Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

migrare 200d-240d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • migrare 200d-240d

    Se poate monta un set motor de w123 240d pe un bloc motor w123 200d ?
    Mi-a zis cineva ca se poate face prin alezarea blocului la cota camasilor, ceea ce mi se pare logic.
    Nu stiu daca se poate folosi vibrochenul de la 240d si celelalte anexe, chiulasa, pompa de ulei, distributia...
    Pompa de injectie e identica sau trebuie centicubata pe alti parametri ?
    Multumesc celor ce se vor osteni sa-mi raspunda, sunt incepator...

  • #2
    Se poate sa pui setul daca alezezi blocul dar fara vibroken pentru ca difera si cursa pistonului. Diametrul si cursa la 200 D este 87x83,6 mm, iar la 240 D este 91x92,4 mm. In plus trebuie centricubata si pompa de injectie.
    Din punctul meu de vedere nu merita facuta treaba asta ci mai bine faci ca lumea un motor de 2000 sa mearga bine, iar daca nu te multumesc performantele ai doua variante:
    1. schimbi motorul cu unul mai mare dar platesti impozitul de rigoare sau
    2. schimbi masina pt alta cu motor de sub 2000 dar mai performant.
    Daca chiar te intereseaza sa faci totusi treaba, te pot pune in legatura cu un prieten care si-a modificat asa motorul si-ti poate da detalii.

    Comment


    • #3
      Originally posted by dr_krl View Post
      Se poate sa pui setul daca alezezi blocul dar fara vibroken pentru ca difera si cursa pistonului. Diametrul si cursa la 200 D este 87x83,6 mm, iar la 240 D este 91x92,4 mm. In plus trebuie centricubata si pompa de injectie.
      Din punctul meu de vedere nu merita facuta treaba asta ci mai bine faci ca lumea un motor de 2000 sa mearga bine, iar daca nu te multumesc performantele ai doua variante:
      1. schimbi motorul cu unul mai mare dar platesti impozitul de rigoare sau
      2. schimbi masina pt alta cu motor de sub 2000 dar mai performant.
      Daca chiar te intereseaza sa faci totusi treaba, te pot pune in legatura cu un prieten care si-a modificat asa motorul si-ti poate da detalii.
      Pai ideea e ca am un Aro 240 cu motor 200d pus de fostul proprietar si e bun doar de carat in plan orizontal...cum il pun pe o panta gafaie.
      As vrea sa-i imbunatatesc performantele si de aceea mi-a venit ideea transformarii de la 200d la 240d.
      Pe langa avantajele de impozit m-ar scuti de o gramada de plictiseli pe la RAR.
      Ca sa nu mai spun ca mi-ar provoca o reala placere sa-i dau si eu o mica tzeapa Guvernului, la cat ma fura, macar atit sa-i fac si eu...
      Ma intereseaza sa iau legatura cu prietenul tau pe subiectul asta.
      O alta intrebare:se poate suda seria motorului 200d pe un bloc de 240d si astfel as rezolva mult mai rapid totul ?
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Din cate stiu nici chiulasele nu sunt 100% la fel . Cel putin supapele sigur difera .

        Comment


        • #5
          Seriile nu le poti modifica deoarece sunt turnate in bloc. Daca totusi vei reusi sa maresti alezajul cilindrilor sa stii ca puterea tot nu va fi de 2400 deoarece cursa ramane aceeasi ca la 2000. Ar trebui sa vezi ce are motorul de 2000 pt ca ar trebui sa duca totusi relativ bine un ARO chiar daca acesta e mai greu.

          Comment


          • #6
            Daca interpretez eu cum trebuie valorile lui dr. krl degeaba pui pistoane de 2400 pentru ca datorita cursei mai scurte cu 10% fata de un 2400 adevarat vei obtine de fapt un mare fas si te vei trezi ca ai investit 2000 de lei pentru nimic si masina tot la fel va trage cand urci un deal. Ar fi de studiat modul in care puterea motorului se transmite la roti, oricum nu va trage 2000-ul de cobra in veci ca 3200 originel din varii motive printre care se numara totusi si puterea, din cate stiu eu motorul original ajungea aproape la 70 de cai (cobra are 56); pe de alta parte datorita schiburilor de motor/cutii nu prea mai sunt cum trebuie raporturile (cutie de cobra si grup de aro ma gandesc ) si se cam chinuie cand ii in sarcina motorul.

            Comment


            • #7
              Salut Baieti!Nu stiu daca din 200D se poate face 240, din cauza a prea multe diferente: vibrochen biela piston. Dar in schimb din 220D se poate face 240. Se alezeza blocul dupa pistosne, biela si vibrochenul fiind aceeasi la ambele tipuri. Se recomanda schimbarea chiuloasei (difera diametrul si cursul supapelor) si se schimba pompa de injectie. Ulei, motorina, rodaj si drum bun! PS. Nu stiu cit tine un motor astfel preparat, din cauza ca noi am alezat blocul motor direct, fara sa mai punem camasi. S-a facut cu masina cca150-200 000km dupa care din cauza ruginei ,( starii technice) s-a scos din folosinta.

              Comment


              • #8
                Din punct de vedere al performantei , trecerea de la 200 la 220 nu este mare shmecherie . Nu se justifica cu nimic munca + cheltuielile . Parerea mea .

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF