Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Urgent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent

    salutare;
    Dupa pornirea masini am observat scurgeri de apa pe la orificiul din dreapta jos la blocul motor,acolo are un capac sau ceva de genu. Masina nu am mai fost pornita de vreo 2 luni, inainte de asta nu aveam aceasta problema. Astept un raspuns, cauza si posibile rezolvari ( nu stiu cum sa rezolv problema asta). Multumesc anticipat!

  • #2
    Originally posted by loki14 View Post
    are un capac sau ceva de genu
    Salutare! La capacele cele rotunde te referi?
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Daca e un capac ca cele din poza pe care o pun mai jos sau ceva asemanator, nu e grav. Ca sa vezi cauza, trebuie scos tot lichidul antigel din motor si desfacut respectivul capac. Intre el si motor e o garnitura care probabil e praf; exista si posibilitatea ca respectivul capac sa fie foarte ruginit pe interior si sa trebuiasca schimbat, cel mai bine vezi cand desfaci. De asemena, iti recomand schimbarea suruburilor care fixeaza capacul (pe cele vechi sa le desfaci cu atentie sa nu se rupa...)


      Comment


      • #4
        Da ma refer la capacu rotun, se facu o fisura aproape de mijlocu capacului si curge foarte rau pe acolo. Stiti cumva de unde pot achizitiona un capac de asta. Multumesc

        Comment


        • #5
          Am facut si niste poze sa aveti ideie mai bn. Eu nu vazui sa aiba vrun surub pe acolo.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Din cate stiu este vorba despre un dop, care se poate inlocui fara nici o problema. Un cod VIN ca sa vedem codul piesei...poate nu este asa de scump si o cumperi noua.

            Cine stie, poate daca cumperi din dezmembrare nu o sa tina!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Ce se vede in poze , este dopul antiinghet, care protejeza blocul motor sa nu crape iarna , in caz ca a inghetat antigelul sau apa ; sau a ruginit si a crapat din cauza de varsta inaintata .
              Se gaseste la magazin , nu la sh .



              Daca va trebui sa dai pompa de injectie jos , documenteza-te temeinic cum montezi pompa + distributia la loc ( adica , "cum tragi motorul la punct" ). Au mai patit-o si alti colegi .
              Daca nu , ai scapat ieftin .

              Comment


              • #8
                K, Multumesc

                Comment


                • #9
                  sa ne anunti , si pe noi cum merge cu inlocuitul , ala merge schimbat fara sa dai pompa jos din cate vad eu . am patit-o si eu , nu e foarte greu de pus inapoi .bafta

                  Comment


                  • #10
                    Dar aveti ideie cum pot sa il dau jos usor(ma refer sa fac gaura mai mare si sa bag ceva sa il trag afara, stiti cumva iese greu?).

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by loki14 View Post
                      Dar aveti ideie cum pot sa il dau jos usor(ma refer sa fac gaura mai mare si sa bag ceva sa il trag afara, stiti cumva iese greu?).
                      Ideia nu este rea dar mare grija cand ii faci o gaura mai mare sa nu cumva sa se dezintegreze (daca este foarte ruginit) si sa iti intre bucati din dop in interior...si dupa aia vezi tu chinuiala pana o scoti...(ma gandesc ca nu o sa fie nevoie).

                      Bafta in continuare!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Am incercat aseara si nu am reusit, sa vad ce fac astazi. Comandai si capacu ramasa ca maine sa ma duc sa il ridic.

                        Comment


                        • #13
                          Suna-l pe diesel_mb , poate iti spune cum a reusit el .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by loki14 View Post
                            Dar aveti ideie cum pot sa il dau jos usor(ma refer sa fac gaura mai mare si sa bag ceva sa il trag afara, stiti cumva iese greu?).
                            Sunt doua metode :

                            1 - Elegant - asteapta 10 secunde



                            2 - Barbateste - ciocan , shurubelnita si patent



                            Dopul nou , il bati usor cu ciocanul , de jur imprejur , ajutandu-te de un lemn , ca sa nu-l mutilezi .

                            Bafta , si sa ne spui cum a mers operatiunea ! .

                            Comment


                            • #15
                              In final am reusit sa scot capacu fara sa dau pompa de injectie jos. Am luat o teava am taiat-o putin la cap ca sa imi intre bine la capac si am batut in ea pana mi la scos afara. Acum ramane decat sa il montez pe care l-am cumparat. Multumesc inca odata pentru sfaturi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF