Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei in filtru de aer.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in filtru de aer.

    Din ciclul "nu lasa briciul pe mana maimutei"

    I-am dat masina unui prieten sa faca un drum in provincie,cand a venit cu ea am sesizat ca scot cheia din contact si motorul nu se opreste,am zis ca o fi vreun scurt.Dar se pare ca nu e singura problema,servofrana nu mai lucreaza iar filtru de aer si carcasa sunt innundate de ulei.
    Ce-ar putea fi de vina???
    W123 240 D (1977)
    Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
    Ex:W201 190E 2L(1983)

  • #2
    Daca servofrana nu lucreaza ( pedala de frana se "intareste" cand apesi pe ea ? ) si motorul nu se opreste ai probleme cu vacumul . Verifica membrana si supapele de sens de la pompa de vacum si membrana de la regulatorul de turatie de la pompa de injectie ; binenteles furtunele tzevile si conexiunile aferente vacumului .
    In ceea ce priveste uleiul din carcasa filtrului de aer, cel mai probabil s-a adunat in timp datorita uzurii semeringurilor de la supape si uzurii segmentilor de ungere . Mai mult ca sigur motorul papa si ceva ulei .

    Comment


    • #3
      Daca ai ulei in filtrul de aer inseamna ca e sparta membrana pompei de vacuum. Uleiul din motor trece dincolo de membrana si este tras pe furtunul care duce la filtrul de aer. Simplu.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #4
        Multumesc baieti,am dus masina la un mecanic si intradevar e sparta membrana de la pompa de vacuum,de acolo si uleiul in carcasa filtrului de aer.
        O sa vad de unde cumpar o membrana si un filtru de aer apoi o sa curat instalatia ca sunt murdare si furtunele.
        Multumiri si lui 33PRO(stie el de ce)
        W123 240 D (1977)
        Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
        Ex:W201 190E 2L(1983)

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Daca servofrana nu lucreaza ( pedala de frana se "intareste" cand apesi pe ea ? ) si motorul nu se opreste ai probleme cu vacumul . Verifica membrana si supapele de sens de la pompa de vacum si membrana de la regulatorul de turatie de la pompa de injectie ; binenteles furtunele tzevile si conexiunile aferente vacumului .
          In ceea ce priveste uleiul din carcasa filtrului de aer, cel mai probabil s-a adunat in timp datorita uzurii semeringurilor de la supape si uzurii segmentilor de ungere . Mai mult ca sigur motorul papa si ceva ulei .
          Incercam, printre randuri, sa-ti sugerez o revizie serioasa pentru o masina cu ceva ani in spate, proaspat achizitionata .

          PS: treaba cu imprumutatul masinii am patit-o si eu o data ; m-am jurat ca nu se va mai repeta .

          Comment


          • #6
            Mai devreme sau mai tarziu, se intampla oricum. Putea sa ti se intample si tie. Prietenul n-are nici o vina. Sunt probleme inevitabile.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #7
              Asa a fost sa fie,nu vrea ea sa se strice la mine,sa nu ma dezamageasca si se strica la altii
              W123 240 D (1977)
              Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
              Ex:W201 190E 2L(1983)

              Comment


              • #8
                Off topic .
                Atunci cand se cumpara o masina sh., de cele mai multe ori, se aplica doua metode, in functie de "cashcaval" si vointa proprie :
                1- se fac reparatii atunci cand se strica cate ceva .
                2-dupa ce s-a executat impropietarirea, automat se trece la revizia generala .
                Cu primele doua furgoane sh am aplicat prima metoda ; la prima mi s-a spart un rulment de la alternator , iar cu a doua am ramas fara regulatorul de tensiune ( uzura avansata a carbunilor ) .
                Cu a treia camioneta am ramas fara ambreiaj , s-a spart un rulment in caseta de directie si am ramas fara pompa de apa . Tot ce am prezentat mai sus s-a intamplat la intervale de timp si numai extraurban . Toate fiind mercedesuri am ajuns acasa fara a fi remorcat .
                Dupa ce am aplicat a doua metoda nu am mai avut probleme pana am vandut-o .

                Comment


                • #9
                  S-a rezolvat,am schimbat pompa de vacuum cu totul(era mai simplu),am curatat toate furtunele si carcasa filtrului de aer si gata.
                  Multumiri pentru sfaturi.
                  W123 240 D (1977)
                  Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                  Ex:W201 190E 2L(1983)

                  Comment


                  • #10
                    Ai controlat membrana sa fie in regula ?. Intreb pentru ca am gasit odata , la o pompa de vacum, o membrana executata artizanal .

                    Comment


                    • #11
                      Sper sa fie in regula,cert e ca am montat-o pe masina si lucreaza foarte bine.
                      W123 240 D (1977)
                      Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                      Ex:W201 190E 2L(1983)

                      Comment


                      • #12
                        Desi e cam tarziu e bine de stiut ca membrane se potrivesc de aro.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF