Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turare din senin in relanti

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turare din senin in relanti

    Am cautat peste tot si nu am mai vazut asemenea problema:Fiti atent ce am patit:venind pe E60 de la tara,catre Targu mures cu vreo 120 km/h, pe cand sa intru in localitate, incetinesc si constat ca la 60 km/h ramane blocat,ca pe pilot automat,desi nu am asa ceva.Apas ambreaju sa ii dau a 3-a (din a 4-a)si se tureaza la maxim,pe intervalul cat am lasat ambreajul apasat,apoi eliberandu-l mi-am continuat drumul cu 50 la ora in a-3a.Ramane tot blocat dar mentine 50 la ora, ca pe pilot automat.II dau o blana si las repede si incepe sa incetineasca,deci s-a eliberat.apoi imi vad de drum,dau a 4-a pe la 90 iau picioru de pe acceleratie si ramane la 90,nici nu urca nici nu coborea viteza.Pun frana fara sa ma ating de acceleratie(ca sa constat daca este tija sau ceva acolo blocat)si s-o si eliberat.Ajung acasa parchez frumos cu 1-a, cand scot la liber iara...se accelereaza la maxim.A doua zii schimb ma uit la tije, tot ung tot dar nimic nu se bloca mergea ca unsa acceleratia.Am umblat vreo 3 saptamani dupa care iara,intro zii mergeam cu 90 lejer si dau sa franez ca era un cacanar cu dacie in fata,in timpu cand am luat de pe acceleratie picioru,miam dat seama ca iara mergea pe "pilot automat".Chiar nu stiu ce poate fii fiindca daca las in viteza cu a 4-a ramane la viteza la care era iar daca scot la liber se tureaza,fapt ce dovedeste ca se tureaza dar nare putere sa mareasca viteza numai daca accelezez.Nu stiu ce poate fii ma tem sa nu fie vreo treaba nasoala pe la injectoare,la pompa sau chiar sa bage gazele pe unde nu trebuie sa fie crapat pe undeva? Masina merge super in rest are totul original, nu a fost umblat adusa in 2001 din germania.Astept parerile voastre cat mai rapid si sper sa rezolv problema.
    Last edited by AlexCobra; 07-09-2008, 20:14 PM.
    Sa conduci un Mercedes este o placere...

  • #2
    Cablul de acceleratie l-ai verificat? Poate are "inceput de sfarsit".

    Comment


    • #3
      Originally posted by florineasca View Post
      Cablul de acceleratie l-ai verificat? Poate are "inceput de sfarsit".
      Da am verificat tot,nu se blocheaza nimic merge ca uns doar la liber se tureaza ca naiba,mai astept raspunsuri ca tare speriat is sa nu fie ceva nasol
      Sa conduci un Mercedes este o placere...

      Comment


      • #4
        Da si tu date despre masina. E diesel, benzina sa stie lumea la ce sa se gandeasca.
        Last edited by florineasca; 07-09-2008, 23:07 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by florineasca View Post
          Da si tu date despre masina. E diesel, benzina sa stie lumea la ce sa se gandeasca.
          Diesel 240D din 84' n-am avut nici o problema de cand il am , doar claxonul si rezervoru infundat(pe care l-am curatat ulterior,vitezele merg impecabil le schimb cu degetul:P sunt foarte multumit de masina mea dar ma cam sperie aceasta problema
          Attached Files
          Last edited by AlexCobra; 07-10-2008, 12:23 PM.
          Sa conduci un Mercedes este o placere...

          Comment


          • #6
            Aici ar trebui sa-si puna nitel capul la treaba Dok. El le stie pe astea mai vechi cu ochii inchisi.

            Comment


            • #7
              Cablul de acceleratzie de mina nu ramine cumva blocat pe ghidaj ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz View Post
                Cablul de acceleratzie de mina nu ramine cumva blocat pe ghidaj ?
                Deci motorul se tureaza dar daca il bagi in viteza nu are putere sa duca masina numai caca imi bag pucioru in acceleratie intelegi? Am pus si niste poze mai sus^
                Last edited by AlexCobra; 07-10-2008, 12:25 PM.
                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                Comment


                • #9
                  Ei acuma chiar ca nu mai inteleg. Se tureaza si cand e bagata intr-o viteza si masina nu fuge? Astai simptom de disc de ambreiaj terminat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by florineasca View Post
                    Ei acuma chiar ca nu mai inteleg. Se tureaza si cand e bagata intr-o viteza si masina nu fuge? Astai simptom de disc de ambreiaj terminat.
                    Nu are probleme ambreaju.Daca apas acceleratia patineaza:|,doar nus e de la motor sau de undeva,ramane ca un pilot automat daca e in viteza.Dar nu creste,viteza ramane acceasi.Daca pun frana cand ma duc,isi da drumu,nu se mai tureaza.

                    Deci sa inteleg ca nimeni nu stie ce poate fii??? e chiar nasoala treaba si ieri am stat la semafor si so turat din senin ,trebuia sa sting motorul.CE mama masii poate avea??? dok sau cineva cu experienta pls post.
                    Last edited by doktor4carz; 07-12-2008, 01:33 AM.
                    Sa conduci un Mercedes este o placere...

                    Comment


                    • #11
                      Orice motor se tureaza daca ii dai "carbuni", da? Bun. Ca sa ii dai "carbuni" trebuie sa apesi acceleratia, da? Bun. Deci chestia numita acceleratie la un moment dat, dintr-un motiv necunoscut, ramane intepenita. Am presupus cablul. Bun . Sa zicem ca nu e cablul.
                      M-am uitat intr-o poza cu motorul tau. La urmatoarea accelerare in gol, chit ca-ti sar pistoanele prin capota, ridici capota si vezi acceleratia in ce pozitie a ramas si daca poti sa o dezmortesti cu mana. Atunci iti vei da seama si de ce era intepenita. Eventual ii bagi niste ulei in freza ca sa alunece mai usor tija aia care se regaseste la capatul cablului de acceleratie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by florineasca View Post
                        Orice motor se tureaza daca ii dai "carbuni", da? Bun. Ca sa ii dai "carbuni" trebuie sa apesi acceleratia, da? Bun. Deci chestia numita acceleratie la un moment dat, dintr-un motiv necunoscut, ramane intepenita. Am presupus cablul. Bun . Sa zicem ca nu e cablul.
                        M-am uitat intr-o poza cu motorul tau. La urmatoarea accelerare in gol, chit ca-ti sar pistoanele prin capota, ridici capota si vezi acceleratia in ce pozitie a ramas si daca poti sa o dezmortesti cu mana. Atunci iti vei da seama si de ce era intepenita. Eventual ii bagi niste ulei in freza ca sa alunece mai usor tija aia care se regaseste la capatul cablului de acceleratie.
                        OK.Motorul e la relantiv da? ma uit totu e-n regula.stau la semafor linistit si dintrodata, pana la 4500 s-o dus(atata prinde un diesel de w123) so turat de era sa-i sara capacele,acolo,nu mai are cum sa fie cablu sau tijele:|.EXPLICATIA?? nu stiu mi-o dati voi.
                        Sa conduci un Mercedes este o placere...

                        Comment


                        • #13
                          Daca se tureaza ca idiotul, fara sa atingi nimic, inseamna ca regulatorul turatziei pompei de injectzie a crapat. De aici deriva doua aspecte. Ori vii la mine sa tzi-l fac, ori schimbi pompa. Alta solutzie eu nu vad, decit vreuna locala, daca ai pe cineva prin zona sa shtie sa se joace cu pompe de injectzie de Mercedes vechi, ceea ce ma indoiesc. Deci...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AlexCobra View Post
                            OK.Motorul e la relantiv da? ma uit totu e-n regula.stau la semafor linistit si dintrodata, pana la 4500 s-o dus(atata prinde un diesel de w123) so turat de era sa-i sara capacele,acolo,nu mai are cum sa fie cablu sau tijele:|.EXPLICATIA?? nu stiu mi-o dati voi.
                            Acuma m-am lamurit si eu cum se accelereaza degeaba. Pana aici eu am inteles ca se tura sau ramanea turata doar atunci cand o scoteai din viteza. Asa trebuia zis de la bun inceput si sareai peste povestea aia cu pilotul automat. Acum tine seama de ce ti-a zis Dok.

                            Comment


                            • #15
                              Ok,daca nu gasesc pe nime in Tg mures ,atunci imi fac un drum spre bucuresti,dok si te voi contacta mersi de amabilitate ptp toti cei care ati postat pe acest thread.
                              Sa conduci un Mercedes este o placere...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF