Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Airbag pe w123?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru cei care inca mai au dubii:

    Other innovations that its predecessor lacked could also be found including ABS, retractable steering column and an airbag for the driver.



    [off topic] Din aceeasi sursa...pentru cei care vor sa vada ceva frumos: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...fineOM617A.jpg
    Last edited by B.A.; 03-13-2008, 21:04 PM.

    Comment


    • #17
      Da exista...am avut si eu unul combi cu Airbag si pilot automat printre ultimele iesite de pe banda .

      Comment


      • #18
        Posibil airbag si la europene, intr-adevar modelele tirzii. Parca tzin minte ca am vazut acu multzi ani un 280 din 83 model european cu airbag. Model american am vazut cu airbag si in 81.

        Comment


        • #19
          Americanii astia, mereu cu un pas inainte!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            Ehh..ei aveau mai multi bani decat europenii decand lumea...

            O sa caut intr-o revista americana (generalista nu auto) sa va spun cat era o optiune de ABS si de Airbag la un 190E in anul de gratie 1983...

            Comment


            • #21
              poza nu este reala. unde ati vazut voi cobra cu 7000 rot/min si sa aiba led la bujia incandescenta. Un diesel pe w123 nu suporta mai mult de 3500 rot/min.
              Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

              Comment


              • #22
                Simplu. Ceasurile sint de pe o Cobra 300 dizel (ca au 180 pe bord...) dupa 82 (ca bumbii la ace sint de plastic, nu cromatzi...), iar turometrul este pus, de la vrun benzinar, dar luat de pe ceasuri modelul vechi (pentru ca bumbul acului era cromat, dar vopsit cu negru, ale negre sint plate, dar alea cromate sint tzuguiate de la mama lor...). Dizelul de 3000 suporta 5400 de ture, iar turometrul de dizel la Cobra are 6000 de ture fara zona roshie.

                Asta de la tata Cobrelor, cu ochelarii de distantza ai lu mama pentru studiul pozei. Etete ca nu-s chiar asha de chior...

                Comment


                • #23
                  w 124 airbag?? din ce an? poate am si eu si nu stiu?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Bejan Sebi View Post
                    poza nu este reala. unde ati vazut voi cobra cu 7000 rot/min si sa aiba led la bujia incandescenta. Un diesel pe w123 nu suporta mai mult de 3500 rot/min.
                    Permite`mi sa te contrazic... 3000 diesel ajunge pana la 5400 turatia maxima... eu am avut si mi l`au pus la rar pe un tester... a atins 5400 rot/min

                    Mercedes a fabricat masini cu air`bag din 1981 prima oara pe seriile S si SL iar pe Cobra aka w123 au doar cele din 1984 din cate stiu eu si sunt f putine... cu air`bag doar pt. sofer !!!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bejan Sebi View Post
                      sa aiba led la bujia incandescenta.
                      Unde vezi led la bujie ca eu oricat m-am uitat nu am reusit sa-l vad....

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cipa View Post
                        Permite`mi sa te contrazic... 3000 diesel ajunge pana la 5400 turatia maxima... eu am avut si mi l`au pus la rar pe un tester... a atins 5400 rot/min

                        Mercedes a fabricat masini cu air`bag din 1981 prima oara pe seriile S si SL iar pe Cobra aka w123 au doar cele din 1984 din cate stiu eu si sunt f putine... cu air`bag doar pt. sofer !!!
                        Deja sintem doi. Ce mishto e sa ai dreptate...

                        Originally posted by B.A. View Post
                        Unde vezi led la bujie ca eu oricat m-am uitat nu am reusit sa-l vad....
                        Se refera la becu de bujii

                        Comment


                        • #27
                          Este? Foarte frumos cand ai dreptate... eu am spus k am trait`o pe propria piele... nush tu dak ai probat pe bune si a ajuns la 5400... da` in fine obs ca ai ceva cu mine... sau poate mi se pare...

                          Comment


                          • #28
                            am o cobra an fab 1976 cu abs original,motor de 2000 diesel.tatal meu a adus-o in 1991 din germania.nu pare a fi modificat nimik.

                            Comment


                            • #29
                              Primul automobil care a avut DE SERIE airbag-sofer cu SRS-supplemental restraint systems (cum e si modelul de volan din poza prezentata mai sus) a fost w 126...http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W126

                              Primul automobil care a avut airbag a fost in 1973 Oldsmobile Toronado...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by doktor4carz View Post
                                Corectzie. ABS-ul s-a montat din 1978 si pe Cobra, ca optziune. Iar airbag-ul s-a pus dupa anii 80, nu shtiu exact, si era optziune numai pentru modelul american. Pentru europene nu.
                                Ba doctore am si io o intrebare asa de bun simt.Dc la americani si cruise control(pilot automat)si ABS si airbag,si clima,si geamuri electrice si detate si la europeni,p**a?ca doar in europa se faceau si tot nu neo pus pilot automat,abs,si airbag.

                                Originally posted by doktor4carz View Post
                                Simplu. Ceasurile sint de pe o Cobra 300 dizel (ca au 180 pe bord...) dupa 82 (ca bumbii la ace sint de plastic, nu cromatzi...), iar turometrul este pus, de la vrun benzinar, dar luat de pe ceasuri modelul vechi (pentru ca bumbul acului era cromat, dar vopsit cu negru, ale negre sint plate, dar alea cromate sint tzuguiate de la mama lor...). Dizelul de 3000 suporta 5400 de ture, iar turometrul de dizel la Cobra are 6000 de ture fara zona roshie.

                                Asta de la tata Cobrelor, cu ochelarii de distantza ai lu mama pentru studiul pozei. Etete ca nu-s chiar asha de chior...
                                Misto observatia la bumbii de la acele din bord
                                Last edited by AlexCobra; 07-15-2008, 16:44 PM.
                                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF