Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme MB w123 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Încearcă la o reprezentanţă Rombat, sau undeva unde şi repară baterii, ei au obligatoriu. Vorbeşti cu un băiat de acolo, tre' să te ajute, că doar oameni suntem ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      O sa incerc! Caut una si merg pana acolo. Sper sa imi dea cativa ml de acid.
      Multumesc Levi!

      Comment


      • #48
        Problema cu bateria cred ca este alta.
        Lucrurile stau cam asa. Incarcam bateria pe redresor, o puneam pe masina, pornea imediat, mergeam vreo 10-20 km maxim (cu cd pornit) si cand ajungeam acasa nu mai pornea, Nici macar sa invarta putin motorul.
        Am crezut ca de la acumultator este problema. dar la sugestia cuiva am masurat curentul la borne cu motorul la relanti si apoi accelerand. Dar nu am mai mers deloc cu masina, si satand cu ea pe loc am oprit-o si pornit-o de vreo 10 ori. Fara probleme.
        Rezulatatele au fost:
        - la relanti - 14,2-1,3 V
        - acelerat - <14 V(care scade pe masura ce accelerez)
        La mine in loc sa creasac in timp ce accelerez, tensiunea la borne scade!!!

        Dati-va si voi cu parerea va rog, ce ar putea sa fie?!
        La sugestia lui @nstoe (pe care iar l-am stresat ), am inteles ca problema ar putea sa fie de la regulatorul/stabilizatorul de tensiune de pe alternator. Am cautat astazi sa cumpar unul nou, dar se pare ca sansele sunt sa se intample abia luni!

        Comment


        • #49
          Originally posted by cip_0425 View Post
          Stie cineva unde as putea sa gaesc acid sulfuric concentrat?

          Am schimbat electrolitul intr-o baterie pe care ulterior am pus-o la redresor. Dupa ce teoretic s-a terminat incarcarea, s-a comportat pe masina mai bine decat inainte, dar nesatisfacator totusi. A masurat tensiunea la borne dupa incarcare si o scurta pauza si este de 12,88 V. cand am masurat densitatea electrolitului, era 1020. Desi pe sticla scria ca este 1028 (targ vitan).

          Acum am nevoi de ceva acid sulfuric concentrat pt a creste densitatea. Si nu stiu de unde sa cumpar.
          Din fabrica, electrolitul este "pregatit" la 1,28 . Acidul sulfuric nu se evapora . Cand concentratia scade, din diverse motive , imbatranirea placilor , evaporarea apei distilate , defectiune alternator , stationare prelungita a masinii , drumuri zilnice dar scurte , etc , acidul este "inmagazinat" in placi . Se completeaza numai cu apa distilata , se pune bateria la incarcat , si in urma reactiei chimice se reface concentratia electrolitului, numai daca placile sunt bune .
          Pe masura ce acestea imbatranesc si performantele electrolitului scad pana cand bateria moare de tot , dar acidul tot acolo este .
          Last edited by nstoe; 07-31-2011, 10:08 AM.

          Comment


          • #50
            Eu am varsat intentionat tot electrolitul vechi, am spalat bateria cu apa distilata, am pus-o putin pe redresor si apoi am inlocuit cu electrolit nou!

            Comment


            • #51
              Instructiunile de exploatare a unei baterii, indiferent de marca sau fabricatie, nu prevad o asemenea operatiune.
              ..
              Last edited by Luxian; 08-01-2011, 12:04 PM.

              Comment


              • #52
                ...stiu...!

                Comment


                • #53
                  Din capitolul ,,Cum sa fii cretin si sa distrugi o baterie buna!,,

                  1. Se ia una masina ,,statuta,, 3 ani si se constata ca bateria e moarta.
                  2. Se ia bateria, se pune pe redresor si se porneste fara probleme masina.
                  3. Se ajunge acasa si se constatata ca bateria este iarasi moarta.
                  4. Se repeta figura de vreo acateva ori cu aceleasi rezultate.
                  Fara a se gandi din (3) si (4) ca ceva suge curentul, se trece la urmatorul pas...
                  5. Se gaureste bateria (6 gauri) cu un cutit; treba simpla/merge ,,ca uns,,! ca n-avea dopuri ca era fara intretinere, Bosch Silver.
                  6. Se varsa electrolitul (arzand cate ceva prin casa de la stropi), se umple cu apa distilata, se pune la incarcat, se varsa apa, se cumpara 3l electrolit nou (90 RON0, se inlocuieste, se pune bateria la incarcat.
                  7. Se fac dopuri frumoase, din capace de plastic taiate si lipite cu silicon...
                  8. Masina porneste la prima cheie, merge, dar aceleasi simptome ca la inceput.
                  9. Se masoara curentul de incarcare...care scade in timpul accelerarii.
                  10. Se vorbeste cu @nstoe care imi spune sa verific stabilizatorul de tensiune (5 minute sa il scot); se vede in poze cum arata...
                  11. Fericit ca i-am dat de cap, iau bateria in casa, o pun pe redresor si peste vreo 30 de min constat ca 1 bec rosu sta aprins; nesemnificativ de altfel...doar un simplu bec. Doar o problema minora....pusesem firele invers pe baterie.

                  Evident, baterie distrusa iremediabil, munca aiurea, bani, timp si nervi irosite degeaba.
                  Dar stiu sa scot ,,stabilizatorul,,!
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Probabil de la atatia nervi ai stat si cu pachetul de tigari langa tine)

                    Comment


                    • #55
                      LOL!
                      Am sesizat dupa ce am pus pozele! Reclama mascata...
                      Unde as putea sa gasesc minunea de piesa? Trebuie sa caut prin toate magazinele cu piese mercedes?

                      Comment


                      • #56
                        [QUOTE=cip_0425;207246]Din capitolul ,,Cum sa fii cretin si sa distrugi o baterie buna!,,

                        5. Se gaureste bateria (6 gauri) cu un cutit; treba simpla/merge ,,ca uns,,! ca n-avea dopuri ca era fara intretinere, Bosch Silver.
                        6. Se varsa electrolitul (arzand cate ceva prin casa de la stropi), se umple cu apa distilata, se pune la incarcat, se varsa apa, se cumpara 3l electrolit nou (90 RON0, se inlocuieste, se pune bateria la incarcat.
                        7. Se fac dopuri frumoase, din capace de plastic taiate si lipite cu silicon...

                        Allah este mare, iar Mahomed este profetul sau ! .

                        Ps: din greseli invata omul, ideea este sa "nu dai foc la casa" .

                        Lista cu magazine + telefoane stii unde o gasesti .

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cip_0425 View Post
                          Din capitolul "Cum sa fii cretin si sa distrugi o baterie buna!" .... pusesem firele invers pe baterie. Evident, baterie distrusa iremediabil, munca aiurea, bani, timp si nervi irosite degeaba.
                          1. Stai liniştit, eu am montat invers supapele de sens la conducta de vacuum, şi stăteam nedumerit, de ce oare nu se opreşte maşina din cheie, şi de ce am pedala de frână beton ? Ah, apropo, supapele au pe ele o săgeată care indică direcţia de montaj ... Asta la capitolul "Cretin ..."
                          2. Decurgând din pct. 1, nu ai irosit (în afară de bani, pe care nu-i mai poţi lua înapoi) nimic, din contră: astea se cheamă "taxă de învăţătură", şi nu e nimic ruşinos. E drept că, învăţând toate astea pe pielea ta, nu mai faci aceeaşi greşeală de 2 ori ? Îţi rămâne întipărit "pe cerebel". Acuma începi SĂ ŞTII, şi asta nu ţi-o poate lua nimeni, iar ăsta e lucru mare !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            Adevarul este ca m-ati ajutat foarte mult si parca nu mi se mai pare atat de greu tot ce tine de mecanica. Nu a fost niciodata domeniul meu forte. Insa daca fac rost de o trusa de scule, cu siguranta o sa am mai mult curaj....!

                            Acum prioritatea este cumpararea bateriei si a stabilizatorului. M-am uitat pe lista cu magazine dar und eam sunat astazi ori nu aveau ori nu a raspuns nimeni. Mai caut.

                            Tot umbland pe sub masina am vazut ca si tamponul din partea stanga (motor) nu este intr-o stare tocmai buna.
                            Am citit ca ati gasit diverse tipuri de tampoane si metode astfel incat trepidatiile sa fie foarte mult diminuate.

                            Ce sa fac? Se schimba greu acel tampon? O pot face eu sau trebuie sa o faca un mecanic?

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by cip_0425 View Post
                              Tot umbland pe sub masina am vazut ca si tamponul din partea stanga (motor) nu este intr-o stare tocmai buna.
                              Am citit ca ati gasit diverse tipuri de tampoane si metode astfel incat trepidatiile sa fie foarte mult diminuate. Se schimba greu acel tampon? O pot face eu sau trebuie sa o faca un mecanic?
                              Într-adevăr, tampoanele de motor diferă de la model la model, şi de la motorizare la motorizare. În mod normal, au cod pe ele (ca la toate piesele, dealtfel). Ideal ar fi să iei 2 tampoane noi (dacă zici că-s uzate), dar merg şi SH, numa' să fie bune, nedeformate, cu cauciucurile nerupte, etc. De schimbat, se pot schimba şi în faţa blocului. Se slăbesc şuruburile de la suporţii motorului (fără a le scoate de tot), se suspendă motorul pe o parte (practic, se ridică motorul cu un cric hidraulic), se scoate şurubul de la partea de sus a tamponului (atenţie - şi aici sunt mai multe tipuri de tampon: unele au filet în corpul tamponului şi se prinde cu şurub de sus, prin suportul motorului; iar altele pot fi cu şurub/prezon care trece prin suportul motorului şi se prinde cu piuliţă - la astea din urmă e un pic mai greu montajul), se desfac şuruburile ce prind tamponul pe traversă, şi se scoate tamponul. Montarea tamponului nou se face în ordinea inversă a operaţiilor descrise mai sus. Succes !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Multumesc Levi!
                                Cand ajung acasa in Mures, te invit la o bere!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF