Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidatie caroserie in mers la W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatie caroserie in mers la W123

    Salutare tuturor fanilor MB. Mi-am cumparat un w123 combi, si am 2 problme majore la el:
    1.Imi trepideaza caroseria aunci cand sunt in mers (trepidatie care o simt si in volan si daca il las imi trage usor stanga), asta e in functie si de viteza, si am observat ca vine de undeva din spate, din zona rotilor, cate o data dispare.
    2. Cred ca are si o mica infranare la rotile din spate pentru ca se aude ca si cum discurile s-ar freca de ceva.
    Please help. De la ce pot proveni belele astea si ce e de facut? Multumesc anticipat.

  • #2
    1. Posibil flansa spate cardan sau suportul suspensiei spate/diferential.
    2. Posibil discuri de frana/placute dereglate sau chiar diferentialul.
    ...sau tamburul interior, sistemul franei de mana (avusesem eu aceasta problema cu scartaitul).

    Oricum, trebuie investigatie amanuntita!


    Bafta!
    Last edited by dan500se; 09-24-2011, 10:36 AM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan500se View Post
      1. Posibil flansa spate cardan sau suportul suspensiei spate/diferential.
      2. Posibil discuri de frana/placute dereglate sau chiar diferentialul.
      ...sau tamburul interior, sistemul franei de mana (avusesem eu aceasta problema cu scartaitul).

      Oricum, trebuie investigatie amanuntita!


      Bafta!
      1. De la planetare nu poate fi? Am vazut ca se clatina fundul masinii (pe orizontala), iar daca iau viraj dispare clatinatul. In orice caz, e ceva grav? De la cardan stiam ca e doar atunci cand trage motorul si e sub forma de bataie, ori la mine nu bate absolut nimic, si nu conteaza daca trage motorul sau e pe liber.
      2. Ma gandeam la cablul franei de mana, de la stat, sa nu sa se fi intepenit cat de cat si pur si simplu sa nu elibereze in totalitate discurile.

      Comment


      • #4
        2. Pe langa cablul franei de mana, verifica si etrierul daca lucreaza. Daca masina a stat nemiscata o perioada de timp, e posibil sa se fi blocat si sa nu mai revina. Fa verificarea asta la toate rotile si dupa aia vezi daca se schimba ceva si in cazul problemei de la 1.

        Comment


        • #5
          Originally posted by 3mil View Post
          2. Pe langa cablul franei de mana, verifica si etrierul daca lucreaza. Daca masina a stat nemiscata o perioada de timp, e posibil sa se fi blocat si sa nu mai revina. Fa verificarea asta la toate rotile si dupa aia vezi daca se schimba ceva si in cazul problemei de la 1.
          Mda. o sa incerc, desi mi-ar fi mult mai usor daca as gasi vreun posesor de MB priceput, prin Bucuresti, sa arunce o privire, sa-mi mai dea cateva sfaturi, sa mai invat si eu una alta...

          Comment


          • #6
            Stie cineva vreun mecanic serios sau macar un bun cunoscator pentru W123-ul meu? Vreau sa-i rezolv cele 2 probleme cu clatinatul de spate si cu franele spate, mi-ar mai ramane dupa doar tablaria, in rest masina se prezinta chiar bine.

            Comment


            • #7
              Faptul ca trage stanga nu are de-a face cu trepidatia din spate, care se datoreaza diferentialului prea lung pentru motorul masinii. Mergi linistit asa.
              Franele le poate verifica/curata/etc orice mecanic, nu e rocket science acolo.
              Trage stanga: anvelopele sunt identice pe fata? sunt umflate la fel? DUPA ce verifici asta mai vezi..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bugs Bunny View Post
                Faptul ca trage stanga nu are de-a face cu trepidatia din spate, care se datoreaza diferentialului prea lung pentru motorul masinii. Mergi linistit asa.
                Franele le poate verifica/curata/etc orice mecanic, nu e rocket science acolo.
                Trage stanga: anvelopele sunt identice pe fata? sunt umflate la fel? DUPA ce verifici asta mai vezi..
                O sa scap de masina si cu asta basta, sper sa-mi recuperez toti banii... Maine vine cineva sa o vada, e tinichigiu.

                Comment


                • #9
                  E foarte posibil sa fie descentrate rotile,iar despre frane trebuie o analiza amanuntita,si o curatenie generala daca masina a stat.
                  Cat despre "scapat de masina"...ne poti spune si noua despre ce este vorba,poate niste poze,detalii si un pret.

                  Comment


                  • #10
                    Azi m-am intalnit cu Ciprian sa incerc sa il ajut sa-si rezolve problemele ,,,bataitul din fund " mai mult ca sigur ca vine de la cauciucurile coapte care au panze rupte in ele fiind destul de uzate si de vechi ,masina nu are batai in transmisie ,motorul are zgomotul specific unui diesel clasic ,nu cloncane ,nu zdroncane ,posibil sa aibe etrierii blocati si din cauza asta sa fie un pic infranata de unde si puturosenia demarajului ,dar astea sunt probleme minore .Masina are probleme vizibile la tabla ,nu este o masina cu care sa poti iesi pe sosea fara sa nu stai cu frica in san ca nu vei fi oprit in trafic de primul ,,cap de creta "care sa te lase in secunda 2 fara talon .Nu este o masina pentru cineva care vrea sa umble cu ea din prima zi din care a luat-o ci pentru cineva care o ia ,o trage pe dreapta si se apuca de reconditionat la ea .I-mi cer scuze lui Ciprian ,daca am oferit mai multe detalii decat ar fi trebuit ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                      Azi m-am intalnit cu Ciprian sa incerc sa il ajut sa-si rezolve problemele ,,,bataitul din fund " mai mult ca sigur ca vine de la cauciucurile coapte care au panze rupte in ele fiind destul de uzate si de vechi ,masina nu are batai in transmisie ,motorul are zgomotul specific unui diesel clasic ,nu cloncane ,nu zdroncane ,posibil sa aibe etrierii blocati si din cauza asta sa fie un pic infranata de unde si puturosenia demarajului ,dar astea sunt probleme minore .Masina are probleme vizibile la tabla ,nu este o masina cu care sa poti iesi pe sosea fara sa nu stai cu frica in san ca nu vei fi oprit in trafic de primul ,,cap de creta "care sa te lase in secunda 2 fara talon .Nu este o masina pentru cineva care vrea sa umble cu ea din prima zi din care a luat-o ci pentru cineva care o ia ,o trage pe dreapta si se apuca de reconditionat la ea .I-mi cer scuze lui Ciprian ,daca am oferit mai multe detalii decat ar fi trebuit ...
                      E ok Eugen.

                      Comment


                      • #12
                        POze cu agregatul....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fun_mertzan View Post
                          POze cu agregatul....
                          Degeaba pun "POze" cu agregatul pentru ca l-am vandut deja...

                          Comment


                          • #14
                            Nu te pricepi, nu-ti mai cumpara cobra. Dupa cum spuneam, masina are grup de 280E pentru ca asta a fost cand a iesit din fabrica. O stiu de prin 2006 si am fost p-acolo cand s-a pus 240D pe ea. Trage aiurea cu raportul ala de benzina. Etrierii din spate trebuie curatati, eu cand i-am montat nu am facut asta. Si vezi ca... Ah, dar ai vandut-o asa ca nu mai conteaza... Hahahahhaaha!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Bugs Bunny View Post
                              Nu te pricepi, nu-ti mai cumpara cobra. Dupa cum spuneam, masina are grup de 280E pentru ca asta a fost cand a iesit din fabrica. O stiu de prin 2006 si am fost p-acolo cand s-a pus 240D pe ea. Trage aiurea cu raportul ala de benzina. Etrierii din spate trebuie curatati, eu cand i-am montat nu am facut asta. Si vezi ca... Ah, dar ai vandut-o asa ca nu mai conteaza... Hahahahhaaha!
                              Mda.... nu ma pricep asa bine inca... omu' cat traiesti invata. O sa-mi iau alta cobra pana la urma, dar nu de unul singur si nu una in care sa bag zeci de milioane pentru a putea circula cu ea fara probleme. De grup stiam, mi-a zis; etrierii i-a rezolvat cel care a cumparat masina de la mine. Deci W123-ul ala va fi pus pe picioare, ma bucur ca nu a ajuns la dezmembrari.
                              Ce voiai sa-mi mai zici de ea?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF