Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare ulei motor, grup, servo, W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare ulei motor, grup, servo, W123

    Am achizitionat un MB 300D (W123) care nu a mai rulat de ceva vreme.
    Doresc ca in week sa fac prima plimbare cu ea. Dar o sa trebuiasca schimbat uleiul motorului si poate cel de la grup si servo.

    Ma ajutati, va rog, cu cateva sugestii despre tipurile de ulei, locurile unde as putea sa le gasesc si modul in care se schimba? Mai putin cel de motor!

  • #2
    w123 300d probleme presiune ulei ajutor daca se poate multumesc

    Salut si respectele mele de postat nu prea am postat ca am gasit tone de sfaturi utile de la voi,de citit cred ca am citit cam tot pe la sectiunea legata de cobrane.Problema mea si ajutor daca se poate,au un cobran din 77 initial pe benzina omologat acuma cu un motor w123 300d,am fost plecat vrun an din tara,o porneam greu (la sufa),am duso la un mecanic a reglat culbutori etc,pornea,si porneste la sfert,ce ma ingrijoreaza pe mine este ca dupa vizita la mecanic presiunea la ulei era la 3(nu mai stiu ce ulei)la pornirea la rece,dupa ce se incalzea tot la 3 acelerata usor,iar prin relanti intre 1.5 -2,3(5) de la vizita la mecanic cu revizia la ulei filtre etc nu am facut decat un drum pe la iasi(mentionez ca sunt din tm) si prin inprejurimi sa zic aproximativ tras de coada si de par maxim 4000 de km,recent am schimbat iar uleiul cu un 10 40w(recomandare facuta de fostul proprietar al masinii,mecanic la un service boch din tm) masina mergea si merge ceas,porneste frumos,se opreste frumo(un pic fum negru la pornirea la rece pana se incalzeste,dupa am impresia ca ii inexistent) azi dupa un drum(120 de km regim normal 90-100 kmh)usoare fortari pana pe la 140-145 am observat ca scazuse presiunea la ulei in ture asa la 90 era sus la 3 acasa in fata blocului in relanti era undeva la 1(chiar sub 1),nivelul la ulei masurat dupa 10 minute aprox dupa oprirea masinii era la jumatatea reperelor de min-max),opinii,sugestii,semne rele)??????multumesc anticipat

    Comment


    • #3
      Dupa un drum mai lung e normal sa ai presiune mai mica decat la rece sau in urma unui drum scurt.
      Referitor la discutia initiala, eu zic ca nu ar trebui sa umbli la ulei la cutie si grup daca nu observi scurgeri. La grup ai pe partea din spate(dreapta) doua dopuri ce se desfac normal, ce-i drept putin cam greu ca de obicei sunt intepenite. Uleiul ce il bagam eu era 85 w90 (de transmisie) iar in cutie busonul de golire e tot asa pozitionat dar cel de umplere e putin mai innaccesibil eu am folosit un furtun bagat in gaura si scos la motor pe unde am completat. La ambele trebuie pus pana ajunge la baza busonului de umplere, ala e nivelul. La cutie ai nevoie de atf tq d II. sau pur si simplu ceri ulei de cutie manuala, la fel si pt grup, ulei pentru grup

      Comment


      • #4
        Da , asa e , dupa un drum ceva mai lung e normal sa scada presiunea.Insa vezi cat sub 1 , ca admis e sa fie peste 0.8.Mai jos RK.
        Eu de exemplu am presiunea in 3 la ralanti tot timpul , insa daca prind o zi caniculara , si merg vreo 40 de km in afara orasului , deci turat , imi scade pana pe la , 2.5 , cam asa.

        Comment


        • #5
          Da multumesc,rectific uleiul actual este 15 40w,tocmai am revenit pe acasa cu mandria de masina dupa o mica excursie pe transfagarasan,l-am traversat dinspre curtea de arges spre sibiu si invers,pe langa faptul ca era bmw,skode,un matiz saracu masini trecute de anu 2000 pe dreapta cu capotele deschise fumegand si aburind,cobranelu meu sa comportat imecabil,am urcat cu a 3 a linistit cu exceptia virajelor ametitoare, in linie dreapta in urcare pe trans fagarasa si dinspre sibiu si dinspe curtea de arges (m-am plimbat de dragul masinii si a privelistei)masina a mers impecabil, din ultima vizita la mecanic am inteles ca 2 injectoare cu nu functioneaza cum trebuie,si ca ar trebuii schimbate duzele,se pot curata?sau trebuies neaparat inlocuite,mentionez ca cam tot ce fac la masina fac cu mana mea...! numai ca cu treaba asta cu injectoarele nu am sculele adecvate,pompa pt test etc!cred ca mai fost umblat la ele au mastic rosu la imbinarea celor 2 parti ale injectorului! multumesc....

          Comment


          • #6
            Salut! Parerea mea ar fi ca nu ar strica sa schimbi uleiul in grup si in cutie pentru ca mai mult ca sigur nu a mai fost schimbat de foarte mult timp si cum stim cu toti ca ortce ulei si acela din grup si cutie are un anumit termen de folosire pentru ca in timp isi pierde proprietatile plus de asta s-ar putea sa dai si de schije de metal prin ulei atunci cand il schimbi! Nu ie un procedeu extraordinar de dificil doar ca la cutie te vei chinui putin pentru ca nu prea ai loc sa desfaci busonul de umplere! Ai nevoie de 2,6l de ulei, 1,6l in cutie si 1l in grup! Dar in primul si in primul rand uitate daca nu iti curg simeringurile, daca ai problema asta vei avea putin mai mult de lucru!

            Comment


            • #7
              robygy
              Problema pe care o ai acum , presiune scazuta de ulei la ralanti , se poate datora calitatii proaste a uleiului . Poti merge linistit cu 15w40 , iarna - vara , dar sa fie agreat Mercedes cod 228 sau 229 .1 .3 .5 . Nu folosi marci renumite , risti sa fie contrafacute .
              Daca ai suspiciuni la injectoare , mergi cu ele la un pompagiu sa le verifice pe toate inainte de a cumpara diuze . Poate fi o simpla curatate /calibrare .
              Oricum aceasta operatie intra in pregatirea masinii pentru sezonul rece .

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF