Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

cutia de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cutia de viteze

    Cred ca nu e zi sa nu patesc ceva...aseara am iesit la o plimbare "de fun" si nu stiu ce am "mesterit" ce nu cert e ca nu mai pot cupla treapta 3 si 4. Nici nu mai simt ca intra in viteza, parca ar fi rupt ceva acolo. Mai mult daca incerc sa pun schimbatorul in "pozitia" 3 imi intra in 1 si in 4 in 2. Era intuneric aseara si n-am apucat sa bag botu sub ea dar daca cineva imi poate spune cat de grav e, m-as bucura. Macar sa stiu la ce sa ma astept.

  • #2
    daca ai noroc este timoneria.

    Comment


    • #3
      nu stiu ca nu am putut vedea seara ... azi cand ajung acasa ma uit sa vad poate nu-i mare filosofie.

      Comment


      • #4
        in cazul cel mai fericit ti-o iesit tija de la treptele 3-4, am patit-o si io vineri, am pierdut siguranta si mi-o iesit tija dar am remediat rapid (norocul meu ca am fost imbracat in salopeta )
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          aia s-a si intamplat. Am urcat masina pe rampa si in 2 min s-a rezolvat doar ca de curios am pus mana si pe celalalte tije. Joaca alea in locasuri parca ar fi la hora. Stiti cumva cum se rezolva?

          Comment


          • #6
            cutie viteze

            Originally posted by mitzaursu View Post
            aia s-a si intamplat. Am urcat masina pe rampa si in 2 min s-a rezolvat doar ca de curios am pus mana si pe celalalte tije. Joaca alea in locasuri parca ar fi la hora. Stiti cumva cum se rezolva?
            Din tabla de 0,5 se fac niste sigurante care sa intre pe bolturi dupa care se indoaie pentru asigurare.Tabla se gaureste la diametrul boltului dupa care gaura se prelungeste cu o gaura cu 1mm mai mica .Gaura mai mare serveste pt introducerea sigurantei ,gaura mai mica pentru asigurare pe canalul de siguranta.Acum sa te vad daca ai inteles ...teoria.

            vorba mea :
            frunza verde foaie lata ,
            m-a lasat cutia-n balta ,
            siguranta acu o fac,
            ca sa pot iesi din lac
            gear box poems
            by Steen

            Comment


            • #7
              Si io am patzit odata treaba asta, se mai intampla!!!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                Cam asa ceva?
                Attached Files

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF