Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cobra mea a murit!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pintea paul
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    W180- ponton
    w110-coada de randunica
    w113-pagoda
    w114/115- bot de cal
    w123- cobra
    w201-190
    w140-balena
    w210-ochios
    w124-puposh,cel putin la noi in Ardeal.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    W180- ponton
    w110-coada de randunica
    w113-pagoda
    w114/115- bot de cal
    w123- cobra
    w201-190
    w140-balena
    w210-ochios

    Leave a comment:


  • ediskan89
    replied
    Cobra este cea din poza lui NSTOE... adica mercedes w123

    Leave a comment:


  • razvy64
    replied
    Am si eu o intrebare si sper sa nu fiu luat la misto ,tineti cont ca sint plecat din 87',... ce masina e cobra ? de unde ii vine numele asta? Care e istoria ? acelasi la cap sau bot de cal , parca asa ii spunea cineva intr-o postare.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Total gresit .
    Motoare SH de Cobra se gasesc numai de la Mercedesuri abandonate din cauza de varsta sau proasta folosita . Iar de 10-15 ani nu a mai adus nimeni motoare din afara . Risti sa cumperi unul cu 100-200 de euro , nu-i poti face proba inainte de al pune pe masina, deci nu stii ce ai cumparat .
    Pana nu-l controlezi in amanunt pe al tau nu stii ce ai de reparat la el .
    Nu trebuie sa fii mare inginer ca sa schimbi niste pistoane si segmenti la un asa motor .

    Leave a comment:


  • razvy64
    replied
    Daca as fi in locul tau as spune "la revedere " la motorul asta si de ce ?
    in primul rind motorul iti minca ulei ceea ce insemna ca are deja o uzura mare si vorbesti de pistoane , cuzineti , tacheti , valve , lant, pinioane ssmd. daca repari sa zicem ceea ce a cedat acuma tot nu o sa ai un motor bun , sa il faci complect te costa mult si iti trebuie un om foarte bun care se ocupa numai cu motoare de genul asta , sint multe chichite de stiut sa iasa cuia un motor refacut la mare arta , incerca sa gasesti un motor cu totul dar sa fii sigur ca nu minca ulei sa poti sa-i faci un test de compresie sau ii cunosti istoria .

    Leave a comment:


  • ediskan89
    replied
    Pai nu mai umbla cu ea,ca daca se mai poate face ceva nu o sa mai poti face nimic dupa.

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by nstoe View Post
    Mergi la mecanic ,scoate capacul de la culbutori, invarte de fulia motorului, asa cum am vorbit pe mess si vezi ce se intampla .
    Daca totul este in regula , mecanicul sa dea baia de ulei afara si va uitati la arborele cotit , cuzineti , biele si ce se mai vede pe acolo .
    Asta ca sa descoperi troncanitul de care tot vorbesti .
    Un motor pe benzina ar trebui sa pornesca chiar daca consuma 1,5-2 l de ulei la 1000km .
    Fara aceste operatiuni vorbim discutii .

    PS: din cate stiu , in cazul in care se prajesc cuzinetii motorul caleaza, adica acestia se sudeaza pur si simplu de arborele cotit , se blocheaza mecanic si nu se mai invarte nici tras cu caruta cu boi .
    Multumesc , poate aflu luni ce si cum , masina porneste inca , si merge.. doar ca troncane groaznic si nu trage aproape deloc.. cel putin in panta .... greu de tot.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Mergi la mecanic ,scoate capacul de la culbutori, invarte de fulia motorului, asa cum am vorbit pe mess si vezi ce se intampla .
    Daca totul este in regula , mecanicul sa dea baia de ulei afara si va uitati la arborele cotit , cuzineti , biele si ce se mai vede pe acolo .
    Asta ca sa descoperi troncanitul de care tot vorbesti .
    Un motor pe benzina ar trebui sa pornesca chiar daca consuma 1,5-2 l de ulei la 1000km .
    Fara aceste operatiuni vorbim discutii .

    PS: din cate stiu , in cazul in care se prajesc cuzinetii motorul caleaza, adica acestia se sudeaza pur si simplu de arborele cotit , se blocheaza mecanic si nu se mai invarte nici tras cu caruta cu boi .

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Dupa ce am ajuns in oras , i`am pus ulei. Dupa cateva zile am observat ca motorul trage mai greu.. era ca si infundat.. nu ma lasa sa turez prea mult. Eu am crezut ca o fi de la gaz.. am alimentat , am vazut ca la fel face.. Nu stiam de ce nu trage motorul meu.. asta fiind cu vro 2 zile inainte sa`mi crape de tot. Probabil nu mai tragea ca se cam ducea...

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by nstoe View Post
    De ce ai ramas fara ulei ? . Ai observat scurgeri masive pe undeva ? .
    Pana la ce temperatura a urcat apa in motor / radiator cand ai terminat cei "cam 15 km" ? .
    Pai , sub masina nu am vazut ulei niciodata... , poate nici n-am fost atent , insa i`mi manca ulei... motorul fiind uzat. Nu am avut temperatura mare la motor... mi-as fi dat seama...

    Leave a comment:


  • SEBASTIAN 77
    replied
    Salutare, mai mult ca sigur, cuzinetii sunt prajiti.
    Toate cele bune.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    De ce ai ramas fara ulei ? . Ai observat scurgeri masive pe undeva ? .
    Pana la ce temperatura a urcat apa in motor / radiator cand ai terminat cei "cam 15 km" ? .

    Leave a comment:


  • fun_mertzan
    replied
    Ai prajit cuzinetii....

    Leave a comment:


  • ediskan89
    replied
    Eu am avut un amic cu w124 si de 3 ori a blocat motorul ca a ramas fara ulei... dar tot a mers al dracu motor )) deci in cazul tau se pare ca nu ai scapat,nu ai blocat motorul,dar din cauza ca ai mers fara ulei ai dat de alta belea,cine stie ce a cedat prin motor!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF