Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Electromotor belea

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Electromotor belea

    Bine am zis ca ma descurc dar se pare ca . Deci , problema : start the engine ,merg bla bla bla , ajung la destinatie, stop the engine .rezolv ce am de rezolvat ,urc in masina pun contact si ....nimic.Deschid capota ,fac un mic contact direct pe electromotor ,inapoi in masina , incalzire bujii si porneste. Normal daca opresc se reia povestea de la capat. Deci ,pareri ? Probleme cu bendix / schimbat DIN NOU electromotorul ?

  • #2
    Vezi sa nu fie o masa nasoala, ca trebuia sa ai probleme si cu motorul rece nu numai dupa ce mergi cu masina. Sau ai si cand e rece?

    Comment


    • #3
      Periile de la electromotor !
      MB 380SE 2.6

      Comment


      • #4
        electromotor

        Originally posted by sdumitru View Post
        Bine am zis ca ma descurc dar se pare ca . Deci , problema : start the engine ,merg bla bla bla , ajung la destinatie, stop the engine .rezolv ce am de rezolvat ,urc in masina pun contact si ....nimic.Deschid capota ,fac un mic contact direct pe electromotor ,inapoi in masina , incalzire bujii si porneste. Normal daca opresc se reia povestea de la capat. Deci ,pareri ? Probleme cu bendix / schimbat DIN NOU electromotorul ?

        1. verifici daca(ii dai o cheie) , cu contactul pus ai tensiune la electromotor
        daca nu ai se intampla ceva in contactul de la bord ...???nu se lipesc doua pastile

        2.daca ai tensiune ,..inseamna ca electromotorul are ceva si atunci mergi mai departe.
        3.incerci cateva lovituri miloase de ciocan (de lemn) in in diferite parti ale electromotorului poate daca il scuturi isi da drumul.
        4. Daca nici asa nu merge dai electromotorul jos si schimbi carbunii.

        ai grija sa ai la indemana cand schimbi carbunii un set de tubulare 27-30

        ca altfel nu iese treaba buna.


        sper sa fii norocos

        steen

        Comment


        • #5
          Multumesc de raspunsuri si cred ca am ajuns si eu la ideea ca ar fii carbunii de vina. Am mers duminica un pic (10-15 km )si de atunci vad ca porneste fara sa mai fac contact direct asa de des. Intrebare: masina a stat c-am juma de an , sa aiba vreo legatura ? Si inca o chestie.Daca ajunge apa la 85-90 gr nu porneste nici sa o omori ( bateria). Cind a ajuns la 80, ura si drum bun. Ce parere aveti ?

          Am uitat sa spun ca si atunci cind e rece face chestia asta cu electromotorul.
          Last edited by doktor4carz; 06-03-2008, 21:59 PM.

          Comment


          • #6
            Nu stiu ce soi de contact ai facut pe/la electromotor. Problema se localizeaza simplu... un fir din + de la baterie pana la pinul de comanda de pe electromotor (firul ala subtire). Daca se invarte atunci problema e de la contact, daca nu e electromotorul si aici pot fi mai multe probleme. Faptul ca masina a stat poate avea importanta ... mai rugineste, se mai oxideaza ca nu-i noua. Iar treaba cu apa nu mi-e in clar de nici o culoare. Se invarte motoru' da' nu porneste sau nu se invarte electromotoru'? In nici unu din cazuri mie nu imi pare ca are relevanta temperatura.

            Comment


            • #7
              Mai tu ai dat electromotorul jos sa vezi ce-i cu el, de ce circuli asa cu masina?!
              Da-l jos ca iti ia 10 minute sa te vezi cu el pe asfalt, il desfaci tot in 10 minute si acolo vezi foarte usor ce are sau ce n-are!!!
              O pereche de carbuni pregatesti de dinainte, sa-i ai desfaci electromotoru ala ca se da jos extraordinar de usor si gata!!!!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                Danke people for za raspunsuri. Descoperit beleaua. Pur si simplu electromotorul in sine. l-am cumparat de la schrot ( second hand) si omul m-a asigurat ca e de 300 .Din pacate am constatat pe propria piele ca nu tot ce zboara se maninca. Am luat de la un coleg un alt electromotor. Puse una linga alta al meu arata ca un infometat si al lui ca bastanii cu burdihanul mare.L-am montat pe cel cu burdihanul si rezolvat problema. Acu tre sa intru pe vinzari/ cumparari si sa anunt ca...... stiti restul.
                Multumesc ptr toate raspunsurile. Y.O.U Si o gramada de beri .... ne vedem la cumparari
                Last edited by doktor4carz; 06-10-2008, 22:12 PM.

                Comment


                • #9
                  Eu am avut o problema asemanatoare. Ma urc dimineata in masina bucuros ca merg la pescuit (era Duminica) pun contact, tin bujii, dau cheie, pauza...nici car nici mar nici nimic. Deschid capota ma uit ca bou la poarta noua, misc de fire la electromotor, nimic.
                  Si imi trece asa ca chestie prin cap sa ma pun sa desfac firele de la electromotor, alea de sub surub, le dau cu putin smirghel, le pun la loc, pun contact si mere. Asta dupa ce cu o zi inainte am trecut prin niste lacuri pe sosea
                  Ca o mica concluzie, cand e vorba de curent, miscati putin firele, sau incercati sa le curatati.
                  MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                  MB W123 300D - 1982
                  MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                  [B]

                  Comment


                  • #10
                    Eu am patit la fel:ma urc dimineata in masina,dau cheie la bujii nimic... am zis ca so ars becu din bord.Dau la automat nimic.Ma ce-o avea?deschid capota...ma uit la electromotor,si vada ca... bateria nicaieri.Mi-o furat-o tiganii,da amrecuperato,a 2-a zii era la fier vechi,Bosch cu garantie era bateria.
                    Sa conduci un Mercedes este o placere...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by AlexCobra View Post
                      Eu am patit la fel:ma urc dimineata in masina,dau cheie la bujii nimic... am zis ca so ars becu din bord.Dau la automat nimic.Ma ce-o avea?deschid capota...ma uit la electromotor,si vada ca... bateria nicaieri.Mi-o furat-o tiganii,da amrecuperato,a 2-a zii era la fier vechi,Bosch cu garantie era bateria.
                      Adica vrei sa zici ca tiganii trag la bosch ? , ca si eu din aia am.Prin ce zona stai?
                      Ontopic: treburile astea cu electromotoru is nasoale.Trebe sa ai contacte foarte bune, mai ales pe firele groase si la bornele bateriei.Orice contact imperfect implica mari pierderi de tensiune si atfel electromotoru nu mai invarte. Curatati de oxizi si rugina orice contact de pe calea de alimentare.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by AlexCobra View Post
                        Eu am patit la fel:ma urc dimineata in masina,dau cheie la bujii nimic... am zis ca so ars becu din bord.Dau la automat nimic.Ma ce-o avea?deschid capota...ma uit la electromotor,si vada ca... bateria nicaieri.Mi-o furat-o tiganii,da amrecuperato,a 2-a zii era la fier vechi,Bosch cu garantie era bateria.
                        Asta chiar e tare, m ie au incercat sa mi fure coada de randunica pe care am dezmembrat o, cu totul, a iesit un vecin sa i intrebe de sanatate, seara i am dat rotile jos sa nu mai am surprize!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by claub79 View Post
                          Adica vrei sa zici ca tiganii trag la bosch ? , ca si eu din aia am.Prin ce zona stai?
                          Ontopic: treburile astea cu electromotoru is nasoale.Trebe sa ai contacte foarte bune, mai ales pe firele groase si la bornele bateriei.Orice contact imperfect implica mari pierderi de tensiune si atfel electromotoru nu mai invarte. Curatati de oxizi si rugina orice contact de pe calea de alimentare.
                          Targu Mures,un cartier numit rovinari ,pe unde mai circula aurolaci si alti excroci.Noroc ca nu mi-au zgariat masina,nu mi-au stricat yala si mi-am recuperat bateria:P.
                          P.S:tu de unde esti??
                          Last edited by AlexCobra; 07-11-2008, 23:20 PM.
                          Sa conduci un Mercedes este o placere...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AlexCobra View Post
                            Targu Mures,un cartier numit rovinari ,pe unde mai circula aurolaci si alti excroci.Noroc ca nu mi-au zgariat masina,nu mi-au stricat yala si mi-am recuperat bateria:P.
                            P.S:tu de unde esti??
                            offtopic: prin zona aia am stat si eu pana acu vreun an jumate.Am un id de mess la detalii sa nu mai "murdarim" topicu asta.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #15
                              Atentie si la firul de masa dintre motor si caroserie. M-i s-a intamplat sa se rupa, de vreme, si sa caut zile intregi de unde vine baiu, pana am descoperit ca firul acela (impletit) nu are contact. Nu-i cazul tau, dar poate ajuta altuia...
                              Last edited by florineasca; 03-25-2009, 22:25 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF