Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme MB w123 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    banuiam ca e ulei. Este drept ca poate fi si motorina. de fapt nu curge. Pur si simplu se umezeste zona respectiva (limita dintre injector si bloc).

    Stiu ca va stresez dar numai voi puteti sa ma ajutati...!
    Mai am cateva probleme, minore cred.

    1. S-a desfacut furtunul (fiind prea scurt) care face legatura dintre vasul lichidului de frana si ambreaj (cred) L-am montat la loc. Necesita ceva aerisire?

    2. Semnalizarea nu merge regulat. Adica ritmul in care se stinge si aprinde becul este neuniform. Este adevarat ca becul stanga fata este ars si trebuie schimbat. Aceasta este cauza sau e vreun releu defect?

    3. Am ridicat putin vasul cu lichidul de frana de pe lacasul lui si putin lichid s-a scurs. Este necesar sa aerisesc franele?

    In rest motorum merge f ok. Presinea la ulei se mentine la 3 in mers. Doar ca masina merge, parca, infranata.

    Baterie imi trebuia pana reuseam sa ii dau de cap cu celelalte probleme.

    Comment


    • #17
      L.E.
      Motorina este in rezervor de 3 ani. Jumatate de rezervor. Este vreo problema? Trebuie sa o scot sau o pot folosi linistit?

      Comment


      • #18
        1-Nu este voie sa ai pierderi ,picaturi sau "umezeli" de ulei, motorina sau antigel pe nicaieri . Poate fi inceputul unor probleme si-ti mai face si mizerie pe motor .
        2-Franele se aerisesc daca constati ca pedala este moale, elastica, ca si cum ai calca pe o perna umpluta cu apa . Este semn ca ai aer in sistem .
        3-Ridica rotile pe rand,cu crikul , si invarte cu mana . Trebuie sa mearga usor ca roata de bicicleta .
        4-Daca motorul porneste la sfert, motorina este buna . Nimic nu te impiedica sa mai pui vreo 10L , eventual de la Rompetrol .

        Nu te teme ca ne stresezi . Ne plac cei care intreaba . Este semn ca vor sa invete .

        Comment


        • #19
          Voi incerca sa remediez acea mica scurgere!
          Va multumesc pt rabdarea pe care o aveti!

          Comment


          • #20
            Se cheama ca am facut-o nefacuta...!
            Am incarcat bateria pe redresor si de dimineata am plecat sa dau o tura, mai larga sa vad ce face...! Simteam ca merge infranata asa ca pe la titan am oprit masina si am verificat rotile. Rotile de pe spate....cu frana de serviciu cuplata. Ardeau. Asa ca am ales sa trag masina intr-o parcare si sa o las acolo...! Pe langa faptu ca nu stiu cum as putea debloca rotile, am ramas (evident) si fara baterie.

            Tot de la voi astept o recomandare...!
            Multumesc!

            Comment


            • #21
              Fiecare roata pe spate sus , scoti roata si apoi discul si vezi ce tine infranat.

              Comment


              • #22
                Frana de servici sau frana de urgenta ? .
                Prima este actionata de pedala de frana + pistonase care au prostul obicei sa cam prinda rugina cand masina stationeaza cu anii .
                A doua este actionata prin cablu , care si el poate ramane blocat .
                Ai incercar sa actionezi decuplarea franei de mana prin acel "tragaci" din bord ?.
                Last edited by nstoe; 07-26-2011, 16:56 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Ai incercat sa actionezi decuplarea franei de mana prin acel "tragaci" din bord ?.
                  Hai, Naşule, că doar n-o mers cu frâna de "mână" trasă ! Că i s-a blocat cablul, aia se tot poate, tot aşa şi pistonaşele, că doar a stat săraca Cobră 3 ani în "garaj de stele".
                  Respect, cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Corect!
                    Cred ca e blocat cablul de la frana de mana! M-am exprimat eu gresit!
                    Imi puteti recomanda pe cineva care ar putea sa vina sa vada si sa ,,asculte,, masina?! Contraacost, evident! Doar ca nu as mai face eu deplasarea. Abia am adus-o in fata blocului! Daca cineva care se pricepe o vede, cu siguranta poata sa exprime o parere mult mai competenta decat o pot face eu!

                    Va multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      Niste poze cu mandretea ta de masina ar fi bune pt noi ca sa vaedem impatimirea ta pt masina, toate cele bune si bafta in continuare , intreaba orice si vei fi ajutat !
                      Toate cele bune !

                      Comment


                      • #27
                        Mai sunt cateva.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #28
                          Ai reusit , pana la urma , sa deblochezi frana de urgenta , de parcare , sau cum naibii io zice ? .
                          Trage la maxim de acea rozeta , din stanga volanului , prima de jos , si pe urma dai drumul brusc .
                          Ridica masina pe cric si verifica .



                          Repeta miscarea de cateva ori, poate isi da drumul .

                          Comment


                          • #29
                            Am pocnic clapeta de maulte ori! De slabit s-a mai slabit sigur (ceva) pt ca dupa ce am adus masina aseara o roata nu mai era atat de incinsa! Dar ramane in continuare aprins martorul in bord.

                            As ridica eu masina pe cric, dar nu stiu unde si ce sa vad...!
                            Stiu, sunt batut in cap!

                            Comment


                            • #30
                              Originally posted by cip_0425 View Post
                              ... ramane in continuare aprins martorul in bord.
                              Dacă rămâne martorul din bord aprins (beculeţul roşu), atunci pot fi 2 variante: ori nu e bun contactul electric de la pedala de frână "de mână", şi rămâne cuplat, indiferent că frâna e deblocată; sau, din contră, e înţepenită pedala, şi atunci nu-i de mirare că eşti cu frânele blocate. Nu mă refer la pedala în sine, ci la mecanismul dintre pedală şi cablul de frână.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF