Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cu Ambreaju'

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu Ambreaju'

    azi am pornit Mercu' dupa 2 luni de stat .. problema cu electromotoru si bateria ..schimbate ambele ..cand sa apas pe ambreaj acesta se duce pana in fund si nu isi mai revine ...o trag in sus cu mana si sta sus
    deci nu lucreaza deloc .. ce pot sa ii fac?
    are cineva o idee care ar putea fii problema ? pls Help

  • #2
    Verifica nivelul lichidului de frana, s-ar putea sa-l fi pierdut si atunci si sa fi ajuns sub nivelul minim al abreiajului => trage aer => nu mai e ambreiaj.
    Asta ar fi cel mai simplu. Pe urma mai vedem functie de ce gasesti acolo.

    Comment


    • #3
      merci Razvan asa era... desi cand am verificat prima oara cand am apasat ambreaju' era lichid la jumate intre minim si maxim in recipient si de aia m-am panicat
      nivelul minim e notat gresit pe recipient ... parerea mea
      am scos futrunul care intra in recipient si nu a curs nimic
      am pus la loc furtunul , am pus lichid si in manual spune ca trebuie sa scoti aerul
      numai este explicat foarte complicat
      mi-a trebuit ceva timp sa imi dau seama ca trebuie desfacut putin furtunasul din partea de jos al pistonasului acela de langa pedala si apasat pedala de cateva ori sa iasa aerul
      am strans inapoi furtunul si pedala a revenit la normal
      dupa ce am apasat pedala de cateva ori aceasta a mers asa cum trebuie fara alte probleme ba chiar am si rulat un pic si merge struna

      ms inca odata

      Comment


      • #4
        Cu placere!
        Ai scapat ieftin
        Sa auzim de bine ca de necazuri e forumul plin

        Comment


        • #5
          Eu am patit asa da o ramas in fund ambreaju,i-am schimbat semeringu de la pompitza servo de la ambreaj si mere ca ceasu.Citi daca are careva la fel problema
          Sa conduci un Mercedes este o placere...

          Comment


          • #6
            Sa fie doar ghinion !?

            Am ramas -din nefericire si eu cu "caruta-n drum . Pedala udeva pe la jumate , degeaba am ridicat-o cu spitzul sau cu mana . Nu a fost chip sa o conving sa mai lucreze . Ajuns cu chiu cu vai la DON mecanic am constatat ruperea arcului din pompa in doar 4 bucati
            Problema este ca de cateva zile caut nenorocitul ala de arc si nu-l gasesc .
            De aceea apelez la onorabilii colegi pentru rezolvarea problemei si iesirea din kkt asta care ma scoate din sarite
            cu respect si multumiri !

            Comment


            • #7
              De curand am si eu aceiasi problema niste poze modele ceva sau sfaturi cum sa o pot schimba as vrea sa nu apelez la mecanici nu prea am incredere in mana lor de lucru. :-) De curs nu curge da aveam lichid pierdut si acum nu mai face presiune asa nu se mai simte pedala grea .........cum se schimba pistonu sau semering sau ce o fi avand .....................
              Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

              Comment


              • #8
                @Sorel, pe viitor incearca sa folosesti semne de ortografie, ca sa intelegem si noi care este o propozitie, care este o fraza si cand se termina o idee. Este obligatoriu in regulament si se ia ban pe chestia asta.
                Revenind la problema ta: desfaci capacul de sub bord, scoti presurile afara si desupra pedalei de ambraiaj vei vedea poma de ambreiaj. Este prinsa cu 2 suruburi de 6 (sau cat or fi, se desfac cu cheia de 10), are furtunul care vine de la bidon si inca o conducta, care merge la pompa de pe cutia de viteze si tija care este prinsa pe pedala si este bagata prin fortare, deci iese in acelasi fel. Deci: desfaci suruburile cu cheia de 10, conducta, furtunelul, scoti tija si gata. Apoi, te uiti la baza tijei si vezi o siguranta, pe "gura" pompei, pe care o desfaci cu cun cleste de sigurante (cel cu varful ascutit). Dupa ce ai scos siguranta, ies toate piesele afara.


                @baciudibaciu 0769128130 - Geo la Piata Chirigiu, 0722704816 Valerica la Pieptanari, 0722171330 - Catalin in Colentina, sau Doktoru, care nu prea raspunde la telefon. Suna-i si intreaba, ca mai mult ca sigur au un arc, sau in cel mai rau caz, o pompa cu totul, care sh nu costa mai mult de 70-80 lei

                Comment


                • #9
                  Ms , sa vad zilele astea cand e frumos daca ii dau de cap .
                  Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am avut aceeasi problema cu ambreaju si a trebuit sa schimb pompa cu totul. Mi-a zis cineva sa nu mai tin piciorul pe ambreiaj la semafor, pentru ca asta mananca ambrejul, incepand de la pompa pana la disc.
                    Bafta
                    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                    MB W123 300D - 1982
                    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                    [B]

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      Am o problema cu ambreajul.Pedala e libera cam trei sferturi din cursa si se actioneaza pe ultimii 2 cm pana la podea.Aceasta simptoma a inceput de ieri cand ambreajul se actiona cam de la jumatatea cursei.In momentul de fata sunt la cca 40 km de casa si vreau sa ajung ok la destinatie.Se poate face ceva pana o duc la mecanic ?

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Am o problema cu ambreajul.Pedala e libera cam trei sferturi din cursa si se actioneaza pe ultimii 2 cm pana la podea.Aceasta simptoma a inceput de ieri cand ambreajul se actiona cam de la jumatatea cursei.In momentul de fata sunt la cca 40 km de casa si vreau sa ajung ok la destinatie.Se poate face ceva pana o duc la mecanic ?
                        Bagi in viteza a 2-a cu motorul oprit si apoi dai la automat ,o sa faca ca un tractor sau mai urat si va pleca.Prin urmare vei merge cu a 2-a mult si bine.
                        Mai sunt indivizi pe aici care merg si fara ambreiaj (la cutia manuala), dar nu iti recomand pt ca strici sincroanele la cutia de viteze .
                        Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                        Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                        Comment


                        • #13
                          Cand e oprit motorul pot sa bag in orice viteza,in mers nu prea mai merge.Vreau sa stiu in primul rand care ar fi cauzele si ce ar trebui sa fac sa ajung "decent" acasa folosindu-ma de toate vitezele.

                          Comment


                          • #14
                            Pornesti in vitezea a 2-a (o bagi in viteza a 2-a si dai la automat ) si pe urma schimbi in viteza superioara (turezi motorul pana pe la 3000 rpm si exact cand iei piciorul de pe pedala de aceleratie si masina incepe sa decelereze, schimbi in treapta superioara).

                            Ps: nu stiu daca o sa reusesti sa dai a 5-a dar pana la a 4-a merge sigur (la orice masina care are cutie manuala)
                            W202, C180 elegance, 1995

                            Comment


                            • #15
                              Pornesti in vitezea a 2-a (o bagi in viteza a 2-a si dai la automat ) si pe urma schimbi in viteza superioara (turezi motorul pana pe la 3000 rpm si exact cand iei piciorul de pe pedala de aceleratie si masina incepe sa decelereze, schimbi in treapta superioara).

                              Ps: nu stiu daca o sa reusesti sa dai a 5-a dar pana la a 4-a merge sigur (la orice masina care are cutie manuala)
                              _____________
                              Total gresit ,o sa rupi cutia de viteze si multe altele , pune mana si da jos pompa de ambreiaj cu o keie de 10-11 si una de 12-13, este linga pedala de ambreiaj si schimba-i garniturile, sau in cel mai rau caz sa nu ai rupt arcul din ciclindru, vezi ca se potriveste arcul de la pompa de frina de la Dacie, am pus eu unul se potriveste si merge si in ziua de azi, sau pune alt cilindru receptor second hand de pe o masina care e pe la dezmebrari,... apoi completeaza lichid si fai citeva zeci de pedale pina incepe sa se intareasca,porneste motorul si incearca sa debraiezi -vezi cum intra in vitezesi cum pleaca de pe loc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF