Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme MB w123 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ma gandeam eu ca e intepenit ceva! Acum ramane sa vad si cum ajung acolo. O sa incerc sa ridic masina pe cric, dar dupa ce (eventual) se incarca bateria pe care am bagat-o pe redresor. E pozitionata in parcare incat nu am cum sa intru sub ea!
    Sa dau cu acel spray degripant pe cablu?

    Comment


    • #32
      Verificare frana de parcare :
      -sus pe crik si asigura bine masina; baga roata sub punte .
      -desfa suruburile care prind tamburul cu cele 5 prezoane .
      -scoate acel tambur afara , cu grije daca este intepenit . Daca sistemul de franare este blocat va fi lipit de tambur , in interior .
      -dupa ce ai dat tamburul jos vei vedea cum functioneaza atat frana de parcare, care lucreaza pe tambur ,cat si frana de serviciu care lucreaza pe disc .



      Ce este insemnat cu rosu este frana de parcare .
      Succes !.

      Comment


      • #33
        o desfac maine
        sa vad daca ma descurc!
        Multumesc!

        Comment


        • #34
          M-am uitat si astazi la motor, dupa ce nu am mai pornit masina de 2 zile. Nu pare sa fie motorina la limita dintre injectorul 1 si motor. Este negru si pare sa fie ulei, cu atat mai mult cu cat este murdar capacul motorlui (nu mult) pe sub garnitura. Am inteles ca inainte cineva a desfacut capacul. Poate fi aceasta cauza?
          Si daca da, cum poate fi remediata? Prin strangerea suruburilor sau prin schimbarea garniturii?

          Comment


          • #35
            Schimba garnitura cu una noua.Victor Reinz costa 13 lei.

            Comment


            • #36
              Va multumesc tuturor pentru sprijin.
              De asemenea ii multumesc mult lui @nstoe pt toata disponibilitatea si rabdarea pe care a avut-o astazi cu mine.

              A vazut astazi masina si un mecanic (gasit intamplator) care locuieste pe langa mine. In cursul saptamnii viitoare va veni sa o vada inca cineva reconmandat de @3mil.

              Ce trebuie sa ii fac ar cam fi:
              1.Deblocat roti spate; eventual verificat toate rotile.
              2.Strans capacul de la tacheti
              3. Schimbat filtre si ulei
              4. Schimbat bateria (am incerca sa o resuscitez dar nu a fost sa fie).
              5. Schimbat de prin furtunuri (combustibil).

              Am stat toata ziua si m-am gandit ce sa fac in continuare. Masina imi place mult si am dorit-o. Pe de alta parte sunt atehnic total. Nu am nici macar sculele cu care sa ma apuc sa dau roata jos.

              Am decis sa merg pe varianta de a continua imbunatarile si remedierile dar daca se gaseste cineva care sa o cumpere, o va primi pe aceeasi bani pe care i-am dat pe ea.
              Nu se va da in niciun caz pentru piese de schimb pt ca este pacat de ea, cu atat mai mult cu cat actele sunt in regula iar certificatul fiscal este inca in termenul de valabilitate.
              Nu ma criticati foarte tare pt decizia luata. Cred ca daca se gaseste cineva care sa stie mai bine sa se ocupe de ea, ar fi solutia optima.

              Si nici nu renunt la mercedes. Raman cu C180 al familiei!

              Comment


              • #37
                Parerea mea este sa o pui la punct incet-incet, sa ii faci ITP-ul, mergi cu ea o perioada de timp, cateva luni si dupa aia iei o decizie. Nu te mai invinovati ca esti atehnic sau ca nu te descurci la ea. Nimeni nu s-a nascut invatat. Cu timpul iti procuri si sculele necesare, inveti si cum sa o intretii. Succes in continuare si felicitari pentru perseverenta! Tine-ne la curent cu stadiul in care te afli la masina.

                Comment


                • #38
                  Am dat deja anunt la vanzare. astept aprobarea.
                  Daca cineva o ia asa cum este pt ca isi doreste si stie sa aiba grija de ea o poate lua la acelasi pret cu care am luat-o si eu.

                  daca nu se gaseste nimeni, ea urmeaza cursul stabilit deja pentru a fi pusa total la punct.

                  Mai am un mercedes (al familiei) si am sta sa ma gandesc daca pot face fata cu toate cheltuielile de intretinere. Nu dau cu toata inima si in acelasi timp prefer sa o pastrez si aranjat decat sa se deterioreze.

                  Comment


                  • #39
                    Eu zic sa o pastrezi daca iti permiti.Este masina ideala pe care poti sa inveti maruntisuri despre mecanica si electrica auto , sculele le procuri incetu cu incetu.Nu prea ai ce sa strici , e simplist de reparat.In principiu cu un multimetru si otrusa de scule sunt suficiente.Iar manuale de reparatie iti dau eu cate vrei , absolut toata documentatia pentru orice maruntis.

                    Comment


                    • #40
                      Voi ma enervati!
                      Pai mie imi place mercede-ul de cand ma stiu! Si tocmai pt ca imi place si mi-a placut f mult modelul C180 am facut o poza si in facultate o tineam lipita pe usa! Cand nu aveam chef de nimic ma gandeam ca trebuie sa trag putin pt ca odata sa pot sa imi iau masina aceea! Chiar modelul acela il doream. Acum l-al luat de cativa ani si sunt mai mult decat multumit! Dar nu am lucrat ceva vreodata la ea pt ca nu a fost cazul!

                      La Cobra, unde e cate ceva de pus la punct, am fosst si sunt incapabil sa ii dau jos rotile pe spate si sa ii rezolv treaba cu nfranarea! Nici scule nu am! Ai dreptate cand spui ca e f simpla! Si eu ma mir cand ma uit la ea, cum 2 fiare si 3 tije au facut masiana asta ,,nemuritoare,,!
                      Si mai sunt constient ca poate fi facuta impecabil cu fonduri reduse.

                      Dar eu habar nu am de nimic! Nu pot sa identific o piesa! Nu stiu cum sa fac sa desfac butucul rotii si sa deblochez frana de mana.
                      A iesit vasul de la licgidul de frana si nu reusesc sa il infic asa cum era. Cred ca trebuie sa ii schimb garnitura.

                      Oricum, stau oe geam si ma uit la ea si am rog sa nu o vrea nimeni...!

                      Comment


                      • #41
                        Dupa cum vezi iti oferim sprijin toti asa cum putem , deci , cu efort din partea ta se va rezolva orice problema.Cheie de roti ai in portbagaj sub capitonajul de pe podea in mod normal.Acolo e si cricul.Ridic-o de o roata pe spate , si vezi cum se misca roata.Apoi scoate discul.Pentru asta trebuie sa dai jos mai intai etrierul care e prins cu 2 suruburi de 17 sau 19 , nu mai stiu exact.Etrierul e corpul ala in care stau placutele .Daca de exemplu nu se va misca liber , si nu ai acces la o rampa , urmatorul pas e sa scoti panoul de plastic de deasupra pedalelor , e prins cu 3 suruburi in cruce , fix sub buza neagra de la bord , si mai are 2 cleme pe laterale in partea de jos.Apoi ai sa vezi mecanismul pedalei care actioneaza frana , respectiv rozeta de pe care o eliberezi.Astfel vezi ce si cum lucreaza , si daca e in regula.Asa iti poti da seama daca problema e sau nu de acolo.Alt punct e sub masina , dar intai sa vedem ce gasesti sub bord.
                        Vasul de la lichidul de frana se prinde prin presare pur si simplu.Poate nu ai apasat suficient , sau poate e deteriorata o garnitura de etansare si aia iti face probleme.
                        Mult spor daca te hotarasti sa o pui la punct.

                        Comment


                        • #42
                          Desfac maine panoul sa ma uit si incerc si roata! Oricum nu am ce face...! Pana miercuri sunt in concediu!
                          Gasesc acele garnituri la magazinele de piese autu Mercedes si altele?

                          P.S.
                          Voi ma faceti sa nu mai vand masina! LOL!

                          Comment


                          • #43
                            Gasesti la orice magazin mai de Doamne-ajuta.

                            Comment


                            • #44
                              Sa vedem ce iese! Va tin la curent oricum! Macar sa va distrati si voi...!
                              Oricum am inteles si cum functioneaza frana de mana pe roatiel spate. Si cum se scoate butucul.Am priceput si cum raman blocati sabotii respectivi! Mi-a aratat astazi @nstoe (multumesc!). Dar nu m-a dus capul sa intreb si cum se deblocheaza acei saboti (in eventualitatea in care ajung la ei...)!

                              Comment


                              • #45
                                Stie cineva unde as putea sa gaesc acid sulfuric concentrat?

                                Am schimbat electrolitul intr-o baterie pe care ulterior am pus-o la redresor. Dupa ce teoretic s-a terminat incarcarea, s-a comportat pe masina mai bine decat inainte, dar nesatisfacator totusi. A masurat tensiunea la borne dupa incarcare si o scurta pauza si este de 12,88 V. cand am masurat densitatea electrolitului, era 1020. Desi pe sticla scria ca este 1028 (targ vitan).

                                Acum am nevoi de ceva acid sulfuric concentrat pt a creste densitatea. Si nu stiu de unde sa cumpar.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF