Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie de raporte viteze blocata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de raporte viteze blocata

    Salut
    Am si eu o problema apropo de cutia de viteze cu 5 rapoarte cat o fost timpul cald nu am avut probleme cu ea dar acu ca sa racit iar temperatura exterioara a scazut am costatat cu stupoare ca, nu mai intra an nici o viteza cand este pornit motorul... cand este motorul orit intra cu un deget an viteza ...ma poate lamuri cineva de unde este defectiunea ? se poate defecta stand pe loc? are vreo legatura uleiul din cutie, anca nu este schimbat ... ambreiajul se poate regla de undeva? din cate stiu are ambreaj hidraulic...Multumesc anticipat.
    Last edited by doryaniss; 11-27-2013, 10:52 AM.

  • #2
    Salut ! .

    Aici poti vedea cum functioneaza ambreiajul .



    Nr 8 este "pompa centrala" si este actionata de pedala din cabina masinii . Nr 6 este cilindrul care actioneaza efectiv ambreiajul si il gasesti montat chiar pe cutia de viteze .

    Le iei la control , incepand cu lichidul de frana din rezervor si continui sa vezi daca cilindrul de pe cv . functioneaza .

    Daca nu ai schimbat niciodata uleiul din cv . , nu stiu ce mai astepti .

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns am sa ancep negresit cu pompa centrala si daca tot nu functioneaza voi schimba si cilindrul de la cutia de viteze.

      Comment


      • #4
        Stie cineva cum se face aerisirea la ambreiajul hidraulic ? banuiesc ca este precum la sistemul de franare cu nipruri ceva dar nu sunt sigur ....si unde este locatia pentru aerisire?

        Comment


        • #5
          Am vorbit cu un mecanic batran care ma ajutat sa aerisesc ambreiaj hidraulic la w123 300 TD si uite care o fost operatiunea exact cum am furat-o de la dansul pentru cei care au sau vor avea asfel de problema in viitor...
          Dar uite cum a facut mosul,
          Toate au doua pistoane....(pompa centrala sub pedala de ambreiaj, fiind actionata de catre pedala de ambreiaj SI - piston secundar sau receptor. Acesta este atasat pe carcasa cutiei de viteze inainte ca lichidul sa intre in capatul pistonului este montat un nipru ( arata ca si aerisitorul de la frane.) pe aici se va elibera aerul din sistem.
          - Incepem prin a ne asigura ca nivelul lichidului de frana este peste nivelul maxim( lichidul de frana este folosit si pentru sistemul ambreiajului).
          Daca nu e asa adaugam lichid .
          - Scoatem capacul de cauciuc de pe nipru aerisitor
          - atasam un furtun pe capatul niprului aerisitor pe care il introducem intr-un borcan de sticla transparent pe jumatate plin cu lichid de frana.
          - se apasa de cateva ori pedala de ambreaj dupa care o tinem apasata.
          - deschidem niprul aerisitor si lasam sa curga lichid din sistem dupa care se repeta operatiunea, iar noi mai aerisim pana cand nu se mai vad bule de aer in lichid. Atentie ca nivelul lichidului de frana sa nu scada sub nivelul admis.
          - cand nu se mai vad bule de aer inchidem niprul aerisitor si verificam functionalitatea ambreiajului.
          Daca nu iese din prima nu fiti decurajati si am facut rost de un capac de recipient de lichid de frana l-am gaurit si i-am atasat o mufa (tata) de la un cuplaj rapid de aer comprimat.
          Ideea acestei operatiuni e sa introducem aer sub presiune in recipientul in care se afla lichidul
          de frana cu ajutorul careia vom forta aerul sa iasa din sistem.(am aflat cu acesta ocazie ca,sistemul ambreiajului nu permite presurizarea lichidului ca si in cazul sistemului de franare, atunci cand se efectueaza aerisirea)
          La acest pas puteti sa folositi si alte metode pt a inroduce aer sub presiune in sistem: Ex pompa de umflat roti, compresorul de la frigider, aer de la roata masinii dvs etc.
          - ne asiguram ca lichidul este peste nivelul maxim
          - se apasa pe ambreiaj
          - introducem aer sub presiune in sistem
          - oprim introducerea aerului in sistem
          - deschidem aerisitorul si lasam sa iasa lichid
          - repetam operatiunea pana cand nu mai iasa aer din conducta
          si pedala de ambreiaj s-a "intarit"

          Succes .
          Last edited by doryaniss; 11-30-2013, 16:26 PM.

          Comment


          • #6
            Felicitari pentru prezentarea modului in care se aeriseste sistemul hidraulic care actioneaza ambreiajul ! .

            Sa intelegem ca CV . nu mai functiona "brusc si dintr-o data" pentru ca avea aer in sistem ? .

            Comment


            • #7
              Salut

              Originally posted by nstoe View Post
              Felicitari pentru prezentarea modului in care se aeriseste sistemul hidraulic care actioneaza ambreiajul ! .

              Sa intelegem ca CV . nu mai functiona "brusc si dintr-o data" pentru ca avea aer in sistem ? .
              Multumesc mult nu mai functiona din cauza pompei centrale de ambreaj defecta am schimbat-o si am aerisit ambreajul si functiona impecabil pana cand sa blocat dintr-o data din nou si am noul diagnostic cautatorul de viteze din cutie nu este an regula trebuie demontata cutia cu totul si vazut ce obtureaza cautatorul sa selecteze treapta de viteza dorita.... Dimineata daca o pornesc pe liber nu mai intra in nici o treapta daca o pornesc an treapta a 2 de ex ma pot deplasa cu ea ...intra in 3,4,5. are o dereglare ceva la cautatorul de viteze din cutie mi-a spus mecanicul....
              Last edited by cutaresku; 12-02-2013, 22:02 PM. Reason: corect "in cutie", "in regula", NU an cutie, an regula...

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF