Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w123 cu motor de 280 i Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w123 cu motor de 280 i Diesel

    salut ! Azi am fost sa bag benzina de la peco ,am tras masina la pompa si intre timp m-a sunat cineva pe mobil.Eu de regula merg prin oras cu un mic fordulet ,diesel.Acum am tras MB 280 E si i-am spus fetei sa-mi bage de 50 ron.
    Fiind la diesel fata a bagat motorina .Am platit ,m-am urcat in masina si am plecat.Acum urmeaza intrebarea de baraj...voi asculta parerile si la final voi spune care se apropie de relitate.Cum credeti ca s-a comportat masina ???
    Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva si stiti cum e cand apare o asemenea problema ...!Cred ca in rezervor mai aveam 7 l de benzina ..
    De asemeni as fi curios ce ati face voi in asemenea situatie...?

    frunza verde ca mararu,
    a patit-o benzinaru.
    steen

  • #2
    Vrei sa zici ca a mers motorul cu amestecul asta?
    1988 300TD

    Comment


    • #3
      repede.. desfa capacul din portbagaj de la rezervor si scoate toata motorina din el.. risti sa iti faci praf motorul..
      cred ca a mers ca dracu. .bine n-avea cum sa mearga.. de 50 ron inseamna vreo 13 litri gen ,nu-i asa? pe acolo
      ar trebui batuta aia..
      ia povesteste-ne cum merge

      Comment


      • #4
        Daca ii pui benzina slaba la motorul asta, la relanti turatiile variaza, mai degraba zis de la turatia constanta pe care ar trebui sa o aiba scade pana la punctul in care da sa se opreasca si dupa aia iar se tureaza pana la turatia constanta si tot asha, ciclul asta repetandu-se odata la 5 sec. In mers se simte ca nu mai are putere si tre sa accelerezi mai tare. O singura data am pus benzina "luata" de la cineva si cand am vazut cum face sa innebunesc nu alta. Bine ca punesem numa 5 kile, dupa care m-am dus la pompa si am mai bagat 10.

        Acum nushtiu dak simpomele sunt aceleasi. Totusi e motorina bagata intr-un motor pe benzina. . Sper sa nu se fi intamplat nimic rau.
        http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

        Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

        Comment


        • #5
          o colega a mea care are sotul mare pe la pegeout a bagat benzina in diesel si cand a pornit .... au venit depanarea in 30 min si au cam ras de ea ... iar sotul a pus-o sa plateasca reparatia vreo 38 mil.

          Comment


          • #6
            Moskvich-ul meu din copilarie facea fatza cu brio urmatoarelor poshirci:
            1. Unui amestec 2 partzi benzina/ 1 parte motorina
            2. Diluant?!? (tata i-a pus prin anii `80 cand benzina era data pe ratzii) - facea ca totzi dracii
            3. Amestec benzina cu gaz lampant (asta tot de la tata o stiu, ca atunci cand a ajuns la mine - prin '98 - se gasea benzina dar nu mai gaseai gaz lampant de nici o culoare)
            4. Chiar shi unui amestec de 1 la 1 benzina cu motorina (se simtea totushi ca a mancat ceva ce nu i-a priit)

            Avand in vedere ca toate aceste amestecuri puteau alimenta un motor in 4 cilindri, il porneau fara probleme (hmmm... facand abstractzie de bateria zbanghie) shi tinand cont ca motorul de 280 este mai echilibrat avand 6 cilindri putand compensa mai bine cativa timpi mortzi (pe care ii consider normali datorita aprinderii mai greoaie a motorinei) shi ca motorul era cald in momentul alimentarii, cred ca a mers fara probleme. Mari. A scos ceva mai mult fum decat un U650 dar a ajuns acasa cu bine.

            Comment


            • #7
              w123 cu motor280i diesel

              Dragi colegi ,n-o sa va vina sa credeti....a mers fratilor ,a mers ,dar numai vre-o 50 m.ca dupa aia murea ,nu mai avea putere ...stiti cum facea ...ziceai ca s-a rupt arborele ,nici cand pornesti tractorul nu se scutura asa .chestia cu pornit accelerat si iarasi micsorat este corecta..
              Treaba este ca eu nu am realizat pe moment ca am pus motorina si am inceput sa-mi fac griji:nu mai baga pompa ,s-a rupt arborele ,nu-i vine curent...si nevasta-mea care vroia sa mergem la tara de pasti...Am tras-o pa dreapta rid. capota verificat prin eliminare ..toate erau in regula .
              Am umblat la avans cu intentia de a-i mari turatia ...pornea dar murea dupa cateva secunde...
              mai multe in ep. urmator..acum ma cheama sotia sa golim butoiul de varza ..
              aveti grija la peco cand alimentati sa nu patiti ca mine...nici eu nu am crezut ca mi se poate intampla .stai sa vedeti mai departe ce am facut...

              steen

              Comment


              • #8
                Daca-i mai bagai vreo 15 litri de benzina cu cifra octanica cea mai mare cred ca mergea relaxata.

                Comment


                • #9
                  in principiu (din cate stiu eu) daca bagi motorina in benzinar problema nu-i asa mare (am vazut dacie care mergea cu motorina...cativa km ca sa ajunga la un peco...5 - 10 km la ora si fum mai ceva ca trabantu).


                  Problema e daca bagi benzina in motoare diesel (fara control electronic) risca sa faca BUM. (alea cu control electronic, mai noi isi dau seama ca explozia e prea mare si regleaza cumva. da tot se duce pe burta motoru).

                  Comment


                  • #10
                    Merge, da-o dracu. Mai baga-i dooj de kile pe deasupra si e noua.

                    Comment


                    • #11
                      cred ca mi-au trebuit vre-o 15 minute sa ma lamuresc. ma gandeam ce poate sa iaiba ,m-am bagat pe sub ea ,am ciocanit pompa de benzina ..
                      nimic...!Pina la urma am inceput sa ma gandesc ...??? Dar de ce nu a mai vrut sa mearga tocmai dupa ce am plecat de la peco.Si deodata mi-a strafulgerat "inspiratia" ...!!! Mai omule tu te-ai dus si-ai bagat motorina .
                      Stai sa vezi repercursiuni...ce ar putea fi afectat...??POmpa ,injectoare ,filtre ..zic:ai pus-o omule..!!!
                      Mai departe e istorie : Am facut rost de un lighean mare (foarte important la 280 i)am desfacut furtunul de la pompa de sub puntea spate dr.si am scurs tot amestecul in lighean.Am pus contactul si am scurs si lichidul de pe instalatie.Dupa care am bagat 15 l de benzina si am amorsat pompa .
                      a pornit destul de repede dar a ramas cu o hiba .
                      Aici vreau eu sa aud niste pareri autorizate ,sincer sant cam intors pe dos.
                      Deci ,dupa ce am pornit-o apare un fenomen care nu mi-e clar:
                      porneste se accelereaza ajunge la o turatie max ,dupa care scade turatia pana ajunge la turatie min(sa zicem de la 1500 scade la 400-500) si asa in continuare .daca vreau sa plec de pe loc trebuie sa astept turatia mare ca altfel se opreste..
                      daca ati avut astfel de experiente v-as fi recunoscator ...
                      asa cu aerul fals m-am gandit si eu dar oare numai acesta ...???Nu mai pot fi si alte cauze ?.Si de regula aerul fals in ce zona provoca astfel de simtome..?? Astept nerabdator parerile voastre...!!!
                      cu respect
                      Steen
                      asfalt tango ...diagnoza ta ce spune..?

                      Originally posted by B.A. View Post
                      in principiu (din cate stiu eu) daca bagi motorina in benzinar problema nu-i asa mare (am vazut dacie care mergea cu motorina...cativa km ca sa ajunga la un peco...5 - 10 km la ora si fum mai ceva ca trabantu).


                      Problema e daca bagi benzina in motoare diesel (fara control electronic) risca sa faca BUM. (alea cu control electronic, mai noi isi dau seama ca explozia e prea mare si regleaza cumva. da tot se duce pe burta motoru).
                      interesant,inteligent merita retinut.
                      dar in cazul meu cu 78" -u eu mi-am dat seama ...dupa ce am bagat.
                      steen
                      Last edited by doktor4carz; 04-06-2008, 18:10 PM.

                      Comment


                      • #12
                        E simplu. Dai o gorneta. Daca nu-i trece, regleaza-i amestecul cu imbusul la capul de injectzie. S-a dereglat nitzel. Si verifica si vacuumurile toate, sa nu fi dat vrun rateu si sa fi sarit vreun vacuum. O rampa e utila la treaba asta, ca are citeva sub galerie pe care nu le vezi.

                        Comment


                        • #13
                          w 123 ,,280 i

                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          E simplu. Dai o gorneta. Daca nu-i trece, regleaza-i amestecul cu imbusul la capul de injectzie. S-a dereglat nitzel. Si verifica si vacuumurile toate, sa nu fi dat vrun rateu si sa fi sarit vreun vacuum. O rampa e utila la treaba asta, ca are citeva sub galerie pe care nu le vezi.
                          gornete am dat dar nu i-a trecut,am facut din nou alinierea reperelor ,tot asa face,am sa incerc sa vad daca vacuumurile nu sant sarite ca a cam tusit nu gluma ,iar capul de la injectie sa il las ultimul...tot respectul !!! ..la furtunele de vacuum nu m-am gandit...
                          mai vorbim..
                          steen

                          Comment


                          • #14
                            Ashtept constatari.

                            Comment


                            • #15
                              w123 cu mot280 i diesel

                              Originally posted by doktor4carz View Post
                              Ashtept constatari.
                              frunza verde si-o cicoere ,
                              fii atent ce constatare:!!!

                              am strans colierele la toate furtunele de vacuum.,iar capul de injectie l-am schimbat cu altul de la un Kajetron de rezerva.Am zis ca si asa a trecut motorina prin el s-o fi infundat..Am pornit din nou!!!. stupoare !!! tot asa face...??? acum mai experimentez o idee interesanta :rezervorul nu se goleste de tot ca e cu compartimente care comunica intre ele prin gaurici,stii despre ce e vorba ,in fine se pare ca mai ramane motorina in rezervor care se amesteca cu benzinarul si de aici apare ambalarea si dupa aceea scaderea turatiei.Trebuie pusa foarte multa benzina (full) sa-i ia "maul."..
                              tinut la curent "piata independentii"
                              te-ai fi gandit la asta ...???
                              cu respect
                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF