Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme MB w123 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme MB w123 300D

    Am reusit si am pornit masina (MB w123 300D) in aceasta dimineata dupa o pauza de 3 ani. Am achizitionat-o de putina vreme.
    A pornit imendiat, cu ajutorul altei baterii. Presiunea la ulei este 1,5 in gol si 2-2,5 in sarcina dar neturata. Desi nu are ITP si RCA, am mers cu ea cateva sute de metri pt a umfla rotile.
    Nu are joc la volan, franele tin bine, motorul merge fara a scoate fum...

    Problema este ca picura motorina. Nu stiu sa explic exact locul, dar chiar deasupra blocului unde exista 2 piulite ce prind piesa respectiva de bloc.
    Si se pare ca mai scapa si pe la injectorul 1. Este umed in jrul lui. Nu stiu daca este ulei sau motorina.

    O alta problema este ca martorul de la frana de serviciu ramane aprins chiar si dupa ce a fost eliberata

    Va rog sa imi dati cateva sfaturi cum as putea sa remediez situatia si unde sa gasesc piesele ce eventual trebuie schimbate.

    In rest nu are joc la volan, franele tin bine... Probabil ca o sa isi dea drumul dupa ce merge putin.

  • #2
    Pentru martor , daca e frana de serviciu poate fi lichid de frana prea putin , sau daca are senzori de uzura la etrieri pe fata , ai placutele uzate.Daca e semnul de ala cu semnul exclamarii in mijloc , adica de la frana de parcare , e contactul prost sub bord pe partea soferului.Scoti capacul de sub bord de la sofer , ai 3 holzsuruburi sus si 2 cleme mai jos putin.Apoi ai sa vezi contactul respectiv.
    Motorina care picura , dupa locul indicat de tine , ar fi pe la filtrul de motorina.Vezi exact daca e vre-un furtun , sau trebuie strans vre-un surub pentru etansare.
    Cand motorul este cald , ce presiune ai la ulei?Daca ai si temperatura la apa la 80 de grade , de ex.Din cate zici tu , masina se tine bine , mai ales daca nu a fost pornita timp de 3 ani.

    Comment


    • #3
      Presiunea la ulei este 1,5 la mersul in gol si 2-2,5 in sarcina dar subturat (pana la peco).

      Ultimele modificari pe care le-a facut proprietarul (fostul), care din nefericire a decedat inainte sa iau eu masina sunt:
      - 101.570 km:
      1. schimbat filtru ulei
      2. schimbat tip ulei (Aral)
      3. spalat motor
      4. cap bara dr
      5. schimbat caseta directie
      6. schimbat schimbator cutie
      7. schimbat pacute frana
      8. ambreiaj

      Pentru prima data am deschis torpedoul. Am gasit acolo un caiet al masinii, facut de fostul proprietar, cu toate modificarile/schimbarile/reparatiile, data, km, pretul din 1994 de cand a adus masina in tara.
      Este ceva de exceptie...!

      Comment


      • #4
        2 poze:
        In prima se vede locul pe unde picura motorina (chiar in centrul fotografiei) unde sunt 2 piulite ce conecteaza 2 furtunase. Nu par sa fie sparte furtunurile. poate piulitele nu sunt stranse bine...?!

        In cea de-a 2-a se vede locul pe unde se pare ca scapa ceva ulei!

        P.S.
        Dupa 3 ani...mai strange ceva paienjeni...!
        Attached Files

        Comment


        • #5
          ÃŽn prima poză este pompa de motorină. Am încercuit 4 locuri posibile unde poa' să curgă. La cele 3 de jos trebuie verificate garniturile la şuruburi (poate necesită doar o strângere cu cheia - de obicei garniturile alea sunt de alamă şi n-ar fi trebuit să păţească nimic), şi colierul de la furtun (iei jos colierul, tai 2 cm din furtun şi-l prinzi la loc, astfel capătul lui va fi "nou"). Sus am încercuit pompa, de acolo se amorsează. Se deşurubează, şi va sări un pic în afară, fără să sară de tot. Se apasă în jos de mai multe ori până simţi că face presiune, şi se înşurubează la loc. Toate astea, cu mâna, fără vreo cheie, şi numai în cazul în care se schimbă filtrul sau rămâi fără motorină, deci la tine nu e cazul. Se poate, totuşi, să fie slăbit de la statul pe loc atâta amar de vreme, deci încearcă să-l strângi în sensul indicat de săgeată, eventual folosind o cârpă, să nu-ţi alunece degetele.
          ÃŽn a 2-a poză, la injectoare, mie mi se pare că olandeza încercuită de mine nu e înşurubată drept (parcă stă într-o parte), asta fiind o posibilă cauză a scurgerii. Pe de altă parte, în locurile indicate cu săgeţi, capetele furtunelor pot fi îmbătrânite în timp. ÃŽţi recomand schimbarea completă a lor, durează câteva minute (pur şi simplu, se trag jos, şi se pun altele) şi costă doar câţiva leuţi.
          Succes, cele bune !
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Multumesc mult Levi.
            Maine ma apuc sa vad ce pot sa fac! Nu am stiut ca astazi e sarbatoare si am dat praful (gros) jos de pe ea si am pornit-o sa vad ce zice...!

            Trebuie furtunuri speciale sau identice cu cele pe care le are sau pot lua ceva cu diametru identic?

            Comment


            • #7
              Originally posted by cip_0425 View Post
              Trebuie furtunuri speciale sau identice cu cele pe care le are sau pot lua ceva cu diametru identic?
              Trebuie să ceri "furtune pt. combustibil" (neapărat, deoarece nu toate rezistă la motorină/benzină), se găsesc la orice magazin de piese, se vând la metru. Sunt şi cu acea pânză pe ele, dar sunt şi "dezbrăcate". Dacă nu mă înşel, astea ce vin la injectoare, sunt de 6 mm. Cel mai sigur: iei jos unu' şi-l iei cu tine. Cu un drum, schimbă şi cele 2 de alimentare tur-retur (la pompă şi înapoi), alea sunt de 8 sau 10, depinde de diametrul conductei pe care vin.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Asa o sa fac. Schimb tot ce trebuie!

                Comment


                • #9
                  Am schimbat furtunurile pt alimentare cu motorina.
                  Acum am observat ca s-ar scurge foarte putin lichid de frana prin locul unde vasul cu lichid este fixat de pompa. Am vazut ca intra prin apasare in lacasul respectiv. Vasul sta putin inclinat deoarece furtunul care iese din el este prea scurt si il tine in tensiune.
                  Voi prelungi furtunul respectiv. Exista insa ceva garnituri care trebuie schimbate? Daca da, de unde as putea sa le iau si cum pot sa le montez?
                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Vasul pompei de frana are 2 garnituri acolo unde se prinde pe pompa.Totodata daca masina a stat atata timp e totusi recomandat sa schimbi garniturile din pompa de frana , din cea de ambreiaj , eventual garniturile de la pistonasele de la etrier , facand operatiunile acum , cand o vei pune in traficul de zi cu zi , nu vei avea probleme care sa te poata lasa.
                    Pentru aceste kituri de garnituri , pretul chiar nu e mare , de exemplu , la pompa de frana(asta include atat garniturile din pompa, dar si cele doua garnituri care etanseaza vasul de expansiune de pompa) , vreo 25-30 de lei , pentru fiecare etrier cate 35-40 de lei , etc.La comanda de la ambreiaj nu stiu pret deoarece am automata eu.
                    Iar lucrul , cu ceva scule , indemanare , si un cric , sau rampa le faci si intr-o zi.
                    Legat de montaj , strict garniturile de etansare intre pompa si vas le schimbi usor , tragi vasul in sus , apoi scoti garniturile si gata.Daca vrei sa schimbi si in pompa , o desfaci din cele 2 suruburi de 13 cu care e prinsa pe corpul servofranei , desfaci conductele de frana si ramai cu pompa in mana.Apoi scoti vasul afara , si de aici ai doua varianteri ai un stift care intra in pompa perpendicular pe piston , printr-una din gaurile cu care comunica spre vas , ori ai un surub pe pompa de 10 parca .Scoti stiftul/surubul , apoi se scoate pistonul , pe care ai garniturile in ordine.
                    Cand comanzi kitul de reparatie sa te uiti sa vezi ce scrie pe servofrana , ATE , sau Bosch , ca sa stii ce cumperi , pentru ce sistem de franare.
                    Last edited by grigorean; 07-22-2011, 16:54 PM.

                    Comment


                    • #11


                      Daca amorsezi pompa de injectie , cum te-a invatat Levy , si "da motorina pe afara" inseamna ca oringul ( o garnitura micuta din cauciuc ) din interiorul pompei de motorina este uzat , si nu vei avea presiune de amorsare . Inlocuirea lui se face de catre un "pompagiu".
                      Putin mai jos ai o piulita mare . Daca o desfaci , acolo este un filtru - sita din cupru .



                      Impinge usor spre stanga, cu mana , de teava care alimenteaza injectorul nr.1 si indreapt-o . Etansearea se face pe con .
                      Last edited by nstoe; 07-23-2011, 11:51 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Am fost plecat pana astazi! Va multumesc pentru sfaturi. Maine ma apuc sa mai fac ceea ce pot si sa vad unde gasesc garniturile!

                        Comment


                        • #13
                          Am rezolvat problema cu scurgerea de motorina.
                          In schimb nu am facut nimic cu uleiul. Picura, foarte putin dar vizibil, pe la injectorul 1. dar nu pe sus ci chiar acolo unde se fixeaza injectorul pe bloc. Nu am incercat sa il strang si nici sa ii fac altceva. Se intampla ceva daca incerc?

                          Bateria nu mai rezista. Scoasa de pe redresor a pornit masina dar dupa ce am oprit-o nu a vrut sa mai porneasca. Si problema este ca am cel putin jumatate de rezervor cu motorina veche de 3 ani...!

                          Aveti idee de unde as putea sa cumpar o baterie sh?

                          Comment


                          • #14
                            Nu prea merita baterie SH.Ia-i o baterie buna si iti iei de o grija.Eu am Bosch de 100 A si nu am avut nici cea mai mica problema indiferent de bec aprins , iarna , etc.Am uitat becurile de la plafoniera o noapte aprinse , si nici nu s-a simtit la pornire , a invartit perfect.Pe cand la Vito , eh...o noapte daca las un bec de plafoniera aprins nu mai porneste...

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=cip_0425;206486]Am rezolvat problema cu scurgerea de motorina.
                              In schimb nu am facut nimic cu uleiul. Picura, foarte putin dar vizibil, pe la injectorul 1. dar nu pe sus ci chiar acolo unde se fixeaza injectorul pe bloc. Nu am incercat sa il strang si nici sa ii fac altceva. Se intampla ceva daca incerc?

                              Esti sigur ca este ulei ? . In mod normal ar trebui sa fie motorina .
                              Cu o cheie inelara , dreapta sau cu cot , desfa acel injector si vezi cei cu el .
                              Dupa aceea pune-l la loc si porneste masina . Daca tot curge du-l la un "pompagiu" sa-l puna pe stand .

                              Este foarte riscant sa cumperi o baterie sh, mai ales daca nu cunosti persoana .
                              Dai un milion , te tine o vara, si la iarna te lasa.
                              Depinde si ce ganduri ai cu w123 , avand in vedere ca mai ai o masina .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF