Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor arcuri suspensie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor arcuri suspensie

    Mai mult ca sigur ca cineva de aici a dat jos si resintalat arcurile de pe puntea fata de la w123. Intrebarea mea e cum ati facut si ce scule ati folosit.

    Tot citesc prin diverse locuri cum ca trebuie compresor de arcuri, da nu oricare ci doar cel special pt mercedes. Explicatia ar fi ca arcurile ar fi prea puternice si indoaie compresoarele "de jucarie".

    Am cautat si nu gasesc niciunde scula asta. Nu se poate fara ea? Pareri? Idei?

    Multumesc.

  • #2
    Eu am scos cu d-alea "de jucarie",luate din targ,dar crede-ma, ca am muncit de mi-au sarit capacele 2(doua) zile ca sa-l pun la loc!Nu sa-l scoti e o problema,ci sa-l bagi!Il comprimi cat poti cu jucaria (atentie unde agati ghearele,ca sa poti folosii cheia),iar pe urma te mai ajuti de o ranga.Trebuie sa fii atent cand incepi sa-l bagi,la pozitia arcului in raport cu tamponului de cauciuc (sa fie "infiletat" corect pana la capat) si la talerul de jos (capatul sa cada in catare)A,uitasem,iti trebuie si un cric (hidraulic,sau de dacie),ca sa aduci bascula inferioara intr-o pozitie in care sa nu scuipe afara arcul.Mare atentie la ghiare (2 bucati neaparat!) - sa te bazezi pe ele - si la echilibrarea lor cand strangi,ai deaface cu forte care pot sa te raneasca urat de tot.

    Comment


    • #3
      Originally posted by bulgaru View Post
      Eu am scos cu d-alea "de jucarie",luate din targ,dar crede-ma, ca am muncit de mi-au sarit capacele 2(doua) zile ca sa-l pun la loc!Nu sa-l scoti e o problema,ci sa-l bagi!Il comprimi cat poti cu jucaria (atentie unde agati ghearele,ca sa poti folosii cheia),iar pe urma te mai ajuti de o ranga.Trebuie sa fii atent cand incepi sa-l bagi,la pozitia arcului in raport cu tamponului de cauciuc (sa fie "infiletat" corect pana la capat) si la talerul de jos (capatul sa cada in catare)A,uitasem,iti trebuie si un cric (hidraulic,sau de dacie),ca sa aduci bascula inferioara intr-o pozitie in care sa nu scuipe afara arcul.Mare atentie la ghiare (2 bucati neaparat!) - sa te bazezi pe ele - si la echilibrarea lor cand strangi,ai deaface cu forte care pot sa te raneasca urat de tot.
      Prima si ultima data cand eu am asistat la scoaterea arcurilor a fost tot la un W123 in 1992, la service-ul ACR Timisoara, stand pe pardosea in hala comprimat in ghiare, arcul a rupt/indoit ghiarele si a plecat "rachieta" prin hala facand tumbe "timp de 5 minute" , norocul a fost ca nu a lovit pe nimeni. De atunci, eu unul cand vad ca cineva schimba arcuri dispar urgent si foarte departe.

      Originally posted by bulgaru View Post
      Eu am scos cu d-alea "de jucarie",luate din targ,...
      Kamikaze
      Last edited by orca; 08-11-2008, 23:00 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru interventii dar nu prea ma ajuta cu problema mea. Sa ma pun sa folosesc scule "luate din targ" nu ma pun, mai ales dupa ce am citit in o gramada de locuri (unele cu poze cu tot) ce poate face un arc de cobra cu asemenea "jucarii". Poate colegu a avut noroc, eu nu risc.

        Problema e ca trebuie sa schimb amortizoarele. Si in imensa lor gandire cei care au proiectat suspensia au pus unu din suruburile care tine telescopul atat de aproape de "tava" care tine arcul (in partea de jos) incat singura cheie care o pot folosi e o inelara indoita si aia numai pentru un sfert de tura o data. La desfacut nu ar fi problema, dar ma indoiesc ca le pot strange la loc cum trebuie in felul asta. Avand in vedere ca daca ceva cedeaza in zona respectiva sa zicem la 90 km/h ar fi o adevarata "placere" nu ma risc cu manarii.

        Sfaturi? Multumesc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by B.A. View Post
          Sfaturi? Multumesc.
          Poate-ti vine inspiratia de aici...

          Coil Spring Compressor - Page 2 - Mercedes-Benz Club of America Forums
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Pai iti trebuie o inelara cotita speciala,cu numar dublu de dinti sau o tubulara cardanica (sau cum se numeste). Iar la arc, merge cu un teasc de struguri si cu multa sarma groasa. Foarte groasa

            Comment


            • #7
              Hebebühne WDW-Lift, unsere mobilen Hebesysteme für KFZ garantieren mehr Flexibilität im Bereich anheben von Fahrzeugen auf engstem Raum.


              Aceasta este presa.
              Are cineva ?
              Poate cineva sa-mi imprumute ( platesc ) sau chiar sa o cumpar ?

              Comment


              • #8
                Am vazut la cineva comprimand arcul cu chinga din aia cu scripete sau cum dracu i-o mai zice care se foloseste la asigurarea masinilor in timpul transportului. (nu numai la masini)
                A infasurat frumos de doua ori pe spire si cu maneta il comprima foarte usor si sigur !!!

                Comment


                • #9
                  Va dau un sfat:nu va jucati cu arcurile de fata.Am schimbat o gramada si sunt tare periculoase.Pe mine m-a "alergat" unul.trebuie sa ai prese bune.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by codreanu View Post
                    Am vazut la cineva comprimand arcul cu chinga din aia cu scripete sau cum dracu i-o mai zice care se foloseste la asigurarea masinilor in timpul transportului. (nu numai la masini)
                    A infasurat frumos de doua ori pe spire si cu maneta il comprima foarte usor si sigur !!!
                    In acest fel, de comprimat il comprimi, dar problema este cum ii dai drumul incetul cu incetul.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by hobbysat View Post
                      http://www.welt-der-werkzeuge.de/ind...63e09.78208227

                      Aceasta este presa.
                      Are cineva ?
                      Poate cineva sa-mi imprumute ( platesc ) sau chiar sa o cumpar ?
                      Eu nu inteleg la scula asta, cum scoti talerele alea de la capat,cand bagi arcul la locul lui.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bulgaru View Post
                        Eu nu inteleg la scula asta, cum scoti talerele alea de la capat,cand bagi arcul la locul lui.
                        Suportul in care se monteaza arcul nu e demontabil?
                        La Passat am scos de pe caroserie telescoapele cu arcuri cu tot...arcul era gata presat in acel bratz. In cazul asta pentru evitarea riscurilor poti merge la un service sa faca montura...
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Eu am ajutat un prieten sa chimbe un arc la o cobra 300d, pe fata. i s-a rupt arcul si a luat unul de la dezmembrari. Procedeul a fost urmatorul: o ranga lunga peste arc si proptita sub calea ferata. 2 insi s-au lasat pe ea, iar eu am legat spirele comprimate cu sarma de sudura, data in doua. Prinse vreo 3 copci, apoi relax. Iarasi procedeul asta de cateva ori, pana l-am comprimat cat a trebuit. Prins bine arcul in 6-7 copci de sarma si bagat la loc. Prins tot la loc si apoi taiat sarmele. Cred ca nu a durat mai mult de 30 de minute si nu am avut nici un fel de presa, sau mai stiu eu ce scule. Nu zic ca e sigur, dar la noi nu au fost probleme.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by paunionutz View Post
                            Eu am ajutat un prieten sa chimbe un arc la o cobra 300d, pe fata. i s-a rupt arcul si a luat unul de la dezmembrari. Procedeul a fost urmatorul: o ranga lunga peste arc si proptita sub calea ferata. 2 insi s-au lasat pe ea, iar eu am legat spirele comprimate cu sarma de sudura, data in doua. Prinse vreo 3 copci, apoi relax. Iarasi procedeul asta de cateva ori, pana l-am comprimat cat a trebuit. Prins bine arcul in 6-7 copci de sarma si bagat la loc. Prins tot la loc si apoi taiat sarmele. Cred ca nu a durat mai mult de 30 de minute si nu am avut nici un fel de presa, sau mai stiu eu ce scule. Nu zic ca e sigur, dar la noi nu au fost probleme.
                            Interesant,singurul lucru pe care nu-l inteleg e treaba cu calea ferata...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bulgaru View Post
                              Interesant,singurul lucru pe care nu-l inteleg e treaba cu calea ferata...
                              S-a nimerit sa fim langa o sina de tren si fiind un punct fix rezistent sub care sa poti baga varful de la ranga fara probleme, am ales aceasta varianta. Si sa detaliez, la mine in zona este un depozit mare de materiale de constructii, care este aprovizionat si cu trenul (nu am fost pana la gara ). Deci: varful rangii sub sina/punct fix si am facut parghie, peste arc. Nu am mentionat ca pe arc am pus o scandura groasa, pentru a avea o suprafata uniforma de apasare si o comprimare uniforma in acelasi timp.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF