ul, motorul se tureaza putin (cum cred ca e normal) insa compresorul invarte in continuare doar fulia exterioara, nu si centrul acesteia (nu se aude click-ul ala),
    - in spatele farului drept, se afla rezervorul de freon din care iese o sonda (aia anulata) ce deschide ventilatorul radiatorului de freon; am descoperit ca puntea facuta cu acel fir deschide direct ventilatorul; mai mult ca sigur sonda nu functioneaza,
    - compresorul are o singura mufa cu doua gauri pentru doua fire insa amandoua sunt puse in acelasi loc (nu cunosc motivul); am incercat si le-am desfacut, le-am unit fara soclul ala insa nu schimba cu nimic,
    - am mai gasit doua fire cu mufe (alea galbene) care sunt anulate si nu stiu cam de unde ar fi.
    Nu stiu ce as putea face in situatia asta, sa schimb compresorul, este vreun releu sau siguranta ce ar trebui verificata prima data... Precizez ca centrul fuliei la rece se invarte si nu scoate sunete ciudate.
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

  • #2
    Încerc să-ți răspund punctual:
    - butelia din spatele farului este uscătorul, nu rezervorul de freon. Nu există rezervor de freon. Freonul este stocat în tot sistemul de AC, nu într-un anumit recipient (ex: instalația de răcire cu apă a motorului are vas de expansiune - la anumite motoare). Acest uscător ar trebui să aibă ceva ulei la fund.
    - dacă nu-ți pleacă compresorul, ți se pare doar că motorul intră în sarcină. Compresorul ia masa de la șasiu, iar chestia aia din plastic la care-i zici tu ”mufă” (și este de fapt o punte) și ar trebui să aibă 2 fire pe ea prinse cu cele 2 șuruburi, ar trebui în mod normal să-ți ducă plusul la compresor. Din poză așa pare că firul care este prins cu șurub, duce la compresor. Dacă acolo pleacă, fă un test: ia un fir de pe borna ”+” a bateriei și atinge-l de firul acesta. Dacă auzi ”click”, mai mult ca sigur compresorul nu e defect, și ambreiajul cuplează. Dacă se întâmplă acest lucru, mai fă o dată proba cu motorul pornit: acum poate va intra în sarcină.
    După asta mai ai de căutat firul care vine la ”mufa” aia de undeva din bord/tablou de siguranțe/releu, și să-l legi la loc, ca astfel să poți da comanda din butonul din bord.
    - dacă sonda de pe uscător e într-adevăr dusă, nu-ți va cupla ventilatorul. După știința mea, sonda e capsulată pe uscător (poate greșesc, dar am și eu un uscător identic, tot cu o sondă ruptă, și n-am reușit s-o dau jos să văd dacă se poate înlocui - dar poate n-am insitat eu destul, cu frica de a nu rupe ștuțul).
    Buun, dar pe lângă asta ar mai fi multe cauze care să conducă la nefuncționarea sistemului (pe primul loc, bineînțeles, lipsa freonului ; lipsă ulei în compresor, etc). Eu îți recomand să te duci la un frigotehnist care se știe cu AC-urile, și poate mai ai nevoie și de nenea electrician ...

    P.S. Papucii galbeni de la firele din ultimele poze nu au fost puse de neamț, acolo și-a lăsat amprenta altă nație ... Dacă reușești să mergi pe ele, să vezi unde duc ...

    Spor, cele bune !
    Last edited by Levi; 08-28-2014, 20:51 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      butelia din spatele farului este uscãtorul, nu rezervorul de freon. Nu existã rezervor de freon.
      In EPC apare ca ... TANK LIQUID TANK TO CONDENSER




      Originally posted by Levi View Post
      Dupã știința mea, sonda e capsulatã pe uscãtor (poate greșesc, dar am și eu un uscãtor identic, tot cu o sondã ruptã, și n-am reușit s-o dau jos sã vãd dacã se poate înlocui - dar poate n-am insitat eu destul, cu frica de a nu rupe ștuțul).

      Gresit...

      Sonda se poate comanda, deci se poate demonta/schimba...

      In EPC apare ca ... A 000 820 80 10 SWITCH THERMOSTAT TO LIQUID TANK
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema...

        Pentru a nu deschide un nou subiect, postez tot aici fiind vorba de aceeasi problema la acelasi model de masina.

        Problema actuala este urmatoarea:
        1. In instalatie nu exista deloc freon, motiv pentru care tind sa cred ca, compresorul nu cupleaza.
        2. Am incarcat instalatia cu freon la servici insa seful mi-a zis ca tre un gaz special mai vechi, zicea ceva cum ca ar avea un ulei in el... Cu freon in instalatie compresorul a cuplat insa nu racea deloc. In aceasta situatie e posibil sa fie gazul de vina sau nu functioneaza compresorul cum trebuie. Cu acelasi gaz a fost incarcata instalatia de la un ford Galaxy si un Golf 4 care functioneaza perfect (AC-ul).
        3 E posibil ca din cauza ca fostul proprietar a folosit (a tinut deschis AC) fara gaz in instalatie sa se fi defectat compresorul?

        Multumesc.
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • #5
          De ulei stiam insa de gaz nu am auzit.

          Instalatia a fost verificat/testat?

          La incarcarea instalatiei cu freon, instalatia a fost aerisita?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Termenul de gaz e folosit ca sinonim pentru freon, a se intelege acelasi lucru. Instalatia a fost vidata inainte de incarcare iar pe barometrele alea nu indica vreo pierdere de presiune nici macar dupa o perioada destul de lunga de timp. Curiozitatea cea mai mare e daca, compresorul functioneaza sau nu (daca se poate da un raspuns din descrierea de mai sus) si daca nu, exista vreo alta metoda prin care poate fi verificat?
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #7
              Un pic off topic.
              La acest model de compresor se poate schimba rulmentul de la fulie sau doar cu totul?

              Comment


              • #8
                Daca retin bine aminte, in EPC apare rulmentul separat...(sper sa nu gresesc).
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Din cele spuse de tine, instalatia ta folosea R12. Acest refrigerant nu se mai fabrica de multi ani. Inlocuitorul lui este R134, cu conditia ca uleiul din conpresor sa fie inlocuit, filtrul uscator deasemeni inlocuit si spalata sau curatata instalatia. Uleiul pentru R12 este unul mineral. Cel pentru R134 este unul sintetic sau full-sintetic. Pentru ca nu ai facut schimbul uleiului, filtrului si curatarea instalatiei de uleiul mineral, acest ulei in contact cu R134 sa inspumat si in consecinta ai distrus compresorui.
                  Recomand inlocuirea compresorului cu unul bun, deasemeni inlocuirea filtrului uscator cu unul nou, curatarea (spalarea instalatiei). Numai dupa aceste operatii poti introduce R134 fara probleme si garantat va functiona.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nora-marian View Post
                    Recomand inlocuirea compresorului cu unul bun

                    Nu este nevoie...se poate gasi kit de reparatii daca e cazul!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nora-marian View Post
                      in consecinta ai distrus compresorui.
                      Recomand inlocuirea compresorului cu unul bun, deasemeni inlocuirea filtrului uscator cu unul nou, curatarea (spalarea instalatiei). Numai dupa aceste operatii poti introduce R134 fara probleme si garantat va functiona.
                      Multumesc pentru raspuns si informatii. Vad ca stii ce vorbesti si voiam sa te intreb daca este vreo metoda prin care sa pot verifica compresorul intrucat dupa ce am bagat freon in instalatie si am facut proba, am vazut ca nu functioneaza si imediat am golit instalatia. Nu a functionat mai mult de 4-5 minute cu acel gaz in instalatie, atat cat s-a facut proba. Colegul mer_se280 mi-a dat o solutie ''babeasca'' pe care o voi incerca: sa scot conductele si sa rotesc de fulie dupa ce am alimentat compresorul al 12V, timp in care sa tin degetele pe capetele de conducta ce ies din compresor. Daca, compresorul functioneaza atunci un deget va trebui sa fie tras inauntru iar celalalt sa fie impins.
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Nu este nevoie...se poate gasi kit de reparatii daca e cazul!
                        Pana acum nu am auzit de un chit de reparatie a pistoanelor compresorului.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Inca ceva: habar n-am ce ulei se foloseste, unde se baga, cat, care este filtrul uscator.... Am cautat pe forum insa ori nu am cautat cum trebuie ori nu se gasesc aceste informatii.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lucian_kel View Post
                            Multumesc pentru raspuns si informatii. Vad ca stii ce vorbesti si voiam sa te intreb daca este vreo metoda prin care sa pot verifica compresorul intrucat dupa ce am bagat freon in instalatie si am facut proba, am vazut ca nu functioneaza si imediat am golit instalatia. Nu a functionat mai mult de 4-5 minute cu acel gaz in instalatie, atat cat s-a facut proba. Colegul mer_se280 mi-a dat o solutie ''babeasca'' pe care o voi incerca: sa scot conductele si sa rotesc de fulie dupa ce am alimentat compresorul al 12V, timp in care sa tin degetele pe capetele de conducta ce ies din compresor. Daca, compresorul functioneaza atunci un deget va trebui sa fie tras inauntru iar celalalt sa fie impins.
                            Nu este nevoie sa pui compresorul la o sursa de 12V. Numai modelele noi trebuiesc alimentate (cele care se invart tot timpul, cele fara ambreaj) Se poate invarti cu mana. Se simte o oarecare compresie cand invarti axul compresorului, adica centrul lui (ambreajul). Trebuie doar sa te asiguri ca ai ulei suficient in compresor. Dar cel mai bine, da compresorul jos, golestel de ulei intru-un pahar. Daca dupa decantarea uleiului in pahar gasesti la fund span, este clar ca acel compresor este compromis. Daca nu cumpara niste ulei frigorific pentru R134 si introdu in el circa 200 gr. si monteaza-l la loc. Pistoanele compresorului sunt fara segmenti, sunt monobloc. Nu ignora restul operatiilor spalarea instalatiei si inlocuirea filtrului.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nora-marian View Post
                              Nu ignora restul operatiilor spalarea instalatiei si inlocuirea filtrului.
                              Filtrul este cumva butoiasul ala din spatele farului drept? Eu stiam ca ala este rezervorul de freon, altceva pe instalatie nu stiu sa fie care sa semene ca un filtru si din cate stiu ala e sudat pe conducte (asa e la focusul meu), nu stiu daca poate fi schimbat. Iar instalatia se spala.... cum? pun la un capat un furtun cu apa sub presiune si las sa curga prin instalatie? (asta mi-a venit in cap).
                              Multumesc pentru raspunsuri.
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF