Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w123 cu motor de 280 i Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In cateva plinuri se duce motorina aia ...

    Comment


    • #17
      w 123 E280 i Diesel

      Originally posted by shadow View Post
      In cateva plinuri se duce motorina aia ...
      asa m-am gandit si eu . deja a inceput sa se stabilizeze...

      toata stima
      steen

      Comment


      • #18
        Reglajul de amestec e bun ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Reglajul de amestec e bun ?
          Am incercat sa reglez amestecul la capul de injectie ,dar cu toata osteneala ,trebuie sa recunosc ca nu prea stiu cum ..???. am bagat imbusul ala ,am desfacut surubelul ,dar...nu se regleaza nimic,e doar un surub cu imbus,si saiba de cupru care etansaza o gaura ..(cel din capul de injectie),daca il rotesc spre stg.nu mai etansaza ,spre dr.se blocheaza in saiba de cupru...Teoretic stiu ce face (spre stg imbogateste si spre dr. saraceste...din cate imi amintesc),dar daca rotesc de el nu mai estansaza .
          Asa ca am schimbat capul cu totul...
          O pase...intinde-mi o mana si salveaza-ma din intuneric..???

          steen

          cred ca secretul sta in grosimea saibei de cupru...???

          Originally posted by PaRaDoX View Post
          Daca ii pui benzina slaba la motorul asta, la relanti turatiile variaza, mai degraba zis de la turatia constanta pe care ar trebui sa o aiba scade pana la punctul in care da sa se opreasca si dupa aia iar se tureaza pana la turatia constanta si tot asha, ciclul asta repetandu-se odata la 5 sec. In mers se simte ca nu mai are putere si tre sa accelerezi mai tare. O singura data am pus benzina "luata" de la cineva si cand am vazut cum face sa innebunesc nu alta. Bine ca punesem numa 5 kile, dupa care m-am dus la pompa si am mai bagat 10.

          Acum nushtiu dak simpomele sunt aceleasi. Totusi e motorina bagata intr-un motor pe benzina. . Sper sa nu se fi intamplat nimic rau.
          Ai dreptate ...sint aceleasi simptome...de fapt de aici mi-a venit ideea ca ,desi am golit rezervorul ,a mai ramas motorina ,rezervorul fiind compartimentat...
          dar ar mai fi o poroblema !!!...eu in motorul asta de regula bag benzina fara plumb ...sa fie si de aici vre-o influenta....?

          cu respect
          steen
          Last edited by doktor4carz; 04-10-2008, 09:50 AM.

          Comment


          • #20
            Nushtiu sigur. Oricum cand W123 era facut, benzina fara plumb nu era inca inventata. Deci faza aia ca benzina cu plumb dauneaza si alte kkturi de astea, la Cobre nu se aplica. Acu depinde si de cantitatea de plumb pe care o are benzina, ca na, Suntem in Romania.

            Cat despre cea fara plumb. Intotdeauna mi sa parut ca motorul o inghite mai repede. Din pacate nu prea mai sunt benzinarii care au si benzina cu plumb, si nu am apucat sa fac niste teste, sa vad cum o consuma pe aia cu plumb si cum o consuma pe aia fara plumb.
            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

            Comment


            • #21
              N-are nici pe dracu de la benzina. Eu numai fara plumb bag in ele, si merg de duduie.

              Gaura unde intra imbusul e d-aia acoperita cu shurub sau imbusul intra pur si simplu acolo, fara sa desfaci nici un shurubel ?

              Comment


              • #22
                w123 280 i diesel

                Originally posted by doktor4carz View Post
                N-are nici pe dracu de la benzina. Eu numai fara plumb bag in ele, si merg de duduie.

                Gaura unde intra imbusul e d-aia acoperita cu shurub sau imbusul intra pur si simplu acolo, fara sa desfaci nici un shurubel ?
                nu , nu e acoperita,la distribuitor este capul de injectie care se desface cu cheie de15 si are si garnitura de cupru.In capatul capului de injectie ,pe mijloc mai este un surub cu cap imbus care ar fi pt reglarea amestecului.deci bagi imbusul si rotesti de acest mic surubel .dar acest mic surubel are si el o garnitura de etansare de cupru.l-am desfacut pe asta mic dar nu vad ce regleaza ca iese benzina .ar putea sa regleze doar daca as modifica grosimea saibei de cupru. adica numai asa s-ar duce mai mult sau mai putin.
                steen

                Comment


                • #23
                  Nu la asta din lateral trebuie umblat, ci la cel de sus, ala de e linga distribuitor, care acztioneaza asupra cintarului. La ala umbli, cind stringi ii dai benzina, cind slabeshti ii iei.

                  Comment


                  • #24
                    w123 280 i diesel

                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Nu la asta din lateral trebuie umblat, ci la cel de sus, ala de e linga distribuitor, care acztioneaza asupra cintarului. La ala umbli, cind stringi ii dai benzina, cind slabeshti ii iei.
                    Sa fiu al naibi pai pe ala il stiu ..da ala cred ca are canal de surubelnita ...!!! sa traesti sefe..
                    cand voi rezolva problema voi compune o oda .

                    Steen

                    Comment


                    • #25
                      Daca are shurub in care viri shurubelnitza, il desfaci si bagi imbusu in gaura care se face si reglezi. Mashina e modelul vechi, ar trebui sa aiba shurub de merge cu shurubelnitza. La astea mai noutze, bagi imbusu direct intr-o bucsha cu arc dedesubt ca sa reglezi. N-am acu o poza la indemina, ca itzi aratam exact.

                      Comment


                      • #26
                        w123 280 i

                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Daca are shurub in care viri shurubelnitza, il desfaci si bagi imbusu in gaura care se face si reglezi. Mashina e modelul vechi, ar trebui sa aiba shurub de merge cu shurubelnitza. La astea mai noutze, bagi imbusu direct intr-o bucsha cu arc dedesubt ca sa reglezi. N-am acu o poza la indemina, ca itzi aratam exact.
                        lasa ca acum am inteles...
                        nu uita de plansa bord...

                        steen

                        Comment


                        • #27
                          In ziua cind oi uita eu ceva, vine apocalipsa...

                          Comment


                          • #28
                            Fiti atent,ca tot suntem la subiectu asta,sa nu mai deschid alt thread,exact asa a patit un prieten,care facea taxi cu cobra prin dupa revolutie pana in 2000.Cobra era de 2400 dizel.Mere la benzinarie,ala alimenteaza,pana cand el bea o cafea.Era grabit omu' ca facea taxi.Mere mere,vreo 5 kilometrii si da cu ochii la termometru,apa la 120.Era prea tarziu... opreste,,, constata ca scoate un fum alb ca aburu de nu mai vedea nimic in spate, sii so calat tot motoru.I so topit pistoanele-n motor!Explicatia... simpla o pornit de la benzinarie cu ce mai avea pe conducta si in filtru,motorul fiind cald nu sio dat seama omu ca o inceput sa ii bage benzina,pana cand so supraturat(de la benzina)si so topit pistoanele.

                            Si am patit si io cu un citronel,imi baga ala benzina(motoru era dizel de 1.4 de turatie),ma duc acasa cam 1 km,mank,si dau sa pornesc,din fata blocului sa ma duc la tara.Ma duc 50 de metrii si incepe sa trepideze tot-tot,ma uit in oglinzi,si in spate fum alb cat incape,nu se mai vedea nimic.ma opresc si pe moment mi-am dat seama ca mio bagat ala benzinain rezervor.Trepida ca dracu pt ca benzina facea explozie inainte de PMS motorul fiind cald.Lam tractat cu cobra la benzinarie,l-am speriat pe pompagiu ca il dau la politie si il dau in judecata,so speriat de l-o luat toti dracii(ulterior mi-o facut plinu de benzina,da de prost ce ii ca nu mo putut intreba daca e dizel sau benzinar,ca motorasu de 1,4 de citroen mergea si suna ca un benzinar)mio curatat baietii de acolo rezervoru,am desfacut injectoarele si am dat la automat,leam montat la loc , am bagat motorina(plinu pe banii lui desigur)si am dat la automat,30 de secunde o tot scos fum,dupa care sio revenit la normal,si uite-asa o pierdere de 3 ore si nervi pt un prost de ala benzinarie asa ca mai bine face-tiva voi plinu ca nu sunteti femei si iar daca se baga in seama asigurativa ca va baga motorina,sau benizina.
                            Last edited by AlexCobra; 07-14-2008, 18:38 PM.
                            Sa conduci un Mercedes este o placere...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF